Hoe gaat het Hamtaro? ga je het redden zonder tandartsbezoekquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:49 schreef Voxs het volgende:
Jullie hebben de verkeerde afslag genomen!
Dat woord heb ik van NoelGallagher geleerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heeft die daar mee te maken?
Wie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat woord heb ik van NoelGallagher geleerd
Best knapquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Raad hem gewoon even in 1 keer zeg
quote:
Het transformatieproces naar hamster was pijnlijk en onsuccesvol. Voxsen kunnen geen hamsters wordenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe gaat het Hamtaro? ga je het redden zonder tandartsbezoek
FFquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Dat wist jij nog niet,ik kook wekelijks voor een groep van 50 mensen een 3 gangen menu.
Nu begrijp ik hoe je het voor elkaar kreeg om het stuur van je fiets af te breken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:53 schreef chufi het volgende:
Wat weer een geploeter door de modder op de fiets.. Maar MvdP weer super machtig
Heel veel beterquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het transformatieproces naar hamster was pijnlijk en onsuccesvol. Voxsen kunnen geen hamsters worden![]()
Pijnstillers hoeven nu pas elke 4 a 5 ipv elke 2 uur en de zwelling wordt minder
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef Voxs het volgende:
Het transformatieproces naar hamster was pijnlijk en onsuccesvol.
Goedemiddag beste man.quote:
Ja toch.heb je uitgeslapen?quote:
Mathias Reim.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het transformatieproces naar hamster was pijnlijk en onsuccesvol. Voxsen kunnen geen hamsters worden![]()
Pijnstillers hoeven nu pas elke 4 a 5 ipv elke 2 uur en de zwelling wordt minder
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee gewerkt. Nu onderweg naar huis.
elke uur deze marcoquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Rob Stenders: Wat een geniaal nummer weer van Marco Borsato
Ga je nog wat leuks doen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen en maandag nog en dan weekend
Nou..liever gewoon normaal eten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel veel beter
Moge je maar veel extra kalkoen kunnen verorberen de volgende dagen
Wegdraaien die hapquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Rob Stenders: Wat een geniaal nummer weer van Marco Borsato
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |