Jawel, ben zelf ook niet al te bekend met Elvis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef essnhills het volgende:
Kunnen jullie geloven dat ik deze ook niet ken?
Is niet een van z'n bekendsten, dus dat kan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef essnhills het volgende:
Weet je niet, er zat een leader zonder live beeld overheenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Geen eens applaus haha. Faal.
Nu Elvisgod
Natuurlijk niet, Jolanda's luisteren geen top 2000 muziek, of ze zitten in identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd of er ook Jolanda's meeposten hier
quote:
Dat geloven we welquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef essnhills het volgende:
Ja, dat scheelt een hoop. Ik heb ook zo'n broer, maar de eerste jaren dat hij naar alternatieve/obscure muziek ging luisteren nam ik z'n mening (helaas) nog niet zo serieus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een goeie vriend dankzij wie ik enorm veel toffe muziek heb ontdekt, al sinds jonge leeftijd
Denk dat ik zonder hem veel later pas echt toffe en obscure shit had ontdekt
Daar is YT wel goed voor ja. Ik ben zo beland bij een Indonesische rapper en via hem weer bij een label dat dezelfde artiesten onder hun hoede heeftquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Youtube is ook goed voor nieuwe muziek ontdekken! Ben meermaals in 'rabbit holes' van vage genres beluisteren beland
Ik zal het even bij mijn meeluisterende echtgenote checken...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Jolanda's luisteren geen top 2000 muziek, of ze zitten in identiteitscrisis.
Samson is ook wel een beetje te dik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Samson-opmerking.
Zo te lezen ben je alleenquote:
Ik ken deze ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef essnhills het volgende:
Heb jij z'n stemlijst gezien dan voor de t2000?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef Isorden het volgende:
Elvis heeft toch ook wel een hele fijne stem
Voor mij is dit wel een van zijn bekendere, maar blijkbaar niet dan.quote:
Godver Bassman...quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb jij z'n stemlijst gezien dan voor de t2000?
Tupac, Nena en Snelle.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb jij z'n stemlijst gezien dan voor de t2000?
Op zoek naar haar geweest?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, nee geen idee. Ze heette Jolanda. Dus achterstand had ze al wel in het leven.
dit zou zo een Fok!ker geschreven kunnen hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
There's no girl staying here
Ocharmequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
There's no girl staying here
Morfine deed wonderen voor 'mquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Niet zo zenuwachtig als andere Elvis nummers
Ik ken wel twee Jolanda's waar ik woon. Beiden pittig kort geblondeerd haar en nepwenkbrauwen. Dus ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Jolanda's luisteren geen top 2000 muziek, of ze zitten in identiteitscrisis.
Ik maak elke week mijn eigen (hit)lijstje van 20 favoriete recente singles en post die op een forum (waarna er vervolgens een gezamenlijk chart uitrolt). Uit de lijstjes van andere users die deelnemen haal ik veruit de meeste nieuwe tips, meer dan van wat Spotify aanraadtquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gebruik zo weinig Spotify dat ie waarschijnlijk niet veel boeiends er uit kan plukken voor mij
Er zijn gelukkig wel wat Youtube kanalen die precies dat uploaden wat ik tof vind, maar voor de rest vind ik het wel lastig om nieuwe shit te ontdekken.
Festivals helpen opzich wel wat dat betreft
Maarja in het café hebben ze niet eens exenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit zou zo een Fok!ker geschreven kunnen hebben
Nou, in ieder geval geen paars. Dat is al ietsquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken wel twee Jolanda's waar ik woon. Beiden pittig kort geblondeerd haar en nepwenkbrauwen. Dus ja.
Dat is waar ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die eerste kende hij vooral van dat eiland waarop hij in die ene bierreclame zat?
Voor bepaalde niches werkt het ook verrassend goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Youtube is ook goed voor nieuwe muziek ontdekken! Ben meermaals in 'rabbit holes' van vage genres beluisteren beland
Clous van Mechelen genotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |