SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik moest een traantje wegpinken toen, boh, wat klonk dat mooi. Beelden er ook bij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef Gale_Boetticher het volgende: Deze kwam erg mooi terug in de film Rocket Man met die symfonie
![]()
Vond het ook vreemd dat deze eruit was en bijv. Daniel niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gewoon al sinds 2011 niet meer in de lijst
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:12 schreef Gretzl het volgende:
Yellow Brick Road > > > Goodbye Yellow Brick Road
Helemaal mee eens. Veel beter nummer en ook meer dat Brabantse gevoel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he
Jammer dat net dat als het officiele lied van de provincie verkozen is
Heb zelf niks met de muziek zelf, maar ik kan me in 'Geert van Maasakkers - Hé gaode mee' meer vinden
quote:
Dat is het precies inderdaad, Guuske slaat wat dat betreft dus echt de plank volledig misquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Veel beter nummer en ook meer dat Brabantse gevoel.
Wel terechtquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
Het optreden van Madonna tijdens ESF is niet goed geweest voor haar noteringen in de top2000.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer is een ode aan de Inter verdediger, Stefan The Frey
Ik had die trend al wel vrij snel herkendquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Wist niet dat Madonna ook met alle nummers gezakt was. Zal liggen aan haar optreden bij het ESF denk ik
Dat dus jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
Het optreden van Madonna tijdens ESF is niet goed geweest voor haar noteringen in de top2000.
Mooi op tijd. Eet ze!quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:14 schreef Diaan73 het volgende:
Het eten is er! We gaan even eten. Tot later
Staat er nu al een jaar of 5 in denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit klinkt als zo'n nummer dat er over een paar jaar weer uit vliegt
Paar jaar te laatquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nooit geweten dat je stiekem een vrouw was.quote:
Deze zit er al een jaartje of tien in geloof ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
3FM wordt binnenkort zelf afgekapt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar heeft een 3fm-DJ Springen Nondeju van de Snollebollekes afgekapt tijdens de Top Serious Request
Stenders is niet de enige.
Ook rellen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar heeft een 3fm-DJ Springen Nondeju van de Snollebollekes afgekapt tijdens de Top Serious Request
Stenders is niet de enige.
Ook niet na mijn odes aan Whitney hier in MUZ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je stiekem een vrouw was.
Is het al zo oud ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Staat er nu al een jaar of 5 in denk ik.
Hoeveel procent marktaandeel was het ook alweer?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
3FM wordt binnenkort zelf afgekapt.
Al bijna 20 jaar oud denk ik zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is het al zo oud ja?
Ik luister zo weinig radio dat ik over het algemeen nieuwere muziek totaal niet in de tijd kan plaatsen
Nee, ik dacht aan een andere Whitney.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ook niet na mijn odes aan Whitney hier in MUZ?
2007 johquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is het al zo oud ja?
Ik luister zo weinig radio dat ik over het algemeen nieuwere muziek totaal niet in de tijd kan plaatsen
Serieuze hippe boys met de beentjes gekruist. En dan ben ik de vrouw hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan een andere Whitney.
Wat een vooroordelen weer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Serieuze hippe boys met de beentjes gekruist. En dan ben ik de vrouw hier.
Jij begon he, jij begon.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen weer.
Ah, ik heb geen tv aan, dus kon het niet zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
de nieuwslezer heeft geen galmknopje dus dat was gespeeld.
#stemnummergenotquote:
Daar staat me niets van bij, zou Mark Rutte nu zeggen.quote:
Bruno Mars vind ik nou echt een muziekvacuum. Niet dat je er oortering van krijgt, maar gewoon echt helemaal niks. Ik heb liftmuziek gehoord die catchier is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zometeen iedereen weer mad met Bruno Mars (en Mark Ronsongod)
Het is maar waar je jezelf mee wil identificeren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar staat me niets van bij, zou Mark Rutte nu zeggen.
Viel bij mij uiteindelijk net af, moest keuzes maken en dacht Barracuda haalt het toch welquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maakte een tikfoutje van 50 plekken
Zijn funk-uitstapjes kan ik zeer waarderen. En ik hou ook van glijerige, zoetsappige RnB, dus tja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bruno Mars vind ik nou echt een muziekvacuum. Niet dat je er oortering van krijgt, maar gewoon echt helemaal niks. Ik heb liftmuziek gehoord die catchier is.
Ja, dat is ze inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is die Georgina een zusje van Olcay ofzo. Ik kan haar stem en hoe dom ze over komt echt niet handelen.
Hoe heb je deze ooit gemist?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef Olga het volgende:
ik kende deze niet, niets mee gemist dus
Vang je liever een granaat dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Minste nummer van Bruno zo'n beetje
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef Olga het volgende:
ik kende deze niet, niets mee gemist dus
Mocht je nog Finse 2-euro herdenkingsmunten tegenkomen hou ik me aanbevolen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:22 schreef alopio het volgende:
Zo gesetteld in het hotel, lekker drankje erbij en top2000 op het speakertje
GENOT![]()
Heb ik ook. Er zitten te veel glitter en glamour effectjes ertussendoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kan op zich het wat meer funky karakter van dit wel waarderen, maar dan zit er weer zo'n randje aan wat ik dan weer echt niks vind, te overgeproduceerd ofzo?
Dit is platter geproduceerd dan Marijke Helwegen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kan op zich het wat meer funky karakter van dit wel waarderen, maar dan zit er weer zo'n randje aan wat ik dan weer echt niks vind, te overgeproduceerd ofzo?
Ik zal het in de gaten houden, waar moet ik specifiek op lettenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mocht je nog Finse 2-euro herdenkingsmunten tegenkomen hou ik me aanbevolen.
Moet jij weten.quote:
Zoiets zal ik zelfs na een fles Jägermeister niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is zo'n nummer die ik pas een beetje kan tolereren na 10 pils in een nachtclub
Vandaar... dacht vandeweek ff dat Olcay in de studio stond. Maar dit verklaard een hoopquote:
Yup, dat hele album vind ik leuker/beter om te luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vang je liever een granaat dan?
Er staat heel groot HERDENKING in het Fins op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden, waar moet ik specifiek op letten
Tolereren is anders dan waarderenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zoiets zal ik zelfs na een fles Jägermeister niet kunnen waarderen.
niet zo onverschillig he..quote:
Ja da's denk ik wel een goeie manier om het te omschrijven, heel dynamisch is de productie idd nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is platter geproduceerd dan Marijke Helwegen.
Beter komt Cielke dan snel terug van zwangerschapsverlof, ik luister Ruud ook wel eens op de terugweg in de auto, maar ik kan die Georgina echt niet aan.quote:
Gelikter dan de vagina van Merol door Dave Grohl.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is platter geproduceerd dan Marijke Helwegen.
een bepaald persoon maakte illegale versies van pcprogramma's volledige versie. Bij het installatieprogramma zat altijd een foto van de hond van diegene en dit nummer,quote:
Of ze een bepaalde achterkant hebben:quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden, waar moet ik specifiek op letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef Strani het volgende:
Ik zit nu foto's van Paolo Conte te kijken; Nooit gedacht dat hij er zo uit zou zienKan zo in The Irishman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken geen Fins, ook geen Frans. Ik ken wel een Fin uit StarWarsquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er staat heel groot HERDENKING in het Fins op.
met je trekzak?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
De grapjes om de liedjes vind ik eigenlijk het leukste aan deze topicreeks
Zou dit nummer niet meteen verbinden aan illegale pc softwarequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
een bepaald persoon maakte illegale versies van pcprogramma's volledige versie. Bij het installatieprogramma zat altijd een foto van de hond van diegene en dit nummer,
FN-2187quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ken geen Fins, ook geen Frans. Ik ken wel een Fin uit StarWars
Wat een spuuglelijk ding, maar die valt wel op ja. Ik zal er naar uitkijkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ze een bepaalde achterkant hebben:
https://www.2-euromunten.nl/2-euromunten-finland/
Die van dit jaar valt wel op:
[ afbeelding ]
diegene dus wel en daardoor ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou dit nummer niet meteen verbinden aan illegale pc software
Behalve als ze te geforceerd zijnquote:
Het doet mij nog het meest denken aan ofwel een schematische weergave van een molecuul, ofwel het icoontje voor een categoriale variabele in SPSS.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ze een bepaalde achterkant hebben:
https://www.2-euromunten.nl/2-euromunten-finland/
Die van dit jaar valt wel op:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:29 schreef Isorden het volgende:
Oooooooh is dat dit nummer van Simple Minds
ja nee niet te geforceerd trekken, das niet goed voor je zakquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behalve als ze te geforceerd zijn
Nenaquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
Irgendwer Irgendwo>Someone Somewhere
100 jaar Finse grondwet, drie gescheiden machten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het doet mij nog het meest denken aan ofwel een schematische weergave van een molecuul, ofwel het icoontje voor een categoriale variabele in SPSS.
FYPquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
Anyplace, Anywhere, Anytime > Irgendwer Irgendwo > Someone Somewhere
Dat klinkt redelijk logisch.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
100 jaar Finse grondwet, drie gescheiden machten.
Maar zo doen we dat toch altijdquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:32 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een bak ongemakkelijkheid weer in het cafemannen die stiekem dansen en als de camera komt schuchter wegkijken
Fat!quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn eerste concert:
[ afbeelding ]
Mijn eerste concert was niet veel later, maar dan wel met paps en mams.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mijn eerste concert:
[ afbeelding ]
De nazomer van 2003. Ultiem jeugdsentimentquote:
Starless heeft er een aantal jaar ingestaan, die werd toen ook helemaal gedraaid en dat nummer zorgde voor veel ophef hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat me super tof zou lijken om in de lijst te hebben buiten King Crimson, die al lang en breed er in had moeten staan is zo'n band als Casiopea
Kan me alleen niet voorstellen dat je die er ooit in gaat krijgen
Mijn favoriete van haarquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Pink heeft een paar aardige nummers (Family Portrait anyone?). Dit is er niet een van.
Van dat nummer kan ook beter wel de single versie worden gedraaidquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even teruggelezen, ik was even niet aan het luisteren.
[..]
Starless heeft er een aantal jaar ingestaan, die werd toen ook helemaal gedraaid en dat nummer zorgde voor veel ophef hier.
+1quote:
Huismoeders en van die studentes die denken dat ze heel gek aan het doen zijn met de meiden terwijl ze stiekem echt extreem saaie huismusjes zijn.quote:
Who knew vind ik ook mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Pink heeft een paar aardige nummers (Family Portrait anyone?). Dit is er niet een van.
Ariel > P!nk > Floydquote:
Ik ben geen van beiden en vind het mooi. En nu?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Huismoeders en van die studentes die denken dat ze heel gek aan het doen zijn met de meiden terwijl ze stiekem echt extreem saaie huismusjes zijn.
Heb de pasta net op. Lekker met pesto en tomatensaus. Sommige mensen vinden dat dat niet mag maar ik vind het lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:35 schreef Bugno3 het volgende:
Volgende nieuws ga ik maar eens wat pasta in een pan gooien.
Ik zag haar laatst op een foto met grijs haarquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze nog aardig doable.
Ziedend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben geen van beiden en vind het mooi. En nu?
Nu is het moment daar waarop ik toegeef dat mijn karakterisering puur nattevingerwerk is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben geen van beiden en vind het mooi. En nu?
Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat Starless ook wel vrij lang doorkabbelt aan het begin.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even teruggelezen, ik was even niet aan het luisteren.
[..]
Starless heeft er een aantal jaar ingestaan, die werd toen ook helemaal gedraaid en dat nummer zorgde voor veel ophef hier.
Je kunt dan beter ook tomaat door de pesto draaien. Maar pesto en tomaat gaat prima. Denk aan een klassieke caprese.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb de pasta net op. Lekker met pesto en tomatensaus. Sommige mensen vinden dat dat niet mag maar ik vind het lekker.
quote:
Of ik ben gewoon niet in een hokje te plaatsenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu is het moment daar waarop ik toegeef dat mijn karakterisering puur nattevingerwerk is.
Als die erin mag voor het boerenlied dan ben ik een blije man.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:38 schreef MielMonteur het volgende:
Jungleland in de top 10, verder geen Bruce lijkt me een mooie compromis
I'm on Fire en Streets of Philadelphia mogen ook wel top-200 hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:38 schreef MielMonteur het volgende:
gezapige nietszeggende arena rock ten top.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:39 schreef Bugno3 het volgende:
Het is zo over-the-top Amerikaans, zo grof, zo weinig finesse. Meh.
Deal!quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:38 schreef MielMonteur het volgende:
Brabanders hebben helaas ook stemrecht.quote:
Carnaval!quote:
Niks mis met een (volks)feestje. Maar wat het in de Top2000 (beste muziek ooit gemaakt) doet is me altijd een raadsel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef MTheBassman het volgende:
Op dit soort momenten schaam ik me een Nederlander te zijn als ik dit carnavalsvolk in het cafe zie.
SOWquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor volgend jaar maar afpakkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Brabanders hebben helaas ook stemrecht.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef Bugno3 het volgende:
Dit zijn van die momenten dat je je realiseert dat Brabanders echt andere mensen zijn.
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:42 schreef houdjemond het volgende:
Ik word hier vrolijk van, muzikaal is het natuurlijk ruk
Dat is niet in Brabant en niet met carnaval...quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja, dat is dus alcoholmisbruikquote:
Unpopulair opinion, bier is smerigquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:41 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij Brabanders zijn overalquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Bugno3 het volgende:
Het lijkt ook altijd of er 15 miljoen Brabanders in NL leven. Spreek je in Amsterdam iemand aan in de kroeg, is het 40% van de keren een Brabo. (40% expat, 15% Almere/Purmerend, 5 % Amsterdam)
Gelukkig is Groningen te ver voor ze, ik kan hier maar op een hand tellen hoeveel Brabanders ik ken hier.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Bugno3 het volgende:
Het lijkt ook altijd of er 15 miljoen Brabanders in NL leven. Spreek je in Amsterdam iemand aan in de kroeg, is het 40% van de keren een Brabo. (40% expat, 15% Almere/Purmerend, 5 % Amsterdam)
disagreequote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Unpopulair opinion, bier is smerig
Hoelang ga je stoppen... een minuut?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende week stoppen met drinken, zie er nu al tegenop.
Bier is het nectar van de Goden, mijn vriend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Unpopulair opinion, bier is smerig
Heel Amsterdam is toch een grote airbnb tegenwoordig?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:43 schreef Bugno3 het volgende:
Nu al vuurwerk gebruikt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gelukkig is Groningen te ver voor ze, ik kan hier maar op een hand tellen hoeveel Brabanders ik ken hier.
Ik drink niet meer, ook niet minder trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende week stoppen met drinken, zie er nu al tegenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |