Ja dat is waar, na het lesgeven houdt het niet opquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil prima 40 uur werken, ik weet dat in onderwijs 40 uur werken bijvoorbeeld veel meer werken is dan 40 uur. Dat is het.
Dat zou nog beter zijn jaquote:
Vriendlief kan nogal wat,knap hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, na het lesgeven houdt het niet op
Toetsen nakijken, toetsen maken voor de leerlingen. gesprekken met ouders, geen snipperdagen.
Maar wel lange vakanties
Vriendlief geeft/gaf wiskunde, schei en natuurkunde en werktuig en auto techniek
Hij vindt/vond het geweldig, wat je terug krijgt van de leerlingen.
Hij werkt dit jaar nog en gaat per 1 jan met vervroegd pensioen ivm zijn gezondheid
Wat stond er in de OP dan?quote:
+1.quote:
1 of andere mafkees.quote:
Hij die niet genoemd gaat wordenquote:
Ja en daardoor moeilijk te accepteren dat hij niets meer kan door zijn gezondheidquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendlief kan nogal wat,knap hoor.
quote:
quote:
Saab is top,wij hadden ooit een 900,hebben we het dak afgeflext hadden we een cabrio.Gingen we mee touren totdat de politie belde dat dat niet de bedoeling was.Toen heeft mijn vader dat ding in de sloot gereden.Wij hem er weer uithalen,Ding bleef gewoon rijden.Toen heeft mijn vader de moter opgeblazen.Einde verhaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en daardoor moeilijk te accepteren dat hij niets meer kan door zijn gezondheid
Hij renoveerde oude saabs, speelde gitaar ( deden we samen), was altijd aan het knutselen, maar helaas
Sleutelen met een auto doet hij nog wel maar heel af en toe en in etappes
O das minder dat de motor opgeblazen is, ha ha haquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Saab is top,wij hadden ooit een 900,hebben we het dak afgeflext hadden we een cabrio.Gingen we mee touren totdat de politie belde dat dat niet de bedoeling was.Toen heeft mijn vader dat ding in de sloot gereden.Wij hem er weer uithalen,Ding bleef gewoon rijden.Toen heeft mijn vader de moter opgeblazen.Einde verhaal.
Ik hou echt van saab en volvo,zal je ook wel een ouwe lullen merk vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder dat de motor opgeblazen is, ha ha ha
Ik zelf vind de saab niets aan, ouwe lullen auto's zeg ik altijd
Hij heeft een cabrio, en nog 4 anderen
Heb je nu al gelopen?quote:
Ik doe het al jaren, bevalt mij primaquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
32 uur werken lijkt mij ook ideaal,moet best te doen zijn lijkt me.
Shaffey?quote:
Volvo iets minderquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou echt van saab en volvo,zal je ook wel een ouwe lullen merk vinden.
Ik ga volgend jaar weer aan het werk,32 uur lijkt me prima.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren, bevalt mij prima
Welke?quote:
Als het kan, zowel kwa werk als financieel, zou ik het doen. Ideaal voor de balans tussen werk en privequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar weer aan het werk,32 uur lijkt me prima.
1294 we zullen door gaan van |Ramesquote:
Wat ga je doen FF?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar weer aan het werk,32 uur lijkt me prima.
Iets in de horeca is de bedoeling.Ik heb nu alle tijd en vrijheid om iets leuks te kiezen.En ook de drive om het te gaan doen.quote:
quote:
Oke, en dan iets in de bediening of ben je kok?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets in de horeca is de bedoeling.Ik heb nu alle tijd en vrijheid om iets leuks te kiezen.En ook de drive om het te gaan doen.
Ik kan beide.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, en dan iets in de bediening of ben je kok?
Yep,En ik krijg hulp ook nog,dat gaat helemaal goedkomen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan moet er vast iets te vinden zijn.
Lees het nu pas.Hij schreef ook erotische verhalen.quote:
Beer Boeloe.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Beertje Collargol?
of Bolke de Beer?
Ik ken alleen L'Ours maar die is Fransquote:
Dat klinkt niet enorm Nederlandsquote:
Ik moet zo halen.quote:
Vetgedrukt zelfs.quote:
Ik ga nu even.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Best rustig in de supermarkten ging lekker vlot
Ja die oude bleven wat plakkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef chufi het volgende:
Hier weer druk .... nieuwe aanbiedingen
mmmm lekker een kok in de SCquote:
Ben je er wel even uit geweestquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ritje voor jan joker naar het gemeentehuis, dat was uiteraard gesloten.
Mja, daar zat ik niet zo op te wachten. Het is een hele toer om mijn pa de auto in en uit te krijgen. Haal begin volgend jaar wel een machtigingsformulier op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je er wel even uit geweest
Ah je moest met je Pap er heen, dan is niet fijn nee als je voor niks er heen ben geredenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, daar zat ik niet zo op te wachten. Het is een hele toer om mijn pa de auto in en uit te krijgen. Haal begin volgend jaar wel een machtigingsformulier op.
Identiteitsbewijs ophalen. Ze hadden telefoon gehad, voor de kerst, dat ze het vandaag konden halen. Snapte het al niet. En inderdaad, alles donker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah je moest met je Pap er heen, dan is niet fijn nee als je voor niks er heen ben gereden
Beetje vreemd dat ze dan wel zeggen dat je het vandaag op kon halen.. Of ze hadden er niet zo gauw bij na gedacht dat het dag naar kerst wasquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Identiteitsbewijs ophalen. Ze hadden telefoon gehad, voor de kerst, dat ze het vandaag konden halen. Snapte het al niet. En inderdaad, alles donker.
Mijn ma zal haar gehoorapparaat wel uit hebben gehad of zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze dan wel zeggen dat je het vandaag op kon halen.. Of ze hadden er niet zo gauw bij na gedacht dat het dag naar kerst was
Hier is normaal gesproken de gemeente op vrijdagmiddag gesloten. Misschien had het vanmorgen wel gekund?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Identiteitsbewijs ophalen. Ze hadden telefoon gehad, voor de kerst, dat ze het vandaag konden halen. Snapte het al niet. En inderdaad, alles donker.
Kweenie, cafca. Op de deur stonden geen openingstijden. Misschien op de website, maar het is toch bijna januari.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier is normaal gesproken de gemeente op vrijdagmiddag gesloten. Misschien had het vanmorgen wel gekund?
Hoe gaat het Hamtaro? ga je het redden zonder tandartsbezoekquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:49 schreef Voxs het volgende:
Jullie hebben de verkeerde afslag genomen!
Dat woord heb ik van NoelGallagher geleerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heeft die daar mee te maken?
Wie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat woord heb ik van NoelGallagher geleerd
Best knapquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Raad hem gewoon even in 1 keer zeg
quote:
Het transformatieproces naar hamster was pijnlijk en onsuccesvol. Voxsen kunnen geen hamsters wordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe gaat het Hamtaro? ga je het redden zonder tandartsbezoek
FFquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Dat wist jij nog niet,ik kook wekelijks voor een groep van 50 mensen een 3 gangen menu.
Nu begrijp ik hoe je het voor elkaar kreeg om het stuur van je fiets af te breken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:53 schreef chufi het volgende:
Wat weer een geploeter door de modder op de fiets.. Maar MvdP weer super machtig
Heel veel beterquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het transformatieproces naar hamster was pijnlijk en onsuccesvol. Voxsen kunnen geen hamsters worden![]()
Pijnstillers hoeven nu pas elke 4 a 5 ipv elke 2 uur en de zwelling wordt minder
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef Voxs het volgende:
Het transformatieproces naar hamster was pijnlijk en onsuccesvol.
Goedemiddag beste man.quote:
Ja toch.heb je uitgeslapen?quote:
Mathias Reim.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het transformatieproces naar hamster was pijnlijk en onsuccesvol. Voxsen kunnen geen hamsters worden![]()
Pijnstillers hoeven nu pas elke 4 a 5 ipv elke 2 uur en de zwelling wordt minder
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee gewerkt. Nu onderweg naar huis.
elke uur deze marcoquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Rob Stenders: Wat een geniaal nummer weer van Marco Borsato
Ga je nog wat leuks doen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen en maandag nog en dan weekend
Nou..liever gewoon normaal eten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel veel beter
Moge je maar veel extra kalkoen kunnen verorberen de volgende dagen
Wegdraaien die hapquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Rob Stenders: Wat een geniaal nummer weer van Marco Borsato
Pcies,doen ze ook nog eens wat nuttigsquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat die boeren daar maar overheen rossen.
Ik stunt geeneensquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu begrijp ik hoe je het voor elkaar kreeg om het stuur van je fiets af te breken.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:02 schreef FreshFruit het volgende:
Fietsen zijn onbetrouwbaar,ik ga maar weer een paard kopen.
Ik moest een klein beetje gniffelenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*Let op: Op woensdag 25 december (1e kerstdag), donderdag 26 december (2e kerstdag) en vrijdag 27 december is het gemeentehuis gesloten.
Geeft niet hoor.quote:
Goede les voor een volgende keerquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.![]()
Ik ging er in mijn voortdurende naïviteit vanuit dat moeders het bij het rechte eind had. Niet even de website bekijken natuurlijk...
quote:
Welnee. Dat overkomt me regelmatig. Net als richtingsgevoel hier niet aanwezig is. Het is een bijzonder genenpakket en dat is het.quote:
Ik hoor het al, die top2000 is ook niet meer wat het geweest isquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:08 schreef mario390 het volgende:
man man van 17 - 18 00 2 keer deze geus
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:08 schreef mario390 het volgende:
Ten Sharp staat er wel in hoor, maar die hebben maar één liedje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:08 schreef mario390 het volgende:
quote:
Ik vind het maar een zeiknummer ook nog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ten Sharp staat er wel in hoor, maar die hebben maar één liedje.
wie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
ik kenn 10quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Bluf ( en niet de groep)quote:
Dansje door de gang?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker rustig op werk![]()
Genoeg ruimte dus vandaag voor zelfontplooiing
dat bedoel ik toch elke uur 4 nederlandse wat ik van gisteren luisterquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor het al, die top2000 is ook niet meer wat het geweest is
Daar horen toch maar een paar Nederlandse nrs in
Ja eens met jequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bedoel ik toch elke uur 4 nederlandse wat ik van gisteren luister
Staat je mengsel al te borrelen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker rustig op werk![]()
Genoeg ruimte dus vandaag voor zelfontplooiing
JA!quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Och, och, ach ende wee.Hier zou eigenlijk een smiley van moeten komen.
Dat was vroeger wel een van mijn favorietjesquote:
quote:
Liev,ze loenst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:14 schreef Voxs het volgende:
Puck zit mij, al spinnend, intens aan te staren.
[ afbeelding ]
oeh die haartjes...kroelkatjequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:14 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:14 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:14 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, was een leuk nummer. Hij moest er ook een best beetje voor uithalen met zijn stem.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel een van mijn favorietjes
Checken of de wangetjes al weer normaler zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:14 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, is lichtinval denk ik. En het is een hijquote:
Hij heeft groot gelijk met zo'n bazin.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:14 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Jahaaa maar de echt goede nummers zitten vanaf 1000quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef mario390 het volgende:
2 keer in en uur guus muwies is echt teveel
Of hij herkent me nog niet helemaal..quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Checken of de wangetjes al weer normaler zijn
Wie weet waar guus Meuwis?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef mario390 het volgende:
2 keer in en uur guus muwies is echt teveel
Dit topic hangt aan elkaar van toevalligheden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar postte ik laatst nog Donna van
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk met zo'n bazin.
Dat is van de foto niet af te zienquote:
Wat worden de menu opties?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef Charmian het volgende:
best wel stom als je uit eten moet en totaal geen honger hebt
Kleine hapjes, lichte gerechten kiezen..quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef Charmian het volgende:
Overal een hapje van nemenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef Charmian het volgende:
Mooi beestjequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:14 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het criterium?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dit keer goed op de dieren gepast volgens Soul.
Moet je vanavond uit eten? Kan me ook wel voorstellen dat je daar geen zin in hebt en geen trek ook. Ik maak straks lekker andijviestamppot, wel trek inquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef Charmian het volgende:
Grote jongen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dit keer goed op de dieren gepast volgens Soul.
Als katten het ergens anders beter kunnen krijgen zijn ze vertrokken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]Volgens mij is het voor hem een kwestie van 'feed me'
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet. Valt me al mee dat ie een vrouw hééft.
Pics?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hoe kan je dit ontgaan zijn hij is met zijn stylist
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kleine hapjes, lichte gerechten kiezen..
Mijn collega (haar afscheidsfeestje) laat een doggybag voor me klaarzetten, die weet al dat ik nu niet veel meer wegkrijg dan een paar hapjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Overal een hapje van nemen
Staat nog mooi blasé ook
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is van de foto niet af te zien
Die ouwe sok van mij dacht net ook dat hij een wilde puber was, rondrennen als een malle en dan bijna de bocht uitvliegen
Even met Isabelle.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet jij dan wel hoe laat Bridget Maasland?
Manon, van de Stop! Modepolitiequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet. Valt me al mee dat ie een vrouw hééft.
voor 4 dagen? die?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik maak mijn traditionele Kerrieschotel maar
Geen dooien of ontsnapte.quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er mag 1 slang per keer wegraken.
Ja, nou, kijk, ik ehm... volg het niet helemaal, zeg maar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hoe kan je dit ontgaan zijn hij is met zijn stylist
Ben je wat ziekjes?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Mijn collega (haar afscheidsfeestje) laat een doggybag voor me klaarzetten, die weet al dat ik nu niet veel meer wegkrijg dan een paar hapjes
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Manon, van de Stop! Modepolitie
[ afbeelding ]
Oh die heeft ook een hamsterquote:
Zo leuk is die uitsloverij, wordt zeker meestal genegeerd?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Voxs het volgende:
[..]Leuk is dat, soms doet de 9 jarige dat ook plots. Die is echt fel dan.
Puck is meer branie achtig, oefen met agressie-aanval technieken, sluipen etc. Leuke is als hij probeert de ouwe uit te dagen. Dan gaat hij schuin staan, hoge rug etc..maar hij is ook onderdanig, dus maakt hij heel moeilijk dan maar uit die positie een soort koprol en ligt vervolgens met zijn rug op de grond. Ergens heb ik nog wel een filmpje..
Maar kijk dan hoe blij Guus isquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Fijn dat Dees dan die afzichtelijk foto post![]()
Dacht spaar haar een keer
Ik zie Gwen Stefani.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh die heeft ook een hamster
Alleen bij haar is het permanent vrees ik
quote:
Timo zit dan rustig, en kijkt hem enkel aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo leuk is die uitsloverij, wordt zeker meestal genegeerd?
Ik wou niet meteen overdrijvenquote:
Dat is onmogelijk in dit geval.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wou niet meteen overdrijven
nee hoor, maar door de nieuwe medicijnen zit ik soms na 4 happen al vol en dit is vreemd eten (niet doormijzelf klaargemaakt), ook nog eens indisch dan weet ik het helemaal niet...gaat goedkomen verder, lekker koppie thee erbij. Wilde dit etentje gewoon ff niet missen, omdat ik mijn collega eigenlijk niet wil missen. Ik zal maar weer zakdoeken meenemenquote:
@Prishaquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Voxs het volgende:
Ze heeft gewoon een erg Amerikaans hoofd.
@Prishaquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Voxs het volgende:
Ze heeft gewoon een erg Amerikaans hoofd.
quote:
Mooi is dat hèquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Timo zit dan rustig, en kijkt hem enkel aan
zeggen ze nu...straks weer in gaten SHOquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Guus is blij ze gaan trouwen ook in 2020
Lekker dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee hoor, maar door de nieuwe medicijnen zit ik soms na 4 happen al vol en dit is vreemd eten (niet doormijzelf klaargemaakt), ook nog eens indisch dan weet ik het helemaal niet...gaat goedkomen verder, lekker koppie thee erbij. Wilde dit etentje gewoon ff niet missen, omdat ik mijn collega eigenlijk niet wil missen. Ik zal maar weer zakdoeken meenemen
Om hapjes in weg te moffelen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee hoor, maar door de nieuwe medicijnen zit ik soms na 4 happen al vol en dit is vreemd eten (niet doormijzelf klaargemaakt), ook nog eens indisch dan weet ik het helemaal niet...gaat goedkomen verder, lekker koppie thee erbij. Wilde dit etentje gewoon ff niet missen, omdat ik mijn collega eigenlijk niet wil missen. Ik zal maar weer zakdoeken meenemen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
IndischIk wil wel gaan en dan doe ik mijn beste Char imitatie
Aaaawquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
wennen, komt goedquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker dan.![]()
Moet je lichaam daar nog aan wennen, of is dat permanent zo?
Goed dat je gaat en inderdaad voor de gezelligheid is het ook primaquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geweldig. Ik probeer koprolfilmpje te zoeken.quote:
Oh maar ik heb wel nette dingen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef Charmian het volgende:
[..]tis nog op stand ook, ergens in Wassenaar
Ja leuk, ik vind zulke filmpjes altijd geweldig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geweldig. Ik probeer koprolfilmpje te zoeken.
ow maar dat weten ze, stond ook nog even op losse schroeven of ik mee ging. En trouwens de baas betaalt toch, kan mij het dan schelenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Om hapjes in weg te moffelen?Wel rot idd.. misschien gewoon zeggen dat je weinig eetlust hebt, dan hoef je je niet opgelaten te voelen.
Wat heeft Desiree er mee te maken?quote:
Ik heb ooit een Desiree gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat heeft Desiree er mee te maken?
om dat nosbuschquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat heeft Desiree er mee te maken?
Lolquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Desiree gedaan.
jawel hoor,quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed dat je gaat en inderdaad voor de gezelligheid is het ook prima
Neem aan dat het gebrek aan eetlust nog bijtrekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |