Ik moet zo halen.quote:
Vetgedrukt zelfs.quote:
Ik ga nu even.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Best rustig in de supermarkten ging lekker vlot
Ja die oude bleven wat plakkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef chufi het volgende:
Hier weer druk .... nieuwe aanbiedingen
mmmm lekker een kok in de SCquote:
Ben je er wel even uit geweestquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ritje voor jan joker naar het gemeentehuis, dat was uiteraard gesloten.
Mja, daar zat ik niet zo op te wachten. Het is een hele toer om mijn pa de auto in en uit te krijgen. Haal begin volgend jaar wel een machtigingsformulier op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je er wel even uit geweest
Ah je moest met je Pap er heen, dan is niet fijn nee als je voor niks er heen ben geredenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, daar zat ik niet zo op te wachten. Het is een hele toer om mijn pa de auto in en uit te krijgen. Haal begin volgend jaar wel een machtigingsformulier op.
Identiteitsbewijs ophalen. Ze hadden telefoon gehad, voor de kerst, dat ze het vandaag konden halen. Snapte het al niet. En inderdaad, alles donker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah je moest met je Pap er heen, dan is niet fijn nee als je voor niks er heen ben gereden
Beetje vreemd dat ze dan wel zeggen dat je het vandaag op kon halen.. Of ze hadden er niet zo gauw bij na gedacht dat het dag naar kerst wasquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Identiteitsbewijs ophalen. Ze hadden telefoon gehad, voor de kerst, dat ze het vandaag konden halen. Snapte het al niet. En inderdaad, alles donker.
Mijn ma zal haar gehoorapparaat wel uit hebben gehad of zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze dan wel zeggen dat je het vandaag op kon halen.. Of ze hadden er niet zo gauw bij na gedacht dat het dag naar kerst was
Hier is normaal gesproken de gemeente op vrijdagmiddag gesloten. Misschien had het vanmorgen wel gekund?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Identiteitsbewijs ophalen. Ze hadden telefoon gehad, voor de kerst, dat ze het vandaag konden halen. Snapte het al niet. En inderdaad, alles donker.
Kweenie, cafca. Op de deur stonden geen openingstijden. Misschien op de website, maar het is toch bijna januari.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier is normaal gesproken de gemeente op vrijdagmiddag gesloten. Misschien had het vanmorgen wel gekund?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |