SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Net of ze er echt staan, wat knapquote:
Pffff das klote man, lekker rustig aan doen hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:38 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, gister weer een angstaanval gehad, en een flinke dit keer. Dus vandaar dat ik een tijdje afwezig was gisteravond. Ik moest weer bij mijn ouders blijven slapen, want ik voelde dat het echt niet goed met me ging.
Nu vooral groggy en gewoon lekker de lijst luisteren.
Blijft inderdaad leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:35 schreef Zorro het volgende:
Een van de weinige films die ik na meer dan een keer leuk blijf vinden.
20x ook wel
Gewoon voor de muziek.
Brooklyn 99 sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit is een briljant stukje comedy met dit nummer
2 of 3 april 1998.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk dat mijn eerste concert evah van de BackstreetBoys was, in het Gelredome
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:38 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, gister weer een angstaanval gehad, en een flinke dit keer. Dus vandaar dat ik een tijdje afwezig was gisteravond. Ik moest weer bij mijn ouders blijven slapen, want ik voelde dat het echt niet goed met me ging.
Nu vooral groggy en gewoon lekker de lijst luisteren.
Mani BLEEF maar stemmen!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:38 schreef Guanabana het volgende:
Waarom staat dit zo hoog? Ik haat het niet ofzo maar toch.
Pratende.. nouja, laat maar.quote:
Beter in gebed dan in bed. Denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]![]()
Veel sterkte! Als je wil zal ik je meenemen in gebed
Saxon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
HEAVY METAL THUNDERRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Isorden het volgende:
[youtu][/youtube]
Tell me why (I need another pet rock)
Tell me why (I got that Alf alarm clock)
Tell me why (I bid on Shatner's old toupee)
They had it on eBay![]()
Weird Al is sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Isorden het volgende:
They had it on eBay![]()
Ik vond dat maar een vage film.quote:
Ja dat moet dat wel geweest zijn. Ik was in ieder geval 11 en we zaten op de 'wiptribune' (de tribune waar de bak onderdoor schuift)quote:
Kyr, wie gaat de SB pakken?quote:
Rustig aan, Bassie!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
Dank allen voor de steun! Het is maar even afzien hoe deze dag verloopt.
Dit is toch een iets fijner liedje uit die film naar mijn bescheiden mening.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
Uh, ja, dat laatste is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter in gebed dan in bed. Denk ik.
Weird Al, absolute koningquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Isorden het volgende:
They had it on eBay![]()
Alleen maar liefde hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
Nooit gezienquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond dat maar een vage film.
Er mag VEEL en VEEL meer van BS erin. Paranoid vind ik niet eens zo'n goed nummer. War Pigs en Sabbath Bloody Sabbath erin svp! Doe dan ook gelijk maar ozzy met crazy train en mr. crowley erbij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Saxon?
Saxon zou ook wel in de lijst horen. Iron Maiden, Motörhead en Black Sabbath zitten er ook in.
Ik ben er één keer een concert geweest, Santanaquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat moet dat wel geweest zijn. Ik was in ieder geval 11 en we zaten op de 'wiptribune' (de tribune waar de bak onderdoor schuift)
Laatste concert waar ik geweest ben in de Gelredome was overigens AC/DCbeetje verschil maar
Die staat er dan weer niet inquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is toch een iets fijner liedje uit die film naar mijn bescheiden mening.
In Vietnam the average age was 19quote:
Dan had je de faptribune moeten zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik krijg het beeld van een wiptribune bij de Backstreet Boys niet van mn netvlies
Ik kan American Pie ook absoluut niet normaal horen/zingen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Weird Al, absolute koning
Sterkte Bass!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
De mensen die hierop stemmen gaan langzaam dood aan ouderdom denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In Vietnam the average age was 19
Ni-ni-ni-nineteenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In Vietnam the average age was 19
Maar 1 keer The Byrds, schandalig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die staat er dan weer niet in![]()
Nederland....
Wtf, heeft er ook nooit ingestaan. Ik dacht dat is wel zo'n nummer wat plaats heeft moeten maken voor nieuwere ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die staat er dan weer niet in![]()
Nederland....
AC/DC was ik ook, later daar nog Iron Maidenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben er één keer een concert geweest, Santana
Baasquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
oeh, straks stemlijst genot met Don't Speak![]()
En dan nog zo laagquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar 1 keer The Byrds, schandalig.
Same!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
oeh, straks stemlijst genot met Don't Speak![]()
Paul Hardcastle hoort in de lijstquote:
Wel op 1 been hequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik maar even dwarsfluit...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er mag VEEL en VEEL meer van BS erin. Paranoid vind ik niet eens zo'n goed nummer. War Pigs en Sabbath Bloody Sabbath erin svp! Doe dan ook gelijk maar ozzy met crazy train en mr. crowley erbij.
Voor mij is het zowel jeugdsentiment als ermee kunnen relateren, ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Same!
Leuk om te spelen door herkenbaarheid.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, en hoi voor alle andere mensen, ook jullie kunnen het gebruiken
Hint: Een bevalling door de mond is ook op zijn minst heel zeldzaam.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
hebben jullie ooit iemand een locomotief zien uitademen? Lijkt me een zware bevalling
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, en hoi voor alle andere mensen, ook jullie kunnen het gebruiken
hallooo djenneke!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Halloquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Morgggggeeen!!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:46 schreef djenneke het volgende:
Bij Stenders was het: Afgekapt, fluitconcert.quote:
5 platen van No Doubt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe kan je alleen op No Doubt stemmen?
Je moet op minimaal 5 platen stemmen.
Geen twijfel mogelijk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe kan je alleen op No Doubt stemmen?
Je moet op minimaal 5 platen stemmen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef djenneke het volgende:
Gewoon vijf keer hetzelfde nummer als vrije keuze opgeven?
Don't Speak And Eat My Pussy?quote:
Telt ie dan voor 5 of voor 1?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef djenneke het volgende:
Gewoon vijf keer hetzelfde nummer als vrije keuze opgeven?
dat liveoptreden was echt passie ten top. Kippenvel!quote:
Ze hebben er wel meer gemaakt. En nog wat solo nummers van Gwen Stefani.quote:
Als ongeldige stemquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Telt ie dan voor 5 of voor 1?
Don't tell me 'cause it hurts...quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Don't Speak And Eat My Pussy?
Dan is het goedquote:
Weet ik niet meer, vertel eens?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef Bugno3 het volgende:
Grappig dat de gimmick in deze clip ook echt is uitgekomen
Dat alle aandacht naar Gwen gaat en de band dat kut vindt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, vertel eens?
Oh, wist ik niet, ga ik zoeken, thanks!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef houdjemond het volgende:
@:Kyran ook de audioboeken geluisterd? Hij heeft ze zelf ingesproken
Dat méén je Stefani!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat zij de zanger was van deze band.
Ja, ik vond haar eerder schattig dan echt een babe.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gwen was leuk ja, maar ik had er mijn fapdoek niet voor tevoorschijn gehaald
Haha, oh ja, nu weet ik het ook weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat alle aandacht naar Gwen gaat en de band dat kut vindt.
Jij hebt een doek?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gwen was leuk ja, maar ik had er mijn fapdoek niet voor tevoorschijn gehaald
Als je jong bent vind je de schattige dames meestal de babes of nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik vond haar eerder schattig dan echt een babe.
Ik heb het album hier in de kast staan, maar ik kan zo buiten de 2 hitjes geen nummers van ze opnoemenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben er wel meer gemaakt. En nog wat solo nummers van Gwen Stefani.
Jij was te laat binnenquote:
Het klinkt niet alsof ik er iets aan misquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je hebt een hoop gemist waarde djenneke
Ik ben meer van de Old Spice...quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Baby Spice was ook mijn favoriete Spice Girl
quote:
Ik heb dat Creedence Clearwater Revival die tijd niet geweten.quote:
Scary, hands downquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Old Spice...
Staat ook nog in mn kast te shinenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, dat geurtjequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I'm on a horsequote:Op zaterdag 28 december 2019 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whitney Hoeston?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:54 schreef djenneke het volgende:
Dit moet ik even meebleren. Dat gaat mijn achterlijk hard hoestende buurvrouw niet leuk vinden.
Voor mij Ginger.quote:
Doet pijn hè?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:55 schreef MTheBassman het volgende:
neeeeeeee Ik zag net dat ik Hurt heb gemist![]()
![]()
Dit is niet leuk. Ik weet wat ik in de pauze ga luisteren.quote:
Doe je hem ook wel eens in de was?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor mij Ginger.
Daar wilde ik de fapdoek nog wel even soepel voor vouwen.
Sorry, moest ik even inkoppenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit is niet leuk. Ik weet wat ik in de pauze ga luisteren.
zoals ie nu ruikt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, dat geurtjedan ruik je naar mijn wijlen opa.
En Jethro op 10quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik Muse op 6 zet weet je dat het een geslaagd uur was.
Mijn favoriete spice was Mevrouw Horner (Ginger).quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:1009 Sovereign Light Cafe Keane 5
1008 Friends Will Be Friends Queen 5
1007 Madness Muse ?
1006 Turning Tables Adele 4
1005 Bedshaped Keane 5,5
1004 Lonely Boy The Black Keys ?
1003 I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) Whitney Houston 6
1002 Porcelain Moby 5
1001 Ik Wou Dat Ik Jou Was Veldhuis & Kemper 1
1000 I Heard It Through The Grapevine Creedence Clearwater Revival 4
999 Just Can't Get Enough (Live) Depeche Mode 3,5
998 Miss You The Rolling Stones 7
997 Knockin' On Heaven's Door Bob Dylan 8
Hij staat verkeerd om!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Favorieten afgelopen uur:
1. Nirvana - Heart Shaped Box
2. Backstreet Boys - I Want It That Way
3. Creedence Clearwater Revival - Proud Mary
4. No Doubt - Don't Speak
5. The Blues Brothers - Everybody Needs Somebody To Love
6. Muse - Unintended
7. Steppenwolf - Born To Be Wild
8. Christina Aguilera - Hurt
9. Korn - Freak On A Leash
10. Jethro Tull - Locomotive Breath
11. Golden Earring - She Flies On Strange Wings
12. Simple Minds - New Gold Dream
Als ik Muse op 6 zet weet je dat het een geslaagd uur was.
Hij liep er vanzelf wel inquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doe je hem ook wel eens in de was?
Komend uur wordt ook heerlijk iddquote:
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij liep er vanzelf wel in
Old Spice is gelukkig met z'n tijd mee gegaan, die Onedin Line lucht kan inderdaad niet meer...quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, dat geurtjedan ruik je naar mijn wijlen opa.
Ik wou dat niet zo was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:58 schreef Guanabana het volgende:
Veldhuis en Kemper![]()
Wat doet dat afschuwelijke nummer na zoveel jaar nog zo hoog in de lijst?
Hmmm...quote:12:00 - 13:00 UUR
1009 Sovereign Light Cafe Keane
1008 Friends Will Be Friends Queen
1007 Madness Muse
1006 Turning Tables Adele
1005 Bedshaped Keane
1004 Lonely Boy The Black Keys
1003 I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) Whitney Houston
1002 Porcelain Moby
1001 Ik Wou Dat Ik Jou Was Veldhuis & Kemper
1000 I Heard It Through The Grapevine Creedence Clearwater Revival
999 Just Can't Get Enough (Live) Depeche Mode
998 Miss You The Rolling Stones
997 Knockin' On Heaven's Door Bob Dylan
quote:
Die ken je welquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:59 schreef MTheBassman het volgende:
1001 Ik Wou Dat Ik Jou Was Veldhuis & Kemper
Ik heb juist bij het volgende uur dat ik veel meh nummers zie aankomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:59 schreef djenneke het volgende:
Nogal een wisselend uur. Volgens mij wordt het uurtje daarna wel aardig, als ik even vooruit goed gespiekt heb.
Best prima uurtjequote:
Ah, smaken verschillenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb niks met Nirvana, nee. En ik zou Jethro, Simple Minds en Earring bovenaan zetten
Ja veldhuis en Kemper doet wel echt flinke afbreukquote:
Ja, al die arme mensenquote:
Ik wel: CCRquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
werkelijk niks waar ik naar uitkijk dit uur, ook best knap
Komt zeker door Gijsquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
werkelijk niks waar ik naar uitkijk dit uur, ook best knap
Die mensen hebben plezier om niets. Dat is ook een kunstquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:03 schreef Evertjan het volgende:
waarom allemaal van die toneelstukjes opvoeren in het cafe?
Mja, ik vind die van Marvin beter, vind t 1 van de mindere van CCRquote:
Van Marvin is hij zeker nog beterquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, ik vind die van Marvin beter, vind t 1 van de mindere van CCR
quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef MTheBassman het volgende:
Madness is toch wel echt de slechtste van Muse in de lijst. Ongelooflijk saai en traag opbouwend, en dan blijft het alsnog saai.
Je kent het 100%quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken het niet... Is dat raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |