Dan gebeurt vanzelf. Eerst even een vuurtoren vinden die nog een wachter nodig heeft.quote:
Of nog erger, je blijft de rest van de avond met dat muziekje in je hoofd zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken...anders krijg ik allemaal Carnaval suggesties in mijn YT. Of Efteling suggesties
Dat zal wel net zo'n deceptie als die bruggen wordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan gebeurt vanzelf. Eerst even een vuurtoren vinden die nog een wachter nodig heeft.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zal wel net zo'n deceptie als die bruggen worden
ik ben DD met chufi gewendquote:
nee dat lijkt me geen goed plan neequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of nog erger, je blijft de rest van de avond met dat muziekje in je hoofd zitten.
Vreeeselijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik hou ook niet van carnaval
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
dat gebeurt bij @TillyB als je Yeppa Yeppa Yeppa roeptquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of nog erger, je blijft de rest van de avond met dat muziekje in je hoofd zitten.
Inburgering misluktquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee dat lijkt me geen goed plan nee
quote:
Slaap lekker Prishquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
Ben erg moe. Ik ga zo slapen hoop ik. Trusten peeps, slaap lekker voor straks![]()
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
Ben erg moe. Ik ga zo slapen hoop ik. Trusten peeps, slaap lekker voor straks![]()
Geen liftquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik direct, je moet er wel voor in de wieg gelegd zijn.
Slaap fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
In des jaren des heren 2013.quote:
Trusten Prishquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |