Ja derde kerstdag vieren straks met lekker lunchen met Koos en Miepjequote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja die andere twee kunnen er ook wat van
jij nog wat van plan?
Ik ben ook totaal geen ochtendmens, daarom dat ik juist ochtend diensten lekker vind. Beetje met een duf hoofd routine werk staan doen onder het genot van een sloot aan koffiequote:Op vrijdag 27 december 2019 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig jij, ouwe plannert!
Het is dat ik écht geen ochtendmens ben, anders kwam ik eens ontbijten daar
Ik vond dat ik met zicht op nieuwe baan wel mocht gaan shoppenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
Oh dat ken ik ja.. Hier komt de postbode ook nog met een hele hoop meuk.
Ja dat is wel zo, bij mijn bijbaan tijdens studie was dat ook altijd wel erg fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal geen ochtendmens, daarom dat ik juist ochtend diensten lekker vind. Beetje met een duf hoofd routine werk staan doen onder het genot van een sloot aan koffie![]()
Tussen kerst en oud op nieuw is de zaak sowieso dicht, maar de week voor kerst waren er wel nog een aantal grotere groepen die hadden gereserveerd.
Geen idee trouwens of er veel eindejaars etentjes waren gereserveerd. Ik kijk meestal alleen naar wat er op staat tijdens mijn diensten. De rest negeer ik meestalquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, bij mijn bijbaan tijdens studie was dat ook altijd wel erg fijn
Repeterend werk is dan top
Ja goeie borrelplek natuurlijk ook wel, ook voor eindejaarsborrels en etentjes van kantoren en zulks denk ik
Geen idee wanneer ik er weer kom, ooit wel weer, vind het een fijne plek iig
2kg autodropquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond dat ik met zicht op nieuwe baan wel mocht gaan shoppen
Mooie nette wollen winterjas![]()
Iittala servies uitgebreid![]()
Vakanties uitstippelen![]()
Volgend jaar waarschijnlijk kunststof kozijnen erin laten mikken![]()
Goeie zaken
Heerlijk!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk!
Werkt wel altijd fijn door
Ben ook wel blij dat ik volgende week gewoon twee dagen werk. Even een bult werk verzetten
Haha boterham gaat er altijd in hierquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo. Ik eet alleen fruit. Geen trek in ander eten
Niet alleen kantoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kantoor is een leukere plek zonder al die mensen.
Kipfilet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha boterham gaat er altijd in hier
Ik ben ook zo onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat doet mijn autisme goed.
Ik ga heul niks zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee trouwens of er veel eindejaars etentjes waren gereserveerd. Ik kijk meestal alleen naar wat er op staat tijdens mijn diensten. De rest negeer ik meestal![]()
Laat wel even van te voren weten als je weer komt, dan kan mijn autistische kant zich alvast voorbereiden
Vetkleppersquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2kg autodropmoet weer gaan werken
en heb die beugel niet meer..
#fattyforlife
Terecht!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik stop er vandaag wel eerder mee
Je hebt ons toch manquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen vakantie heeft maar alleen is ook maar zo alleen
Ik denk dat je collega's ook behoorlijk van slag raken als je iets anders op je boterham hebtquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben ook zo onvoorspelbaar.
Er werden zelfs al Kamervragen gesteldquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je collega's ook behoorlijk van slag raken als je iets anders op je boterham hebt
Heb je je huis al gebarricadeerd voor de jaarwisseling?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er werden zelfs al Kamervragen gesteld
Nee niet nodig johquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je je huis al gebarricadeerd voor de jaarwisseling?
Ik vertrouw volledig op die ventquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Remkes heeft de situatie onder controle
Pics?!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef Molo het volgende:
Mijn nieuwe jas mensen, godsamme wat een tofheid
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef Molo het volgende:
Zeer ongeloofwaardig zonder picsquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:01 schreef Molo het volgende:
Boks ouwequote:Op vrijdag 27 december 2019 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed dat meer mensen het hier met mij eens zijn.
Het is ook niet koud dus een truitje eronder en gaan met die banaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu zin om de jas te dragen die ik laatst in de uitverkoop heb gekocht. Alleen zo jammer dat het een zomer jasje is
Altijd. By default.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed dat meer mensen het hier met mij eens zijn.
Kloons zijn voor zielige mensenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
zeg @:mch heb jij een kloon in CUL?
Gewoon doen joh!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu zin om de jas te dragen die ik laatst in de uitverkoop heb gekocht. Alleen zo jammer dat het een zomer jasje is
Ik heb hem niet meegenomen, heb alleen mijn winterjas bij mequote:Op vrijdag 27 december 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook niet koud dus een truitje eronder en gaan met die banaan
Pics!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meegenomen, heb alleen mijn winterjas bij me
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moest ergens aan de bak komen.
Huehuehue
Ah dan zit er niets anders op.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meegenomen, heb alleen mijn winterjas bij me
Oké okéquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ga ik me een beetje bloot geven, komt dit weerquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moest ergens aan de bak komen.
Huehuehue
[..]
Oké oké
Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
Oké oké
D'aww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Jazeker, lekker relaxed. 1e kerstdag met 13 eters hier thuis, gisteren wezen bowlen en goormetten met z'n 4-enquote:
Fijn zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, lekker relaxed. 1e kerstdag met 13 eters hier thuis, gisteren wezen bowlen en goormetten met z'n 4-en
Nog even op je vrouwtje geklommen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazeker, lekker relaxed. 1e kerstdag met 13 eters hier thuis, gisteren wezen bowlen en goormetten met z'n 4-en
Onbevlekte ontvangenis: You'z doin' it WRONGquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Past wel binnen de kerstgedachte.
Dat gaat niet over seksquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onbevlekte ontvangenis: You'z doin' it WRONG
Goed ideequote:Op vrijdag 27 december 2019 12:28 schreef Koen66 het volgende:
Gaap wat zal ik vandaag eens doen. Misschien een strandwandeling ofzo
Fikkie stoken op het strandquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:28 schreef Koen66 het volgende:
Gaap wat zal ik vandaag eens doen. Misschien een strandwandeling ofzo
Het is er lekker weer voorquote:
Ciaoiiiooquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:37 schreef Molo het volgende:
Koos en Miep komen net thuis
Lunch fixen dus hier![]()
![]()
![]()
Fijne dag allen!
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is er lekker weer voor
En daarna ergens een hete bak koffie scoren
(Vr)eet zequote:Op vrijdag 27 december 2019 12:37 schreef Molo het volgende:
Koos en Miep komen net thuis
Lunch fixen dus hier![]()
![]()
![]()
Fijne dag allen!
Warme chocomel met slagroomquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is er lekker weer voor
En daarna ergens een hete bak koffie scoren
Eetzequote:Op vrijdag 27 december 2019 12:42 schreef DerRabbit het volgende:
Hier ook even broodje naar binnen werken
Wel even de buurman mailen dat het gedaan is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Bonte was al in de droger, parkeerplaats geveegd (gebladblazerd okee) en nu de afwas. Half twee begint de darterij
Klopt!quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat niet? Op je vrouwtje klimmen niet?
In de buurt WhatsApp-groep natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel even de buurman mailen dat het gedaan is.
Waarom geile teddybeer?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vrijmibo slaan we ook maar over vandaag
We komen even langsquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weinig nut met twee man.
Mwahquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Debiel iets eigenlijk een vrijmibo.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
Zo fijn dat de dagen weer elke dag een minuutje langer worden. Als in daglicht.
je merkt er nu nog niet echt wat van hequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
Niks van gemerkt op kantoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:34 schreef Karzai het volgende:
Vandaag was een mooie dag, de hele dag zon
Vandaag nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:36 schreef Karzai het volgende:
zonde, maak je niet even een wandelingetje met de lunch?
Zegt onze nachtkoninginquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker bezig ouwe pik!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nog in Duitsland, ouwe nazi?
Spam kwartiertje is weer aangebrokenquote:
Nee maar echt veel gespreksstof is er nu ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spam kwartiertje is weer aangebroken
dat is net als meer dan 3x afschudden spelen is..quote:
Dan blijf je liggenquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is net als meer dan 3x afschudden spelen is..
Maar wat als je nu net die 4e keer nodig hebt..
quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is net als meer dan 3x afschudden spelen is..
Maar wat als je nu net die 4e keer nodig hebt..
ja laatste paar sets Durrant - Gurney geloofde ik wel. Net op tijd weer wakker voor meisje Sherrockquote:
Ze staat weer voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja laatste paar sets Durrant - Gurney geloofde ik wel. Net op tijd weer wakker voor meisje Sherrock
Over welk hooggeleid onderwerp wil je converseren?quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar echt veel gespreksstof is er nu ook niet.
@MCH zeg het maarquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over welk hooggeleid onderwerp wil je converseren?
Lampionnen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond naar een of andere verlichte optocht
passion?quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Vanavond naar een of andere verlichte optocht
Oh coolquote:Op vrijdag 27 december 2019 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee verlichte voertuigen.. Beetje de Disney parade idee..
[..]
Hell no
Auch proficiatquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt!
Gaat niet over als maagd zonder seks een kind krijgen maar over zonder erfzonde zijn
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Onbevlekte_Ontvangenis_van_Maria
BUDAAAAAAAAAAquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BUDAAAAAAAAAA
Mijn enige en tevens aller aller ALLERBESTE vriend van HEEL FOK!
Mwah.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar kom, kom, je hebt toch wel meer maatjes hier op FOK!?
Ik heb net een nieuw bakkie cappuccino gezet, komt dichtbij zoquote:
Nespresso?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw bakkie cappuccino gezet, komt dichtbij zo![]()
quote:
Is Nespresso beter dan Dolce Gusto?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik mag dan wel een student zijn, zo pauper ben ik ook weer niet![]()
Gewoon Dolce Gusto hier. Thuis wel een Nespresso apparaat
Dolce gusto latte machiato caramelquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Ik mag dan wel een student zijn, zo pauper ben ik ook weer niet![]()
Gewoon Dolce Gusto hier. Thuis wel een Nespresso apparaat
1 pot nat. Alleen wel iets betere koffie in/uit de nespresso cups.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Nespresso beter dan Dolce Gusto?
Ik vind de esspresso's ui de Nespresso lekkerder dan die uit een Dolce Gusto. De laatste heeft wel meerdere smaken en lekkerdere cappuccino. Gelukkig hebben we ze tegenwoordig beidenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Nespresso beter dan Dolce Gusto?
Die dronk ik op mijn werk, bij mijn vorige baan. Prima koffie, maar best wel prijzig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1 pot nat. Alleen wel iets betere koffie in/uit de nespresso cups.
Je hebt twee apparaten?quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind de esspresso's ui de Nespresso lekkerder dan die uit een Dolce Gusto. De laatste heeft wel meerdere smaken en lekkerdere cappuccino. Gelukkig hebben we ze tegenwoordig beiden
O, beginnen ze daar weer mee. Vroeger had je Mars-melk, maar dat was echt smerig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had gisteren een Twix chocolade melk. Dat was verassend lekker.
Klopt. Maar ik drink 1, hooguit 2 keer koffie op een dag. Zwak gestel enzoquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dronk ik op mijn werk, bij mijn vorige baan. Prima koffie, maar best wel prijzig.
Jup. Ik had al een Nespresso en muis wilde een Dolce Gusto hebben want meer zoetige smaakjes en zulks dus die hebben begin deze maand gekochtquote:
Nee, een bonenmachine hoef ik ook niet. Bakkie filterkoffie vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik drink 1, hooguit 2 keer koffie op een dag. Zwak gestel enzo
Ga daar geen filter koffie voor zettenen al helemaal geen bonenmachine.
HKquote:
De studentenleefquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup. Ik had al een Nespresso en muis wilde een Dolce Gusto hebben want meer zoetige smaakjes en zulks dus die hebben begin deze maand gekocht
Ik heb net de mokka variant opquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De studentenleef![]()
Bij mij zal het wel een Dolce Gusto worden.
Ik heb vroeger wel wat echte espresso apparaten gehad, van die barista dingen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind de esspresso's ui de Nespresso lekkerder dan die uit een Dolce Gusto. De laatste heeft wel meerdere smaken en lekkerdere cappuccino. Gelukkig hebben we ze tegenwoordig beiden
Ik ben een best prima studentquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De studentenleef![]()
Ik ga even Koelblauw checkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb net de mokka variant op
Nespresso is best prima idd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel wat echte espresso apparaten gehad, van die barista dingen.
Geklooi met bonen malen vettigheid en gedoe.
Gewoon nespresso tegenwoordig en ook redelijk goed.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga even Koelblauw checken
Er zijn machines welke zowel Nespresso als DG cups nemenquote:Op vrijdag 27 december 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De studentenleef![]()
Merknaam, van wat vroeger Hitachi gereedschap was.quote:
Ah okéquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Merknaam, van wat vroeger Hitachi gereedschap was.
Vroeger werd Metabo gereedschap ook in NL verkocht.
En ze hadden nog zo beloofd dit niet up te loadenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
Er zijn beelden opgedoken van een FOK! Karaoke meet![]()
![]()
Inderdaad. Snap wel dat Poetin ze terug wil hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ze hadden nog zo beloofd dit niet up te loaden![]()
![]()
![]()
![]()
NIet te vertrouwen die reserve russen
Komt er al een bruiloft?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap wel dat Poetin ze terug wil hebben
of gender neutrale muisjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Komt er al een bruiloft?
Zijn er al konijnenmuisjes gemaakt?
Beide nog niet echt in de planning. Die laatste hoop ik nog niet trouwensquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Komt er al een bruiloft?
Zijn er al konijnenmuisjes gemaakt?
Werk eens doorquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beide nog niet echt in de planning. Die laatste hoop ik nog niet trouwens
Nog harderquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Werk eens door![]()
Wat moet je anders in de kerstvakantie
Waarom is datquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog harder![]()
Het gaat hier vaak al als de konijnen
Was meer voor de beeldspraakquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom is dat?
Mssn moet je dan eens een schildpad proberen
Is dat je favoriete standje?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom is dat?
Mssn moet je dan eens een schildpad proberen
Snap ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was meer voor de beeldspraak![]()
Nog relatief jong hier en alle tijd voor de ongein rondom kindjes en trouwen en zulks. Eerst even van elkaar genieten, studies afmaken, banen op niveau vinden en zulks. Muiskonijntjes komen er vast en zeker maar eerst even verstandig en wijs worden
Ik wist niet dat jij met het specialenvervoer gingquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:40 schreef Karzai het volgende:
Het was ene geslaagde avond in de taxi naar huus
MCH en normaal doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe gewoon eens normaal man. ol weet dat je dat kan en bent.
Jij nog steeds in Duitsland ouw pik?quote:
Jij met je adviezen van ga maar ff naar Hong Kongquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer vrienden aan het maken met de mods ?
Nee, in Beieren. Ze vinden het jammer dat ze bij Duitsland horen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog steeds in Duitsland ouw pik?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij met je adviezen van ga maar ff naar Hong Kong
Wij vinden het ook jammer dat jij officieel bij Nederland hoort.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, in Beieren. Ze vinden het jammer dat ze bij Duitsland horen.
Is het papierwerk om hem uit te ruilen met Mongolie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij vinden het ook jammer dat jij officieel bij Nederland hoort.
Heb je al genoeg kerstbomen geraust?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een sneer weer. Wij vinden het juist zo fijn dat jij hier je plekje hebt gevonden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe klein?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer een date gehad met een Mongool.. Was wel een stoere jongen alleen wat klein.
Met Badr Hari?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer een date gehad met een Mongool.. Was wel een stoere jongen alleen wat klein.
Dat is wel aan de kleine kant ja.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al genoeg kerstbomen geraust?
Suv's?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel aan de kleine kant ja.
Overigens kleine mannen hebben vaak wel andere dingen om mee te compenseren
Lolwtf, hoe weet jij dat. Of bedoel je de gouden keel van Roel van Velzen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel aan de kleine kant ja.
Overigens kleine mannen hebben vaak wel andere dingen om mee te compenseren
Ja voorproefje?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee.
Ging wel helemaal los in Duindorp en Scheveningen gisteravond.
O je bedoelde echt iemand uit Mongoliëquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hooggeleide. Badr is een Marokkaan.
Ja dat zeg ik toch? Aangezien ze jou willen uitwisselen met Mongolie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:43 schreef MCH het volgende:
[..]
O je bedoelde echt iemand uit Mongolië
O haha, ik lees de helft niet wat die 2 hier zeggen. Lees alleen alles van jou, @scrupuleus en @Budapestenaar de bakens in mijn levenquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Aangezien ze jou willen uitwisselen met Mongolie.
Dat lijken me oprecht geen leuke types om te daten. Intelligentie is toch wel een van de meest sexy dingen aan een persoon.quote:
Of offense richting Badr? Denk je dat hij meeleest?quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijken me oprecht geen leuke types om te daten. Intelligentie is toch wel een van de meest sexy dingen aan een persoon.
No offense overigens.
Voor het geval dat Badr meeleest: lekker voor je dat je werd weg gezet als een pussy door Ricoquote:Op zaterdag 28 december 2019 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of offense richting Badr? Denk je dat hij meeleest?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor het geval dat Badr meeleest: lekker voor je dat je werd weg gezet als een pussy door Rico
Hij was bang te verliezen en fakete een blessure.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor het geval dat Badr meeleest: lekker voor je dat je werd weg gezet als een pussy door Rico
Ook echt héquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij was bang te verliezen en fakete een blessure.
Echt een watje is het.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:11 schreef MCH het volgende:
Heel verrassend dat Archie Indar voor Rico was
Ja man, anders zit je toch ook niet drie uur later in een club ergens...quote:
Die clubeigenaar had hem geboekt. Was contractueel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja man, anders zit je toch ook niet drie uur later in een club ergens...
Is hij als groot sportman ook die club in gedragen of zo? Een Marokkaan kan heel die vernedering niet aan.
Het gedeelte dat hij er geld voor kon vangen en zulks snap ik volledig. Maar ben nu even eerlijk, zou jij je ziel op die manier willen verkopen als er een kans bestaat dat je verliest?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die clubeigenaar had hem geboekt. Was contractueel.
Hoe bedoel je je ziel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gedeelte dat hij er geld voor kon vangen en zulks snap ik volledig. Maar ben nu even eerlijk, zou jij je ziel op die manier willen verkopen als er een kans bestaat dat je verliest?
Vraag me eerder af wie daarvoor kaartjes koopt, hij was daar amper een kwartier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Van wat ik had begrepen stond die afspraak bij die club al als een soort van meet and greet ofzo en hij is die afspraak nagekomen.
Denk eerlijk dat hij liever niet entree daar had gemaakt gezien de wedstrijd.
Ja fanboys :pquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Vraag me eerder af wie daarvoor kaartjes koopt, hij was daar amper een kwartier.
Dus jouw lijkt het een slim idee om na een sportwedstrijd in een sport waar het er nogal bruut aan kan toegaan en je kunt verliezen slim om daarna in een club te gaan zitten waarvan je weet dat er foto's en video's gemaakt worden wat wederom het nieuws gaan halen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Van wat ik had begrepen stond die afspraak bij die club al als een soort van meet and greet ofzo en hij is die afspraak nagekomen.
Denk eerlijk dat hij liever niet entree daar had gemaakt gezien de wedstrijd.
Plus het feit dat je al je supporters een trap in hun ballen geeft door daar zo weg te gaan, en vervolgens beetje een feestje gaat vieren ergens anders.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gedeelte dat hij er geld voor kon vangen en zulks snap ik volledig. Maar ben nu even eerlijk, zou jij je ziel op die manier willen verkopen als er een kans bestaat dat je verliest?
Ik denk dat Badr met de overtuiging die wedstrijd in ging dat hij ging winnen. Dat hij al die maanden heeft getraind omdat hij dacht dat hij zou winnen. Anders begin je deze grap niet. Waarom hij daarna zich laat boeken bij zon club? Misschien omdat hij dacht dat hij zou winnen. Heeft hij niet gedaan en is de afspraak met de club nagekomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jouw lijkt het een slim idee om na een sportwedstrijd in een sport waar het er nogal bruut aan kan toegaan en je kunt verliezen slim om daarna in een club te gaan zitten waarvan je weet dat er foto's en video's gemaakt worden wat wederom het nieuws gaan halen?
Ja precies!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Plus het feit dat je al je supporters een trap in hun ballen geeft door daar zo weg te gaan, en vervolgens beetje een feestje gaat vieren ergens anders.
Ik had dat contract afgekocht of zo. Niet daar na zon afgang mij zo in het openbaar laten zien.
Als hij niet met de overtuiging dat hij kon winnen die wedstrijd in ging kan hij maar beter gewoon kappen met die sport. Dan ben je sowieso al gewoon verloren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat Badr met de overtuiging die wedstrijd in ging dat hij ging winnen. Dat hij al die maanden heeft getraind omdat hij dacht dat hij zou winnen. Anders begin je deze grap niet. Waarom hij daarna zich laat boeken bij zon club? Misschien omdat hij dacht dat hij zou winnen. Heeft hij niet gedaan en is de afspraak met de club nagekomen.
Het is helemaal niet relevant wat jullie zouden doen. Jullie zijn fokkers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies!
En daarbij, zou jij na een wedstrijd dag zin hebben om een meet & greet te doen of zou je liever met familie en vrienden afgezonderd in privé kringen feestje gaan doen?
Ik ben FOK!ker, jij bent FOK!ker, we zijn allemaal FOK!kerquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is helemaal niet relevant wat jullie zouden doen. Jullie zijn fokkers.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker, jij bent FOK!ker, we zijn allemaal FOK!ker
Ik ben meer een trollquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben FOK!ker, jij bent FOK!ker, we zijn allemaal FOK!ker
In dat geval is Badr gewoon een beest, een baas en een echte winnaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is helemaal niet relevant wat jullie zouden doen. Jullie zijn fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |