Op zoek naar haar geweest?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, nee geen idee. Ze heette Jolanda. Dus achterstand had ze al wel in het leven.
dit zou zo een Fok!ker geschreven kunnen hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
There's no girl staying here
Ocharmequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
There's no girl staying here
Morfine deed wonderen voor 'mquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef essnhills het volgende:
Niet zo zenuwachtig als andere Elvis nummers
Ik ken wel twee Jolanda's waar ik woon. Beiden pittig kort geblondeerd haar en nepwenkbrauwen. Dus ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Jolanda's luisteren geen top 2000 muziek, of ze zitten in identiteitscrisis.
Ik maak elke week mijn eigen (hit)lijstje van 20 favoriete recente singles en post die op een forum (waarna er vervolgens een gezamenlijk chart uitrolt). Uit de lijstjes van andere users die deelnemen haal ik veruit de meeste nieuwe tips, meer dan van wat Spotify aanraadtquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gebruik zo weinig Spotify dat ie waarschijnlijk niet veel boeiends er uit kan plukken voor mij
Er zijn gelukkig wel wat Youtube kanalen die precies dat uploaden wat ik tof vind, maar voor de rest vind ik het wel lastig om nieuwe shit te ontdekken.
Festivals helpen opzich wel wat dat betreft
Maarja in het café hebben ze niet eens exenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit zou zo een Fok!ker geschreven kunnen hebben
Nou, in ieder geval geen paars. Dat is al ietsquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken wel twee Jolanda's waar ik woon. Beiden pittig kort geblondeerd haar en nepwenkbrauwen. Dus ja.
Dat is waar ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die eerste kende hij vooral van dat eiland waarop hij in die ene bierreclame zat?
Voor bepaalde niches werkt het ook verrassend goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Youtube is ook goed voor nieuwe muziek ontdekken! Ben meermaals in 'rabbit holes' van vage genres beluisteren beland
Clous van Mechelen genotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |