Ja dat was al helemaal het failliet. Enge dude. En zijn moeder is ook zo'n narcist, Patty Harpenau.quote:
Van jou mogen ze dat café wel fapd...opdoeken he?quote:
Kappenau met die Patty.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja dat was al helemaal het failliet. Enge dude. En zijn moeder is ook zo'n narcist, Patty Harpenau.
Nee. Ze moeten gewoon die kutkoters en hun debiele ouders eruit bannen die perse op tv willen. Toen ik nog klein was mocht je niet jonger dan 14 jaar zijn als je de studio in wilde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van jou mogen ze dat café wel fapd...opdoeken he?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
De Waarheid > Give It Away
There, I said it.
Bedshaped, Moby, Arctic Monkeys, Korn en QOTSA onder anderequote:Op zaterdag 28 december 2019 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik nog wat gemist hier de afgelopen uren? Zo ff liggen denk ik.
Het allerlaatste wat ie riep ja dat was "Harpenau"!quote:
Gastquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
There, I said it.
Jij hebt het vast niet over @MTheBassmanquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
Iets met een basgitaar en een user.
Bij mij is het andersomquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
There, I said it.
Lastige partij om uit te vlooien wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
Iets met een basgitaar en een user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |