quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook vaak af hoe het met haar gaat.
Of alle zorgen niet meer nodig zijn zeg ik niet he, maar ze is er gelukkig nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
oke danIn elk geval fijn te weten dat zorgen niet meer nodig zijn. Ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik had ze wel en behoorlijk. Dat lucht op.
Dank je wel D. je bent een schat
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef D. het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dat wel hier hoort
Heb Marsani vorige week een DM gestuurd en kreeg vrij snel daarna antwoord.
Ze zegt 'geen zorgen' en dat ze met andere dingen bezig is, geen zin heeft om mee te posten, maar veel meeleest.
Waarom ze niet reageert in de SC op mentions weet ik niet
Vraag ik me af of het onderwijs dan wel iets voor jou is. Dan heb je de hele godgandse dag met mensen te maken. Plus die Ouderavonden, teachervergaderingen...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vet vrolijk vandaag op werk allemaal collega's met een gezicht zonder slaap en heel donker. Met vriendelijke verzoek of ik weer terug wilde gaan naar een chagrijnige versie van mezelf.
3 dagen niemand zien en spreken daar knapt een mens gewoon heerlijk van op
En welk topic is dat?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb hem ff gecross quote in het juiste topic ...![]()
Kinderen vergen veel energie in de klas met al die verschillende leerwegen. Geen pauze is rustig, ouders, collega's, nog even wat kopiëren, een kind heeft ergens pijn, drie kinderen hebben ruzie. pauzewacht etc etc.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag ik me af of het onderwijs dan wel iets voor jou is. Dan heb je de hele godgandse dag met mensen te maken. Plus die Ouderavonden, teachervergaderingen...
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag ik me af of het onderwijs dan wel iets voor jou is. Dan heb je de hele godgandse dag met mensen te maken. Plus die Ouderavonden, teachervergaderingen...
OMG, the horrorquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kinderen vergen veel energie in de klas met al die verschillende leerwegen. Geen pauze is rustig, ouders, collega's, nog even wat kopiëren, een kind heeft ergens pijn, drie kinderen hebben ruzie. pauzewacht etc etc.
Kinderen met ADHD. Met autisme met een rugzakje kind van gescheiden ouders. Ga der maar aan staanquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kinderen vergen veel energie in de klas met al die verschillende leerwegen. Geen pauze is rustig, ouders, collega's, nog even wat kopiëren, een kind heeft ergens pijn, drie kinderen hebben ruzie. pauzewacht etc etc.
Lange wachtrijen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Gisteren ook bij iedere attractie was er wel 1 kind dat uit zijn plaat ging
Als ik tussen dat zou moeten kiezen, of brugwachter, dan zou ik het wel wetenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Voxs het volgende:
Na schooltijd wil die ouder nog wat, is er zus of zo een commissie, een vergadering een bijscholing oh ja ook nog wat nakijken , voorbereiden ..etc.
Altijd jankende kinderen in pretparken ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Gisteren ook bij iedere attractie was er wel 1 kind dat uit zijn plaat ging
Ja en die ouders DIT is wel leuk, ik dacht ga gewoon uit de rij dan mensquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd jankende kinderen in pretparken ja.
Hmz, als je een uur in een rij moet staan voor een attractie dan zou ik dat uit de plaat gaan wel snappen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee de meeste hebben een kreupele ingang
Ik had een klas met vier verschillende leerniveaus, en 4 jongens die eigenlijk verwijzing speciaal onderwijs moesten. Het is hard werken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen met ADHD. Met autisme met een rugzakje kind van gescheiden ouders. Ga der maar aan staan
Brugwachters hebben tegenwoordig meerdere bruggenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik tussen dat zou moeten kiezen, of brugwachter, dan zou ik het wel weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |