Grote jongen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb dit keer goed op de dieren gepast volgens Soul.
Als katten het ergens anders beter kunnen krijgen zijn ze vertrokken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]Volgens mij is het voor hem een kwestie van 'feed me'
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet. Valt me al mee dat ie een vrouw hééft.
Pics?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hoe kan je dit ontgaan zijn hij is met zijn stylist
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kleine hapjes, lichte gerechten kiezen..
Mijn collega (haar afscheidsfeestje) laat een doggybag voor me klaarzetten, die weet al dat ik nu niet veel meer wegkrijg dan een paar hapjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Overal een hapje van nemen
Staat nog mooi blasé ook
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is van de foto niet af te zien
Die ouwe sok van mij dacht net ook dat hij een wilde puber was, rondrennen als een malle en dan bijna de bocht uitvliegen
Even met Isabelle.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet jij dan wel hoe laat Bridget Maasland?
Manon, van de Stop! Modepolitiequote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze eruit ziet. Valt me al mee dat ie een vrouw hééft.
voor 4 dagen? die?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik maak mijn traditionele Kerrieschotel maar
Geen dooien of ontsnapte.quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er mag 1 slang per keer wegraken.
Ja, nou, kijk, ik ehm... volg het niet helemaal, zeg maar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hoe kan je dit ontgaan zijn hij is met zijn stylist
Ben je wat ziekjes?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Mijn collega (haar afscheidsfeestje) laat een doggybag voor me klaarzetten, die weet al dat ik nu niet veel meer wegkrijg dan een paar hapjes
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Manon, van de Stop! Modepolitie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |