Die moest ballen met Huub...quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, die werd er vrij snel uit gestemd. Dat was jammer.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van alle UI's die ik van je gezien heb vind ik deze weer het beste bij je passen.
Bij loffie de beentjes in het zwembad.
hoi!quote:
thanksquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die UI hoort zéker bij je, één van de fraaiste ooit.
Gek is dat toch. Een UI associëren met het beeld wat je van iemand hebt. Sig000 experimenteerde daar wel mee.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat toch. Een UI associëren met het beeld wat je van iemand hebt. Sig000 experimenteerde daar wel mee.
Wat doe je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap dat veranderen van UI steeds sowieso niet.
Best wel. In uto was er iemand met een UI van Al Bundy. Op een gegeven moment was hij gewoon voor mij Al Bundy. Heel bizar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat toch. Een UI associëren met het beeld wat je van iemand hebt. Sig000 experimenteerde daar wel mee.
Als je hier als nieuwe user binnenkomt en je hebt als UI een schedel waar bloed uitloopt, maar blijkt een heel lief persoon te zijn, wat dan?quote:
Ik ook, terwijl het ook weer niet geheel bij me past.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van alle UI's die ik van je gezien heb vind ik deze weer het beste bij je passen.
Bij loffie de beentjes in het zwembad.
Sowieso het beeld wat je van iemand hebt. Dan kom je op een meeting en dan blijkt het zo onjuist te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Best wel. In uto was er iemand met een UI van Al Bundy. Op een gegeven moment was hij gewoon voor mij Al Bundy. Heel bizar.
Raar hè, maar zo werkt het wel, ik vind het wel fijn als users een beetje standvastig zijn met hun UIquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Best wel. In uto was er iemand met een UI van Al Bundy. Op een gegeven moment was hij gewoon voor mij Al Bundy. Heel bizar.
Ja onbewust maak je je een voorstelling van iemand. Het klopt nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sowieso het beeld wat je van iemand hebt. Dan kom je op een meeting en dan blijkt het zo onjuist te zijn.![]()
![]()
Nee helemaal niet. Maar in mijn beeld werden die twee gewoon één.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Terwijl hij 'm niet op een bepaalde manier probeerde te imiteren, neem ik aan.
Dat is mij nooit eerder overkomen. Het beeld wat ik van mensen had die ik tot nu toe irl heb gezien, klopte heel aardig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sowieso het beeld wat je van iemand hebt. Dan kom je op een meeting en dan blijkt het zo onjuist te zijn.![]()
![]()
Ik piepte te snel, chaoshuishouden op de laptop.quote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar hè, maar zo werkt het wel, ik vind het wel fijn als users een beetje standvastig zijn met hun UI
Ik ook, jij hebt de jouwe al sinds 2013.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar hè, maar zo werkt het wel, ik vind het wel fijn als users een beetje standvastig zijn met hun UI
Nee, al kom ik bij jou aardig in de buurt inmiddelsquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja onbewust maak je je een voorstelling van iemand. Het klopt nooit
Bij mij nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is mij nooit eerder overkomen. Het beeld wat ik van mensen had die ik tot nu toe irl heb gezien, klopte heel aardig.
Dat is best bizar te noemen ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar in mijn beeld werden die twee gewoon één.
Dit is wel een mooie hoor, maar andersquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik piepte te snel, chaoshuishouden op de laptop.
Ik denk niet dat je me zonder mes en bril zou herkennenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, al kom ik bij jou aardig in de buurt inmiddels
Ik ook. Ik snap ook steeds dat wisselen van UI niet. Af en toe is oke, maar zoals wat sommigen doen, elke dag...arghhh. Man100000quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Autistquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie hoor, maar anders
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, jij hebt de jouwe al sinds 2013.
En je gewiebel. Dat is toch wel een geruststelling voor jouquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me zonder mes en bril zou herkennen
Ohw dat, ja dat klopt altijd vrij aardig. Grappig is later ook als je ze online leest, dat je ze het soms gewoon hoort zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, wacht ff, ik heb het over persoonlijkheid, niet over uiterlijk.
Dus die vorige kerstui..quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, wacht ff, ik heb het over persoonlijkheid, niet over uiterlijk.
Ik zal eens zo in de tram gaan zitten, kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je gewiebel. Dat is toch wel een geruststelling voor jou
Toen had je nog een andere.quote:
Die heeft een afwijkingquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen had je nog een andere.
Precies, dat vind ik ook, users worden op die mannier ook minder herkenbaar, zo'n plaatje zegt toch heel veel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap ook steeds dat wisselen van UI niet. Af en toe is oke, maar zoals wat sommigen doen, elke dag...arghhh. Man100000
Ik heb steeds zin om je in te drukken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die je nu hebt is ook weer mooi.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb steeds zin om je in te drukken.
Ja!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat, ja dat klopt altijd vrij aardig. Grappig is later ook als je ze online leest, dat je ze het soms gewoon hoort zeggen.
Dan word je er binnen een paar haltes uit getrokkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zal eens zo in de tram gaan zitten, kijken wat er gebeurt
Elke user heeft een 'stem'quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw dat, ja dat klopt altijd vrij aardig. Grappig is later ook als je ze online leest, dat je ze het soms gewoon hoort zeggen.
Hmm, hier moet ik even over nadenken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
'aan' 'uit' 'aan' uit'quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, hier moet ik even over nadenken.
Volgens mij heb ik deze die ik nu heb vanaf het begin, laatst heeft Lucky wel de kleuren aangepast en misschien heb ik tussendoor af en toe een ander gehad, maar deze is toch wel mijn hoofd-UI.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen had je nog een andere.
Ow boyquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
"Ik lijk heel relaxt, maar ik hou je in de gaten".quote:
Waarom, ik doe toch niemand kwaad?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan word je er binnen een paar haltes uit getrokken
Dit is correct.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik lijk heel relaxt, maar ik hou je in de gaten".
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, hier moet ik even over nadenken.
Ja, maar ik bedoel een 'leesstem', gevormd door de zinnen, opmerkingen die je maakt. De kleine eigenaardigheden daarin, 'toon' maakt de stem. Die is anders dan je rlstem.quote:
ha jaquote:
Ah zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel een 'leesstem', gevormd door de zinnen, opmerkingen die je maakt. De kleine eigenaardigheden daarin, 'toon' maakt de stem. Die is anders dan je rlstem.
Van deze wou je een avatar:quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze die ik nu heb vanaf het begin, laatst heeft Lucky wel de kleuren aangepast en misschien heb ik tussendoor af en toe een ander gehad, maar deze is toch wel mijn hoofd-UI.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van deze wou je een avatar:
[ afbeelding ]
17-11-2013
quote:
Ik heb nooit eerder twee verschillende UI's tegelijk van een user gezienquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
ha ja![]()
Ben wel een tijdje klaar met dat gewissel ookbtw deze van jou vind ik de leukste.
Ja en dan naast iemand met piercings in zijn of haar gezicht gaan zitten en dan 'watje' zeggenquote:
Die heb ik dan waarschijnlijk maar heel even gehad, want ik kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van deze wou je een avatar:
[ afbeelding ]
17-11-2013
Amserdam hè, daar zijn ze ook wel iets gewend natuurlijkquote:
Zie r van jou ook 2quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nooit eerder twee verschillende UI's tegelijk van een user gezien
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dan naast iemand met piercings in zijn of haar gezicht gaan zitten en dan 'watje' zeggen
Pciesquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amserdam hè, daar zijn ze ook wel iets gewend natuurlijk
Jij ziet wel meer nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anderen vind ik ook leuk, maar this is me.
Ghe ghe "Beat that"quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dan naast iemand met piercings in zijn of haar gezicht gaan zitten en dan 'watje' zeggen
Zielig dat je als cipier niet 2 weken kerstvakantie hebtquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo nog even een half uurtje wachten tot collega klaar is en dan is het weer weekend. En dan nog 1 dag werken dit jaar
MOOI geweest Mario !!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
sanne werkt daar met en leukie
[ afbeelding ]
Oh ik wel eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anderen vind ik ook leuk, maar this is me.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Is het de rest van de avond ook zo rustig gebleven?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo nog even een half uurtje wachten tot collega klaar is en dan is het weer weekend. En dan nog 1 dag werken dit jaar
Lekkah!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom doe F5 ik niet, abnormaal is veel leukerquote:
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom doe F5 ik niet, abnormaal is veel leuker
Oh dan bedoelde ik het andersquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je hier als nieuwe user binnenkomt en je hebt als UI een schedel waar bloed uitloopt, maar blijkt een heel lief persoon te zijn, wat dan?
Ik had wel wat te doen maar lekker zo zijn gangetje niets gehaast, minder werk dan normaal. Primaquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het de rest van de avond ook zo rustig gebleven?
Dank je, mario. Zat het me net af te vragen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:05 schreef mario390 het volgende:
1194 Golden Years David Bowie
1193 Harvest Moon Neil Young
1192 Always On My Mind Willie Nelson
1191 Anne Herman van Vee
Harvest Moonquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:05 schreef mario390 het volgende:
1194 Golden Years David Bowie
1193 Harvest Moon Neil Young
1192 Always On My Mind Willie Nelson
1191 Anne Herman van Vee
Ik ook, net dinsdag vrij gekregen. Ik zou dan overdag gaan werken maar het is rustig dus mag ik thuis niets doen ipv op werkquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Ik hoef ook alleen maandag nog.
Op je wenken bediend, bofkontquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, mario. Zat het me net af te vragen.
Zo doet en ziet iedereen het weer anders.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dan bedoelde ik het anders![]()
Ik let vooral op hoe iemand post, wat hij zegt en hoe hij het zegt, en dat in combi met de UI geeft mij een bepaald beeld
Lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook, net dinsdag vrij gekregen. Ik zou dan overdag gaan werken maar het is rustig dus mag ik thuis niets doen ipv op werk
Alle die ik gemaakt heb die heb ik nog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik dan waarschijnlijk maar heel even gehad, want ik kan het me niet herinneren.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had wel wat te doen maar lekker zo zijn gangetje niets gehaast, minder werk dan normaal. Prima
Niets doen op je werk is zwaar kut. Dan duurt de dag eeuwen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook, net dinsdag vrij gekregen. Ik zou dan overdag gaan werken maar het is rustig dus mag ik thuis niets doen ipv op werk
Van de dames dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle die ik gemaakt heb die heb ik nog.
Lekker zo'n laatste dag van het jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappigquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo doet en ziet iedereen het weer anders.
Een topic waar men jou op je wenken bediend?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat terwijl er een speciaal topic voor is.
Een aardig archief dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle die ik gemaakt heb die heb ik nog.
Breng hem niet op ideeën.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Een topic waar men jou op je wenken bediend?
Je brengt me op ideeën!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Een topic waar men jou op je wenken bediend?
Zekersquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Spannende wedstrijd wel die Asperineanaal gooit best
Dat is het ook, en vaak kom je er niet eens achter of het beeld dat je hebt klopt met de werkelijkheid.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en ook om het er over te hebben hier.
Ik heb een aantal keer Marssani getagd maar geen antwoord....ik weet het niet, ben er niet helemaal gerust op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
@:NZ al een tijdje niet gespot hier.
En @:marsani, hoe zou het met haar gaan.
Nee klopt... Soms is dat denk ik maar goed ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het ook, en vaak kom je er niet eens achter of het beeld dat je hebt klopt met de werkelijkheid.
Nee, ik dus ook niet...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer Marssani getagd maar geen antwoord....ik weet het niet, ben er niet helemaal gerust op.
Ja fijn tochquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee klopt... Soms is dat denk ik maar goed ook![]()
Ik stuur je even een DMquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer Marssani getagd maar geen antwoord....ik weet het niet, ben er niet helemaal gerust op.
Sja... zeg het maar...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
Ja, dat laatste wist ik. Ik wist niet dat NZ ook ziek is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja... zeg het maar...
NZ is ziek en marsani érg ziek.
pfieuwquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat
Je mag hem daar op z'n knopje drukken
Er drukt hier helemaal niemanquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat
Je mag hem daar op z'n knopje drukken
Ja, marsani..zulks heftig nieuws voor haar. Ik hoop dat het desondanks 'goed' met haar gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
179 users.quote:
ja heftigquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, marsani..zulks heftig nieuws voor haar. Ik hoop dat het desondanks 'goed' met haar gaat.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er drukt hier helemaal nieman
Oh wacht, Voxs hè.
Handig voor als iemand er eentje kwijt is.quote:
Oké dank je wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef D. het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dat wel hier hoort
Heb Marsani vorige week een DM gestuurd en kreeg vrij snel daarna antwoord.
Ze zegt 'geen zorgen' en dat ze met andere dingen bezig is, geen zin heeft om mee te posten, maar veel meeleest.
Waarom ze niet reageert in de SC op mentions weet ik niet
oke danquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef D. het volgende:
Ze zegt 'geen zorgen' en dat ze met andere dingen bezig is, geen zin heeft om mee te posten, maar veel meeleest.
Dat zei ikquote:
Oke, thx! Eenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef D. het volgende:
Ja ik vroeg me ook vaak af hoe het met haar gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
oke danIn elk geval fijn te weten dat zorgen niet meer nodig zijn. Ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik had ze wel en behoorlijk. Dat lucht op.
Dank je wel D. je bent een schat
dit ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
oke danIn elk geval fijn te weten dat zorgen niet meer nodig zijn. Ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik had ze wel en behoorlijk. Dat lucht op.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook vaak af hoe het met haar gaat.
Of alle zorgen niet meer nodig zijn zeg ik niet he, maar ze is er gelukkig nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef D. het volgende:
Vraag ik me af of het onderwijs dan wel iets voor jou is. Dan heb je de hele godgandse dag met mensen te maken. Plus die Ouderavonden, teachervergaderingen...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vet vrolijk vandaag op werk allemaal collega's met een gezicht zonder slaap en heel donker. Met vriendelijke verzoek of ik weer terug wilde gaan naar een chagrijnige versie van mezelf.
3 dagen niemand zien en spreken daar knapt een mens gewoon heerlijk van op
En welk topic is dat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb hem ff gecross quote in het juiste topic ...![]()
Kinderen vergen veel energie in de klas met al die verschillende leerwegen. Geen pauze is rustig, ouders, collega's, nog even wat kopiëren, een kind heeft ergens pijn, drie kinderen hebben ruzie. pauzewacht etc etc.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag ik me af of het onderwijs dan wel iets voor jou is. Dan heb je de hele godgandse dag met mensen te maken. Plus die Ouderavonden, teachervergaderingen...
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag ik me af of het onderwijs dan wel iets voor jou is. Dan heb je de hele godgandse dag met mensen te maken. Plus die Ouderavonden, teachervergaderingen...
OMG, the horrorquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kinderen vergen veel energie in de klas met al die verschillende leerwegen. Geen pauze is rustig, ouders, collega's, nog even wat kopiëren, een kind heeft ergens pijn, drie kinderen hebben ruzie. pauzewacht etc etc.
Kinderen met ADHD. Met autisme met een rugzakje kind van gescheiden ouders. Ga der maar aan staanquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kinderen vergen veel energie in de klas met al die verschillende leerwegen. Geen pauze is rustig, ouders, collega's, nog even wat kopiëren, een kind heeft ergens pijn, drie kinderen hebben ruzie. pauzewacht etc etc.
Lange wachtrijen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Gisteren ook bij iedere attractie was er wel 1 kind dat uit zijn plaat ging
Als ik tussen dat zou moeten kiezen, of brugwachter, dan zou ik het wel wetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Voxs het volgende:
Na schooltijd wil die ouder nog wat, is er zus of zo een commissie, een vergadering een bijscholing oh ja ook nog wat nakijken , voorbereiden ..etc.
Altijd jankende kinderen in pretparken ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Gisteren ook bij iedere attractie was er wel 1 kind dat uit zijn plaat ging
Ja en die ouders DIT is wel leuk, ik dacht ga gewoon uit de rij dan mensquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd jankende kinderen in pretparken ja.
Hmz, als je een uur in een rij moet staan voor een attractie dan zou ik dat uit de plaat gaan wel snappen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee de meeste hebben een kreupele ingang
Ik had een klas met vier verschillende leerniveaus, en 4 jongens die eigenlijk verwijzing speciaal onderwijs moesten. Het is hard werken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen met ADHD. Met autisme met een rugzakje kind van gescheiden ouders. Ga der maar aan staan
Brugwachters hebben tegenwoordig meerdere bruggenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik tussen dat zou moeten kiezen, of brugwachter, dan zou ik het wel weten
Geen hekel aan mensen. Wel een hekel aan mensen in mijn vrije tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
Nou dit dus. Zoiets lijkt me niet ideaal als je je het liefst niet onder mensen begeeft en een hekel heb aan mensen. Zomaar een gedachte dat me net al binnenschoot.
Ik vind het een heel verstandig advies, je hebt daar zeker wel een heel groot punt mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
Nou dit dus. Zoiets lijkt me niet ideaal als je je het liefst niet onder mensen begeeft en een hekel heb aan mensen. Zomaar een gedachte dat me net al binnenschoot.
Pretpark heb ik weleens getekend. Met dank aan L2Bquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd jankende kinderen in pretparken ja.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een heel verstandig advies, je hebt daar zeker wel een heel groot punt mee.
Natuurlijk niet, maar ik denk dat wat Prisha zegt voor jou wel heel belangrijk is om over na te denken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja mensen zeg ik was er nog niet over uit he?
Godverdomme, help jij mijn droom even om zeep zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Brugwachters hebben tegenwoordig meerdere bruggen
Nou die waren er wel bij hoor, het carnavalsfestival was al een uur zag ik op de bordjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Hmz, als je een uur in een rij moet staan voor een attractie dan zou ik dat uit de plaat gaan wel snappen.
Nu pittig hoor, respect daarvoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had een klas met vier verschillende leerniveaus, en 4 jongens die eigenlijk verwijzing speciaal onderwijs moesten. Het is hard werken.
Andere beroepen ook hoor. Maar dit ook.
Tering, the horror.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die waren er wel bij hoor, het carnavalsfestival was al een uur zag ik op de bordjes
carnavalquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die waren er wel bij hoor, het carnavalsfestival was al een uur zag ik op de bordjes
Veel bruggen zijn tegenwoordig ook onbemand, die worden op afstand bediend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Brugwachters hebben tegenwoordig meerdere bruggen
Dat weet ik dat speelt zekers een grote rol. Er zijn ook een heleboel andere dingen die een rol spelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik denk dat wat Prisha zegt voor jou wel heel belangrijk is om over na te denken.
Je hebt lesgegeven? Respect! Echt enorme respect voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had een klas met vier verschillende leerniveaus, en 4 jongens die eigenlijk verwijzing speciaal onderwijs moesten. Het is hard werken.
Andere beroepen ook hoor. Maar dit ook.
En jij gooit er gewoon nog een schepje bovenop ook. Daar gaat mijn droombaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel bruggen zijn tegenwoordig ook onbemand, die worden op afstand bediend.
Ik zat er toevallig net aan te denken, hij is gaaf!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Pretpark heb ik weleens getekend. Met dank aan L2B
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat er toevallig net aan te denken, hij is gaaf!
Vuurtorenwachter is misschien wel wat. Ergens op een rots in zee dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
En jij gooit er gewoon nog een schepje bovenop ook. Daar gaat mijn droombaan
Op de lagere school was het wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik hou ook niet van carnaval
Ik deed het met plezier.quote:
McGyver?quote:
En dan naar de Appie moeten... Ik dacht het ff niet hèquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vuurtorenwachter is misschien wel wat. Ergens op een rots in zee dan.
Speciaal onderwijs, Voorgezet Speciaal en gewoon basisonderwijsquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt lesgegeven? Respect! Echt enorme respect voor
Nee joh...niet nodig...droppings!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:36 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan naar de Appie moeten... Ik dacht het ff niet hè
oh schrok al, dacht dat we nu al weer over carnaval gingen praten.quote:
Ik ga niet klikken...anders krijg ik allemaal Carnaval suggesties in mijn YT. Of Efteling suggestiesquote:
Shrekquote:
noquote:
ja maar..de Indische waterleliesquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken...anders krijg ik allemaal Carnaval suggesties in mijn YT. Of Efteling suggesties
je UIquote:
Dat laatste geloof ik direct, je moet er wel voor in de wieg gelegd zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs, Voorgezet Speciaal en gewoon basisonderwijs![]()
Het heeft ook geweldig mooie kanten
Dan gebeurt vanzelf. Eerst even een vuurtoren vinden die nog een wachter nodig heeft.quote:
Of nog erger, je blijft de rest van de avond met dat muziekje in je hoofd zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken...anders krijg ik allemaal Carnaval suggesties in mijn YT. Of Efteling suggesties
Dat zal wel net zo'n deceptie als die bruggen wordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan gebeurt vanzelf. Eerst even een vuurtoren vinden die nog een wachter nodig heeft.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zal wel net zo'n deceptie als die bruggen worden
ik ben DD met chufi gewendquote:
nee dat lijkt me geen goed plan neequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of nog erger, je blijft de rest van de avond met dat muziekje in je hoofd zitten.
Vreeeselijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik hou ook niet van carnaval
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
dat gebeurt bij @TillyB als je Yeppa Yeppa Yeppa roeptquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of nog erger, je blijft de rest van de avond met dat muziekje in je hoofd zitten.
Inburgering misluktquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat lijkt me geen goed plan nee
quote:
Slaap lekker Prishquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
Ben erg moe. Ik ga zo slapen hoop ik. Trusten peeps, slaap lekker voor straks![]()
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
Ben erg moe. Ik ga zo slapen hoop ik. Trusten peeps, slaap lekker voor straks![]()
Geen liftquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik direct, je moet er wel voor in de wieg gelegd zijn.
Slaap fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
In des jaren des heren 2013.quote:
Trusten Prishquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
trustenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekker, Prisha. Dat zal wel lukken na al je actie van vandaag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
Ik heb geen idee meer ... dacht al langer .. maar boeit verder nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In des jaren des heren 2013.
Even kijken of ik zie wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bunting kijkt tijdens het gooien altijd of hij zeer dringend naar het toilet moet.
Calvanize van Chemical brothersquote:
Sorryquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net niet, maar dat 'een beetje' was een beetje niet waar.
Ohw. Niet aangeklikt. Darts en fok en muziek, dat is teveelquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Calvanize van Chemical brothers
[..]
Sorry
Ach, het voelt wel stevig aan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Calvanize van Chemical brothers
[..]
Sorry
hij trekt een pers bekkiequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Even kijken of ik zie wat je bedoelt.
Was dat je nooit eerder opgevallen dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ja ik zie het, echt een gezicht alsof ie zit te persen, die lippen ook![]()
Snap ik geheelquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw. Niet aangeklikt. Darts en fok en muziek, dat is teveel
Nou ja zag het wel, maar dacht er verder niets bij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was dat je nooit eerder opgevallen dus.
Oh, daar ben ik een ster in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja zag het wel, maar dacht er verder niets bij.
Knap welquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou ja zag het wel, maar dacht er verder niets bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |