Mijn favoriete van haarquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Pink heeft een paar aardige nummers (Family Portrait anyone?). Dit is er niet een van.
Van dat nummer kan ook beter wel de single versie worden gedraaidquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even teruggelezen, ik was even niet aan het luisteren.
[..]
Starless heeft er een aantal jaar ingestaan, die werd toen ook helemaal gedraaid en dat nummer zorgde voor veel ophef hier.
+1quote:
Huismoeders en van die studentes die denken dat ze heel gek aan het doen zijn met de meiden terwijl ze stiekem echt extreem saaie huismusjes zijn.quote:
Who knew vind ik ook mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:34 schreef Bugno3 het volgende:
Pink heeft een paar aardige nummers (Family Portrait anyone?). Dit is er niet een van.
Ariel > P!nk > Floydquote:
Ik ben geen van beiden en vind het mooi. En nu?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Huismoeders en van die studentes die denken dat ze heel gek aan het doen zijn met de meiden terwijl ze stiekem echt extreem saaie huismusjes zijn.
Heb de pasta net op. Lekker met pesto en tomatensaus. Sommige mensen vinden dat dat niet mag maar ik vind het lekker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:35 schreef Bugno3 het volgende:
Volgende nieuws ga ik maar eens wat pasta in een pan gooien.
Ik zag haar laatst op een foto met grijs haarquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze nog aardig doable.
Ziedend.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben geen van beiden en vind het mooi. En nu?
Nu is het moment daar waarop ik toegeef dat mijn karakterisering puur nattevingerwerk is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben geen van beiden en vind het mooi. En nu?
Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat Starless ook wel vrij lang doorkabbelt aan het begin.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even teruggelezen, ik was even niet aan het luisteren.
[..]
Starless heeft er een aantal jaar ingestaan, die werd toen ook helemaal gedraaid en dat nummer zorgde voor veel ophef hier.
Je kunt dan beter ook tomaat door de pesto draaien. Maar pesto en tomaat gaat prima. Denk aan een klassieke caprese.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb de pasta net op. Lekker met pesto en tomatensaus. Sommige mensen vinden dat dat niet mag maar ik vind het lekker.
quote:
Of ik ben gewoon niet in een hokje te plaatsenquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nu is het moment daar waarop ik toegeef dat mijn karakterisering puur nattevingerwerk is.
Als die erin mag voor het boerenlied dan ben ik een blije man.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:38 schreef MielMonteur het volgende:
Jungleland in de top 10, verder geen Bruce lijkt me een mooie compromis
I'm on Fire en Streets of Philadelphia mogen ook wel top-200 hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:38 schreef MielMonteur het volgende:
gezapige nietszeggende arena rock ten top.quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:39 schreef Bugno3 het volgende:
Het is zo over-the-top Amerikaans, zo grof, zo weinig finesse. Meh.
Deal!quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:38 schreef MielMonteur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |