Is het de rest van de avond ook zo rustig gebleven?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo nog even een half uurtje wachten tot collega klaar is en dan is het weer weekend. En dan nog 1 dag werken dit jaar
Lekkah!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo nog even een half uurtje wachten tot collega klaar is en dan is het weer weekend. En dan nog 1 dag werken dit jaar
Daarom doe F5 ik niet, abnormaal is veel leukerquote:
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom doe F5 ik niet, abnormaal is veel leuker
Oh dan bedoelde ik het andersquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je hier als nieuwe user binnenkomt en je hebt als UI een schedel waar bloed uitloopt, maar blijkt een heel lief persoon te zijn, wat dan?
Ik had wel wat te doen maar lekker zo zijn gangetje niets gehaast, minder werk dan normaal. Primaquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het de rest van de avond ook zo rustig gebleven?
Dank je, mario. Zat het me net af te vragen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:05 schreef mario390 het volgende:
1194 Golden Years David Bowie
1193 Harvest Moon Neil Young
1192 Always On My Mind Willie Nelson
1191 Anne Herman van Vee
Harvest Moonquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:05 schreef mario390 het volgende:
1194 Golden Years David Bowie
1193 Harvest Moon Neil Young
1192 Always On My Mind Willie Nelson
1191 Anne Herman van Vee
Ik ook, net dinsdag vrij gekregen. Ik zou dan overdag gaan werken maar het is rustig dus mag ik thuis niets doen ipv op werkquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkah!![]()
Ik hoef ook alleen maandag nog.
Op je wenken bediend, bofkontquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, mario. Zat het me net af te vragen.
Zo doet en ziet iedereen het weer anders.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dan bedoelde ik het anders![]()
Ik let vooral op hoe iemand post, wat hij zegt en hoe hij het zegt, en dat in combi met de UI geeft mij een bepaald beeld
Lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook, net dinsdag vrij gekregen. Ik zou dan overdag gaan werken maar het is rustig dus mag ik thuis niets doen ipv op werk
Alle die ik gemaakt heb die heb ik nog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik dan waarschijnlijk maar heel even gehad, want ik kan het me niet herinneren.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had wel wat te doen maar lekker zo zijn gangetje niets gehaast, minder werk dan normaal. Prima
Niets doen op je werk is zwaar kut. Dan duurt de dag eeuwen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook, net dinsdag vrij gekregen. Ik zou dan overdag gaan werken maar het is rustig dus mag ik thuis niets doen ipv op werk
Van de dames dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle die ik gemaakt heb die heb ik nog.
Lekker zo'n laatste dag van het jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappigquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo doet en ziet iedereen het weer anders.
Een topic waar men jou op je wenken bediend?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dat terwijl er een speciaal topic voor is.
Een aardig archief dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle die ik gemaakt heb die heb ik nog.
Breng hem niet op ideeën.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Een topic waar men jou op je wenken bediend?
Je brengt me op ideeën!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Een topic waar men jou op je wenken bediend?
Zekersquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Spannende wedstrijd wel die Asperineanaal gooit best
Dat is het ook, en vaak kom je er niet eens achter of het beeld dat je hebt klopt met de werkelijkheid.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en ook om het er over te hebben hier.
Ik heb een aantal keer Marssani getagd maar geen antwoord....ik weet het niet, ben er niet helemaal gerust op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
@:NZ al een tijdje niet gespot hier.
En @:marsani, hoe zou het met haar gaan.
Nee klopt... Soms is dat denk ik maar goed ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het ook, en vaak kom je er niet eens achter of het beeld dat je hebt klopt met de werkelijkheid.
Nee, ik dus ook niet...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer Marssani getagd maar geen antwoord....ik weet het niet, ben er niet helemaal gerust op.
Ja fijn tochquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee klopt... Soms is dat denk ik maar goed ook![]()
Ik stuur je even een DMquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer Marssani getagd maar geen antwoord....ik weet het niet, ben er niet helemaal gerust op.
Sja... zeg het maar...quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
Ja, dat laatste wist ik. Ik wist niet dat NZ ook ziek is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja... zeg het maar...
NZ is ziek en marsani érg ziek.
pfieuwquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat
Je mag hem daar op z'n knopje drukken
Er drukt hier helemaal niemanquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat
Je mag hem daar op z'n knopje drukken
Ja, marsani..zulks heftig nieuws voor haar. Ik hoop dat het desondanks 'goed' met haar gaat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:09 schreef tonja het volgende:
179 users.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |