Wat voor pizza is het?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Bugno3 het volgende:
Pizza-update: Gebeld en gezegd dat er staat die de pizza is geleverd, maar nog niks heb ontvangen. "Ja, dan moet u nog even geduld hebben"
![]()
![]()
Welke pastapipo is dat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Bugno3 het volgende:
Pizza-update: Gebeld en gezegd dat er staat die de pizza is geleverd, maar nog niks heb ontvangen. "Ja, dan moet u nog even geduld hebben"
![]()
![]()
NY Pizza, omdat dat de enige pizzatent is die hier bezorgtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij welke toko heb je besteld joh?
DomiNO... dus op zich niet vreemd dat je dan niks krijgtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat Wouter van der Goes in Egypte heeft gewoond?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wouter van der Goes lijkt op Gert-Jan Segers
domino'squote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nieuwe uitvoering gereleasedquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Gretzl het volgende:
Even iets anders, hoe kan Het Land Van... al voor het tweede jaar op rij fors gestegen zijn? Dit jaar ruim 200 plaatsen naar #627![]()
[ afbeelding ]
Heeft Lange Frans hem nog eens onder de aandacht gebracht? Want ik kan me niet voorstellen dat de stemmers anno 2019 opeens meer binding hebben met een nummer dat intussen nogal achterhaald is...
Omdat Nederlandquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Gretzl het volgende:
Even iets anders, hoe kan Het Land Van... al voor het tweede jaar op rij fors gestegen zijn? Dit jaar ruim 200 plaatsen naar #627![]()
[ afbeelding ]
Heeft Lange Frans hem nog eens onder de aandacht gebracht? Want ik kan me niet voorstellen dat de stemmers anno 2019 opeens meer binding hebben met een nummer dat intussen nogal achterhaald is...
Ze hebben bij Beau dit jaar een nieuwe versie gezongenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
![]()
Domino ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben dit jaar een nieuwe versie gezongen op tv bij... Beau?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een nieuwe versie en Baas B en hij zijn weer vriendjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:10 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Wees dan maar blij dat die pizza niet komt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
NY Pizza, omdat dat de enige pizzatent is die hier bezorgt
Ik vind die knoflookkorst altijd zo vies bij NY pizza, dat zet ik altijd 'uit'.quote:
NY Pizzaquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb een Robert1640 erlebnis...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef Kanaroe het volgende:
Thx, ik zit op tablet en moet idd verversen, ga nog wel eens op pc klooien
Bij vlagen een prima lijst, maar ik vind het absurd dat ruim 90% van de nummers die in de lijst staan door een man zijn ingezongen en dat de gitaarrock zo zwaar dominant. Verhoudingen zijn een beetje scheef, maar dat krijg je als er slechts 3000 mensen op een lijst stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:02 schreef Kanaroe het volgende:
Iemand al eens van de Snob 2000 gehoord? Ook een fijne lijst
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
THE JIMI FUCKING HENDRIX EXPERIENCE
Mooi lied van Clouseauquote:
Da's ook geen pizza...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Veel te dure tent imo, hoewel hun pizza's al stukken beter smaken dan die van domino's.quote:
En SCHAGEN.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat Wouter van der Goes in Egypte heeft gewoond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |