Geen hekel aan mensen. Wel een hekel aan mensen in mijn vrije tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
Nou dit dus. Zoiets lijkt me niet ideaal als je je het liefst niet onder mensen begeeft en een hekel heb aan mensen. Zomaar een gedachte dat me net al binnenschoot.
Ik vind het een heel verstandig advies, je hebt daar zeker wel een heel groot punt mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
Nou dit dus. Zoiets lijkt me niet ideaal als je je het liefst niet onder mensen begeeft en een hekel heb aan mensen. Zomaar een gedachte dat me net al binnenschoot.
Pretpark heb ik weleens getekend. Met dank aan L2Bquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd jankende kinderen in pretparken ja.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een heel verstandig advies, je hebt daar zeker wel een heel groot punt mee.
Natuurlijk niet, maar ik denk dat wat Prisha zegt voor jou wel heel belangrijk is om over na te denken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja mensen zeg ik was er nog niet over uit he?
Godverdomme, help jij mijn droom even om zeep zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Brugwachters hebben tegenwoordig meerdere bruggen
Nou die waren er wel bij hoor, het carnavalsfestival was al een uur zag ik op de bordjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Hmz, als je een uur in een rij moet staan voor een attractie dan zou ik dat uit de plaat gaan wel snappen.
Nu pittig hoor, respect daarvoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had een klas met vier verschillende leerniveaus, en 4 jongens die eigenlijk verwijzing speciaal onderwijs moesten. Het is hard werken.
Andere beroepen ook hoor. Maar dit ook.
Tering, the horror.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die waren er wel bij hoor, het carnavalsfestival was al een uur zag ik op de bordjes
carnavalquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou die waren er wel bij hoor, het carnavalsfestival was al een uur zag ik op de bordjes
Veel bruggen zijn tegenwoordig ook onbemand, die worden op afstand bediend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Brugwachters hebben tegenwoordig meerdere bruggen
Dat weet ik dat speelt zekers een grote rol. Er zijn ook een heleboel andere dingen die een rol spelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik denk dat wat Prisha zegt voor jou wel heel belangrijk is om over na te denken.
Je hebt lesgegeven? Respect! Echt enorme respect voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had een klas met vier verschillende leerniveaus, en 4 jongens die eigenlijk verwijzing speciaal onderwijs moesten. Het is hard werken.
Andere beroepen ook hoor. Maar dit ook.
En jij gooit er gewoon nog een schepje bovenop ook. Daar gaat mijn droombaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel bruggen zijn tegenwoordig ook onbemand, die worden op afstand bediend.
Ik zat er toevallig net aan te denken, hij is gaaf!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Pretpark heb ik weleens getekend. Met dank aan L2B
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat er toevallig net aan te denken, hij is gaaf!
Vuurtorenwachter is misschien wel wat. Ergens op een rots in zee dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
En jij gooit er gewoon nog een schepje bovenop ook. Daar gaat mijn droombaan
Op de lagere school was het wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik hou ook niet van carnaval
Ik deed het met plezier.quote:
McGyver?quote:
En dan naar de Appie moeten... Ik dacht het ff niet hèquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vuurtorenwachter is misschien wel wat. Ergens op een rots in zee dan.
Speciaal onderwijs, Voorgezet Speciaal en gewoon basisonderwijsquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt lesgegeven? Respect! Echt enorme respect voor
Nee joh...niet nodig...droppings!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:36 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan naar de Appie moeten... Ik dacht het ff niet hè
oh schrok al, dacht dat we nu al weer over carnaval gingen praten.quote:
Ik ga niet klikken...anders krijg ik allemaal Carnaval suggesties in mijn YT. Of Efteling suggestiesquote:
Shrekquote:
noquote:
ja maar..de Indische waterleliesquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken...anders krijg ik allemaal Carnaval suggesties in mijn YT. Of Efteling suggesties
je UIquote:
Dat laatste geloof ik direct, je moet er wel voor in de wieg gelegd zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Speciaal onderwijs, Voorgezet Speciaal en gewoon basisonderwijs![]()
Het heeft ook geweldig mooie kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |