ze warmen zich op voor de polonaise bij het eerste de beste kermisklassieker.quote:
Youtube is ook goed voor nieuwe muziek ontdekken! Ben meermaals in 'rabbit holes' van vage genres beluisteren belandquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gebruik zo weinig Spotify dat ie waarschijnlijk niet veel boeiends er uit kan plukken voor mij
Er zijn gelukkig wel wat Youtube kanalen die precies dat uploaden wat ik tof vind, maar voor de rest vind ik het wel lastig om nieuwe shit te ontdekken.
Festivals helpen opzich wel wat dat betreft
Helaasch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Staat dat nummer in de lijst?
Laat de EO dat maar niet horenquote:
En toch moet je geloven dat dit Elvisquote:
Da’s weer wat anders dan de g-spotquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:19 schreef Zorro het volgende:
Even te druk met de ontknoping vna de dartspot.
Nou ik ben benieuwd of er ook Jolanda's meeposten hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, nee geen idee. Ze heette Jolanda. Dus achterstand had ze al wel in het leven.
Dat klinkt als een Samson-opmerking.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Onzekere vrouw tegen haar man: "Vind je me dik, zo?"
Ja, want ik ken deze ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef essnhills het volgende:
Kunnen jullie geloven dat ik deze ook niet ken?
Niet echt, eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:20 schreef essnhills het volgende:
Kunnen jullie geloven dat ik deze ook niet ken?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:19 schreef djenneke het volgende:
Ze heette Jolanda. Dus achterstand had ze al wel in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |