Don't Speak And Eat My Pussy?quote:
Telt ie dan voor 5 of voor 1?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef djenneke het volgende:
Gewoon vijf keer hetzelfde nummer als vrije keuze opgeven?
dat liveoptreden was echt passie ten top. Kippenvel!quote:
Ze hebben er wel meer gemaakt. En nog wat solo nummers van Gwen Stefani.quote:
Als ongeldige stemquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Telt ie dan voor 5 of voor 1?
Don't tell me 'cause it hurts...quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Don't Speak And Eat My Pussy?
Dan is het goedquote:
Weet ik niet meer, vertel eens?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:50 schreef Bugno3 het volgende:
Grappig dat de gimmick in deze clip ook echt is uitgekomen
Dat alle aandacht naar Gwen gaat en de band dat kut vindt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, vertel eens?
Oh, wist ik niet, ga ik zoeken, thanks!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef houdjemond het volgende:
@:Kyran ook de audioboeken geluisterd? Hij heeft ze zelf ingesproken
Dat méén je Stefani!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam er pas een paar jaar geleden achter dat zij de zanger was van deze band.
Ja, ik vond haar eerder schattig dan echt een babe.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gwen was leuk ja, maar ik had er mijn fapdoek niet voor tevoorschijn gehaald
Haha, oh ja, nu weet ik het ook weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat alle aandacht naar Gwen gaat en de band dat kut vindt.
Jij hebt een doek?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gwen was leuk ja, maar ik had er mijn fapdoek niet voor tevoorschijn gehaald
Als je jong bent vind je de schattige dames meestal de babes of nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik vond haar eerder schattig dan echt een babe.
Ik heb het album hier in de kast staan, maar ik kan zo buiten de 2 hitjes geen nummers van ze opnoemenquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze hebben er wel meer gemaakt. En nog wat solo nummers van Gwen Stefani.
Jij was te laat binnenquote:
Het klinkt niet alsof ik er iets aan misquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je hebt een hoop gemist waarde djenneke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |