Komt dat even goed uit, we gaan allemaal doodquote:
Ghehe. Fapd~, zsg 'm nu pas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van jou mogen ze dat café wel fapd...opdoeken he?
Je kunt ze ook gewoon niet steeds in beeld brengen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten gewoon die kutkoters en hun debiele ouders eruit bannen die perse op tv willen. Toen ik nog klein was mocht je niet jonger dan 14 jaar zijn als je de studio in wilde.
Qotsa heb ik net niet gemist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bedshaped, Moby, Arctic Monkeys, Korn en QOTSA onder andere
Love & Hatequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik nog wat gemist hier de afgelopen uren? Zo ff liggen denk ik.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
De Waarheid > Give It Away
There, I said it.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
De Waarheid > Give It Away
There, I said it.
Geen ongefundeerde aannames graag!quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit, we gaan allemaal dood
Zou ik ook prima vinden. Maar echt, ik vind het een verband hebben met de dooie vibe in die kroeg. 'Vroeger' had je heel vaak hele nummers lang een statisch totaalbeeld van het café, nu is heel de beeldregie dynamisch met rondlopende camera's en cubecams, maar de kroeg blijft bleh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:15 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon niet steeds in beeld brengen.
Het is de waarheid.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geen ongefundeerde aannames graag!
Tegeltje aub.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Is nooit rond geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef jrwl het volgende:
iemand maak even een strooiende zwarte piet plaatje met de tekst Give it away, give it away now
Flatearthsociety.comquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Naakt gespeeld én gezongen...
[ afbeelding ]
Is dat de Spaanse versie?quote:
Ik wil ook wel naakt met haar spelenquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Naakt gespeeld én gezongen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |