deze tt.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar wil je een serieus antwoord op
Had een vrij goede cito scorequote:Op donderdag 26 december 2019 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Ik stel jou een vraag.
Hooggeleid zeg je
Oeh ben je een serveerdster?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar een simpel gesprek gaat je boven de pet...
Ik heb nu geen behoefte aan een gesprek met jouquote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar een simpel gesprek gaat je boven de pet...
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb nu geen behoefte aan een gesprek met jou
Hoezo dequote:Op donderdag 26 december 2019 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh ben je een serveerdster?
Voor hooters is ze afgewezenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh ben je een serveerdster?
Pak de hooivorken!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier moeten we echt iets tegen doen.
Serveerster natuurlijk.quote:
Oh. Oke. Wat vreemd maar goed het is fok.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Serveerster natuurlijk.
Wat vrouwen hebben met mannen in uniform heb ik met serveersters.
Ze heeft net foto's van me gemaakt terwijl ik m'n roes zat uit te slapen in de treinquote:Op donderdag 26 december 2019 21:24 schreef bitterbal het volgende:
MOet je vaker doen met je ' vriendin ' op pad. Doet je goed zie ik
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze heeft net foto's van me gemaakt terwijl ik m'n roes zat uit te slapen in de trein
Ik dacht altijd dat je dat wel te horen kreegquote:Op donderdag 26 december 2019 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap het nog steeds niet waarom ik laatst een ban kreeg. Horen ze dat niet te melden ofzo, ben ik verwisseld met een ander?
POL is sowieso een wespennestquote:Op donderdag 26 december 2019 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee, laatste reactie was in politiek:
“Maar weinig mensen hebben verstand van geopolitiek.”
Snap dat het een beetje een eenzijdig statement is maar wist niet dat men zo gevoelig is daar.
Druk is alleen het Top 2000 topicquote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk niet dat het vanavond nog gezellig word op fok!.
In topics met zulke TT's kun je dat ten nimmer zijnquote:
Even langs de opticien gaan in het nieuwe jaar?quote:
Het zal me echt de bliksem rotten wie er al of niet geband is. Als ik er geen last van heb vind ik het al gauw goedquote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja die ene druk op de knop, poe hee.
Banwaardig dit.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal me echt de bliksem rotten wie er al of niet geband is. Als ik er geen last van heb vind ik het al gauw goed
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even langs de opticien gaan in het nieuwe jaar?
kan prima na je afspraak bij de apotheek voor het afhalen van je medicatiequote:
Zo'n docent had ik ook 19 jaar terug. Gerardquote:Op donderdag 26 december 2019 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme leraren zijn tegenwoordig veel beter dan in mijn tijd.
https://twitter.com/mikemoratinos/status/1206612347965587467?s=21
Psychofarmaca moet je wel tijdig bestellen, just sayingquote:Op donderdag 26 december 2019 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
kan prima na je afspraak bij de apotheek voor het afhalen van je medicatie
Een naburige school had docent Piet.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo'n docent had ik ook 19 jaar terug. Gerard
Dus als jij er bent niet?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah Molo is er weer nu wordt het leuk
Vieze Pietquote:Op donderdag 26 december 2019 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een naburige school had docent Piet.
Later zongen de scholieren het nummer van pink floyd met de tekst:
Hey Pietje! Leave does kids alone!
Nou nou nouquote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, in dat geval moet hij het even met zijn begeleider besprekenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Psychofarmaca moet je wel tijdig bestellen, just saying
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Als dat mag ja, twijfel ik overquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, in dat geval moet hij het even met zijn begeleider bespreken
Spieren gebruikt. Stom idee ook, spieren gebruiken.quote:
'nee hoor ik maak 'm volledig met ganache' uhu.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou nou nou
Jij weet beter in je vel zo na de kerst trouwens?
Ik neem nog puntje chocoladeganachetaart. Morgen even stukken naar buren brengen want het was iets machtiger dan gedacht, dus nog 2/3 over
Hij zag er uiteindelijk wel fancy uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'nee hoor ik maak 'm volledig met ganache' uhu.
Ik ga hier mijn muil maar over houden.quote:
ja, met goeie diarree swirls uit de wc ontstopper.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij zag er uiteindelijk wel fancy uit.
Ik ben nu benieuwd naar je wc-ontstopperskillz.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, met goeie diarree swirls uit de wc ontstopper.
Je woont zeker niet bij mij in de buurtquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik neem nog puntje chocoladeganachetaart. Morgen even stukken naar buren brengen want het was iets machtiger dan gedacht, dus nog 2/3 over
Moet je ook nooit doen muts!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spieren gebruikt. Stom idee ook, spieren gebruiken.
Dun laagje jonguhquote:Op donderdag 26 december 2019 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'nee hoor ik maak 'm volledig met ganache' uhu.
Omdat mijn dochter geen chocolade wenstquote:Op donderdag 26 december 2019 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga hier mijn muil maar over houden.![]()
En waarom moet de resten van die taart naar de buren?
Dit moet ik vragen van een vriendin van me
Weet je zeker dat je dochter een dochter is en geen jochie in jurk?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat mijn dochter geen chocolade wenst![]()
Koos niet zooooveel eet, en ik ook niet meer want maagverkleining![]()
Zoiets ja! Blauw iigquote:Op donderdag 26 december 2019 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag ie er toch uit, @:Molo?
Neequote:
Rotterdam regioquote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je woont zeker niet bij mij in de buurt
Al loop ik met chocoladekoeken te zeulen die ik vanmiddag heb gemaakt en die niemand wil.
Mijn dochter is een alienquote:Op donderdag 26 december 2019 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dochter een dochter is en geen jochie in jurk?
Bwooh naar papsie en mamsie geweest, banden met oud-achternichtje aangehaald. Er zijn kennelijk toch nog mensen met een beetje mijn bloed die ook normaal kunnen doenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou nou nou
Vind zware mousse juist lekkerderquote:Op donderdag 26 december 2019 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou doen
sowieso is een goede niet zware chocolademousse +1
Beetje perenprut er door
Als mijn kind ooit zulke teksten uit kraamt weet ik zeker dat hij/zij verwisseld isquote:Op donderdag 26 december 2019 23:31 schreef Molo het volgende:
Die zag de taart en zei 'mama ik wil yoghurt!!!'![]()
![]()
![]()
van die mousse waarvan je van 1 lepel gelijk vol zit? nah, wil meer kunnen vretenquote:
Hehe. ik kan laatste tijd ook aardig bunkerenquote:Klein stukje hiervan is erg lekker, hele punt ga je direct dood aan denk ik
Er is wel veel gevroten, erg tof. Die mensen kunnen altijd eten niet normaal meer, wel dankbare mensen om voor te koken
Dat klinkt als een hele fijne dag, topquote:Op donderdag 26 december 2019 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh naar papsie en mamsie geweest, banden met oud-achternichtje aangehaald. Er zijn kennelijk toch nog mensen met een beetje mijn bloed die ook normaal kunnen doenZoveel familie heb ik eigenlijk niet over die ook nog vrienden zouden kunnen zijn. EN zij helemaal niet. Dus. Nee gaat best prima wat dat betreft.
Het past wel bij mijn genenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mijn kind ooit zulke teksten uit kraamt weet ik zeker dat hij/zij verwisseld is
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van die mousse waarvan je van 1 lepel gelijk vol zit? nah, wil meer kunnen vreten
[..]
Hehe. ik kan laatste tijd ook aardig bunkeren
Ik snap deze grap niet 😅quote:Op donderdag 26 december 2019 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja elke dag wordt Badr Hari verzopen.
Is adoptie nog mogelijk op deze leeftijd?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:31 schreef Molo het volgende:
Die zag de taart en zei 'mama ik wil yoghurt!!!'![]()
![]()
![]()
Ah!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poepen alsin even kluivert wegbrengen.
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Is adoptie nog mogelijk op deze leeftijd?
mannelijke zwangerschap. incubatietijd van 9 uur .. dit dat.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Wat heeft dat met zwangerschap te maken?
Nee, ADHD, maar ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Awwww, mijn lieve gekke idiote dwaze borderlinertje
Even goed ontsluiten tot 10 cm, minimaalquote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mannelijke zwangerschap. incubatietijd van 9 uur .. dit dat.
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ADHD, maar ik ook van jou hoor
Fijn!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Bos81 het volgende:
uit eten met familie was geslaagd.
Nu op bed, want over 6 uur gaat de wekker. Morgen gewoon even werken.
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Muck het volgende:
Mijn neefje mag je hebben hoor![]()
Gisteren: he tante Jo, ik ben jouw vriend niet meer
Ik: huh? Wat dan?
Hij: ik heb betere vrienden nu
Ik: oh?
Hij: jaaa, opa enzo...
straal van 10 cmquote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Even goed ontsluiten tot 10 cm, minimaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ja ik vind het altijd een beetje een verplicht nummertje, ook al weet ik van tevoren ook wel dat het best gezellig wordt hoor. Is gewoon iets van vroegah. Gaat nooit helemaal weg.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele fijne dag, top![]()
Goed te horen Flesje!
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:47 schreef Molo het volgende:
Mijn neefje van 12 Whatsappt me net dat hij het zo fantastisch vond en lekker en gezellig en of hij binnenkort keer mag komen logeren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.good spirits
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Fijn dat je er ondanks dat gevoel, wel gewoon ook van kunt genieten. Is ook knap!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vind het altijd een beetje een verplicht nummertje, ook al weet ik van tevoren ook wel dat het best gezellig wordt hoor. Is gewoon iets van vroegah. Gaat nooit helemaal weg.
Ja hèquote:
ja ken ik wel...quote:Op donderdag 26 december 2019 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vind het altijd een beetje een verplicht nummertje, ook al weet ik van tevoren ook wel dat het best gezellig wordt hoor. Is gewoon iets van vroegah. Gaat nooit helemaal weg.
ja dat zoiets dan toch uit een soort intrinsiek Gelijk wel goed kan komen hequote:Op donderdag 26 december 2019 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hè
Vind het echt knap van hem, met zulke mongolen opgroeien en dan zelf zo tof worden
Waarom dat dan? Was jij een beetje awkward?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ken ik wel...
was vroegah ook altijd 't enige kleinkind waar structureel niet aan gevraagd werd hoe 't ging (wel aan mn zus en de 14 anderen).
Naja, dan ben je er gauw klaar mee, die familie dingen. Op zich wel blij dat ik al 15 jaar ofzo geen contact meer heb met de familie op 1 oom/tante na die ik misschien 1x per 3 jaar zie vanwege m'n werk.
Ik vind het echt hartverwarmendquote:Op donderdag 26 december 2019 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zoiets dan toch uit een soort intrinsiek Gelijk wel goed kan komen he
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:47 schreef Molo het volgende:
Mijn neefje van 12 Whatsappt me net dat hij het zo fantastisch vond en lekker en gezellig en of hij binnenkort keer mag komen logeren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Buitenbeentje zeker? geen idee.. zowel m'n moeder als mij werd nooit gevraagd hoe 't ging. wss omdat ik binnen 6 weken verjaar samen met nog een neef en nicht. waarvan beiden totaal ontspoort zijn. en ik wel enigszins normaal opgedroogd ben.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Was jij een beetje awkward?![]()
Mja, ach.. Ik ben daar nogal nuchter / zwart-wit in. Mensen komen en gaan. Dus ik kan er eerlijk gezegd ook niet heel erg wakker van liggen.quote:Ik ben enorme familiemens dus ik snap die figuren uit Koos zijn familie niet zo. Maar goed, na 18 jaar heb ik me er maar soort van bij neergelegd
Nee gek man, zo ver weg woon je toch niet?quote:
Jammer wel hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Buitenbeentje zeker? geen idee.. zowel m'n moeder als mij werd nooit gevraagd hoe 't ging. wss omdat ik binnen 6 weken verjaar samen met nog een neef en nicht. waarvan beiden totaal ontspoort zijn. en ik wel enigszins normaal opgedroogd ben.
[..]
Mja, ach.. Ik ben daar nogal nuchter / zwart-wit in. Mensen komen en gaan. Dus ik kan er eerlijk gezegd ook niet heel erg wakker van liggen.
maar goed. Ik heb dus ook nooit een band opgebouwd met familie wat 'normale' / andere mensen wel hebben. Juist omdat ik in die tijd van m'n leven dat je dat doet er geen contact mee had.
In summary: van moeders kant ken ik alleen 1 neef van haar (en haar oudtante kende ik, daar is ze door opgevoed. kreeg van dat mens voor m'n 12e verjaardag een videoband van de fabeltjes krant maar goed. die is dus ook al bijna 20 jaar dood). En van m'n vaders kant heb ik van m'n 5e tot m'n 16e en van m'n 18e tot nu geen contact gehad.
Ik weet niet meer waar jij woontquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee gek man, zo ver weg woon je toch niet?
Wijk bij Duurstedequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar jij woont![]()
Ver weg iig
Ongeveer Westland hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hai!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ah Molo is er weer
Hoop dat je een fijne kerst gehad hebt.
Maar ik moet morgen erg vroeg op Dat leek een heel goed idee maar nu even niet. Welterusten allen.
Wie?quote:
pokemon?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie?
Ik weet niet welk spelletje ik wil spelen.
Nieuwslezerquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wie?
Ik weet niet welk spelletje ik wil spelen.
Ik moet een stukje grinden in Pokémon, geen zin in nu.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pokemon?
is dat wat zo'n switch? wil er eigenlijk ook 1, maar bang dat ik er maar 1 spelletje op speel en 't dan ergens in een hoek laat liggen..
Ahaz. Van voor mijn tijd vermoed ik.quote:
Ietsjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahaz. Van voor mijn tijd vermoed ik.
Jezus, ik ga dit niet afkijken hoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
WAAUW Ik zit net naar dit te kijkenSuper vet
![]()
Ik weet op zijn vroegst mid jaren negentig-lui.quote:
Ik vind zulke dingen echt fantastischquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus, ik ga dit niet afkijken hoor![]()
![]()
![]()
Die vent is wel lekker cheery trouwens
Alweer wakker?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen echt fantastischVooral omdat ik het ook gewoon kan volgen
Alsof dat vanzelf gaat wanneer je een slaapprobleem hebt.quote:
Dan niet zeuren, Mootjequote:Op vrijdag 27 december 2019 05:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof dat vanzelf gaat wanneer je een slaapprobleem hebt.
Ik zeur niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 05:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan niet zeuren, Mootje
Suc6quote:Op vrijdag 27 december 2019 06:54 schreef Karzai het volgende:
Moin, ik heb ook beroerd geslapen
Weer werken en daarna nog een keer kerstfeest vieren met de familie
Omdat ik niet wil.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom nou weer een boos snuitje?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Had je maar beter je best moeten doen op school
Ja die bestaan toch niet joh :pquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek dan een baan waarbij je al fladderende naar toe prethuppelt iedere dag?
Ja echt wel, je plast toch zittend? 1+1=2quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die bestaan toch niet joh :p
quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, je plast toch zittend? 1+1=2
Hahahahah elegant en erudiet hahahahahquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als elegante en erudiete vrouw heb je de goede en leuke banen toch voor het uitkiezen?
Slijmbalquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als elegante en erudiete vrouw heb je de goede en leuke banen toch voor het uitkiezen?
Niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hahahahah elegant en erudiet hahahahah
Ik heb zondag een vijfde kerstdagquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:43 schreef Molo het volgende:
Goed sfeertje hier
@:Karzai: wat is de reden voor nog een kerstdag vieren bij jou?![]()
Koos, Miepje en ik doen vanmiddag nog een kerstdagje vieren omdat ik dat graag wilde, zij moeten meedoen![]()
Straks met kaarsjes op tafel lunchen
1e kerstdag bij mijn vaderquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:43 schreef Molo het volgende:
Goed sfeertje hier
@:Karzai: wat is de reden voor nog een kerstdag vieren bij jou?![]()
Koos, Miepje en ik doen vanmiddag nog een kerstdagje vieren omdat ik dat graag wilde, zij moeten meedoen![]()
Straks met kaarsjes op tafel lunchen
Gewoon door tot oud en nieuw, why notquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zondag een vijfde kerstdag
Ah! Klinkt wel gezellig zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
1e kerstdag bij mijn vader
Gister lunch bij ma
Vandaag een groot deel van de familie
Heerlijk!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:01 schreef Karzai het volgende:
Moeke heeft gister tiramisu en paddestoelen ragout gemaakt. Dus dat eten we sowieso
Wat houdt doorloopdienst in?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat dat bij mij ook zo is.
weer zon doorloopdienst
Ah!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ik tot vanaaf tot ' nodig' ben. Dat kan ook sluit zijn dus.
Er kwamen een paar neefjes en nichtjes tot de conclusie dat ze me toch te weinig zagen dus nu gaan ze koken voor me, en twister met drank leek ze ook wel een leuk idee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon door tot oud en nieuw, why not
Naakt twisterenquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er kwamen een paar neefjes en nichtjes tot de conclusie dat ze me toch te weinig zagen dus nu gaan ze koken voor me, en twister met drank leek ze ook wel een leuk idee.
Kan alleen maar uit de hand lopen dus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er kwamen een paar neefjes en nichtjes tot de conclusie dat ze me toch te weinig zagen dus nu gaan ze koken voor me, en twister met drank leek ze ook wel een leuk idee.
Je ziet toch niet direct allemaal gaten danquote:
Ligt eraan hoe je staatquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Je ziet toch niet direct allemaal gaten dan
Nou ja ligt er aan hoe iemand moet staan. Wijdbeens...quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Je ziet toch niet direct allemaal gaten dan
Doorgaans zitten er toch wel wat huidflapjes overheen om te bedekken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je staat
Jammer vind ik datquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Doorgaans zitten er toch wel wat huidflapjes overheen om te bedekken.
Gemiddelde mens heeft geen openstaande gapende gaten hoor
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Doorgaans zitten er toch wel wat huidflapjes overheen om te bedekken.
Gemiddelde mens heeft geen openstaande gapende gaten hoor
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffiebroodje
Daar kun je maar heel klein stukje inkijken door hoe het gevormd isquote:
Arme jijquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffiebroodje
www.pornhub.com ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zag liever wat andere dingen
Ja, honger en vroeg opgestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Teer zieltje dit dat
En nu al een koffiebroodje?
Ja, honger en vroeg opgestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Teer zieltje dit dat
En nu al een koffiebroodje?
Nee daar ben ik niet zo van.quote:
jajaquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, honger en vroeg opgestaan.
[..]
Nee daar ben ik niet zo van.
Vroeg opstaan, naar neusgaten kijken en koffie broodjes uitspugenquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroeg opstaan, naar neusgaten kijken en koffie broodjes uitspugen
Gadverquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken een meisje en zij heeft een account op pornhub. Doet ook iets met gaten en rare dingen er instoppen. Kleine plastic figuurtjes en van die tubes om lucht in te pompen.
Siswet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken een meisje en zij heeft een account op pornhub. Doet ook iets met gaten en rare dingen er instoppen. Kleine plastic figuurtjes en van die tubes om lucht in te pompen.
Bijzonder welquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik ook niet echt van
Yepquote:
Ken niemand die geen porno kijktquote:
Eerste, ik app je wel even een fotoquote:
Dank!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste, ik app je wel even een foto
Ja die mensen moeten er denk ik ook zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen reet aan joh. Het doet gewoon weinig met me
Seks beleef je in bed niet op internetquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die mensen moeten er denk ik ook zijn
quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:55 schreef Molo het volgende:
Blijkbaar iig
In shock hier
Goed, even alles regelen voor de pakketmevrouw aanbelt
Jij misschien!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seks beleef je in bed niet op internet
En porno maken?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen reet aan joh. Het doet gewoon weinig met me
Je hebt je kinderen geadopteerd?quote:
Er zit wel verschil tussen porno en seksquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen geadopteerd?
Lijkt me saaie seks danquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zit wel verschil tussen porno en seks
Vanillequote:Op vrijdag 27 december 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zit wel verschil tussen porno en seks
Nu pasquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef Molo het volgende:
Ik begin wel een vreemd beeld van Haags en mevrouw Haags te krijgen trouwens
Ik zal je vrouw wel eens het een en ander komen leren na nieuwjaarquote:
Ja ik ben soms wat traagquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal je vrouw wel eens het een en ander komen leren na nieuwjaar
Hihahoquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal je vrouw wel eens het een en ander komen leren na nieuwjaar
Hoeft nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef Molo het volgende:
Ik begin wel een vreemd beeld van Haags en mevrouw Haags te krijgen trouwens
Ja altijd een goed ideequote:Op vrijdag 27 december 2019 10:34 schreef DerRabbit het volgende:
Toch nog maar bakkie pleur doen voor ik de weg op ga
Vetquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso is koffie altijd een goed idee![]()
[ afbeelding ]
Zou dat bakkie niet willen drinken, vraag me serieus af wat ze daarin stoppen om dat effect te krijgenquote:
Ik heb geen flauw idee hoe het er bij jou aan toe gaat, is prima ook het zo te houden jaquote:
Filtertje van Instagram ofzo gok ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou dat bakkie niet willen drinken, vraag me serieus af wat ze daarin stoppen om dat effect te krijgen![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:zilverberkentakken?
Nee, dennennaalden for life!
Of rare lichtinval door een raam of zoiets.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Filtertje van Instagram ofzo gok ik
Zit jij nou in Limburg trouwens?
Wat moet die jankerd dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Krea mist je trouwens denk ik
En lekker schrapen jonguh
Minuscule oliedruppeltjes en dan zo'n waardoor er een waasje komt ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of rare lichtinval door een raam of zoiets.
En jup, in Limburgia tot in het volgend jaar
Zijn we het in ieder geval over 1 ding eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij ging gisteren weer flink te keer tegen fles, zielig mannetje
Zo hij heeft je echt gekwetstquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
edit: ga geen energie aan een niksnut besteden
Zag net dat het niet om jou maar Fles gingquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
edit: ga geen energie aan een niksnut besteden
Nog plannen vandaag jullie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grapjas
zal eerder zijn dat ik 'medelijden' heb om hoe triest iemand kan zijn.
Tof om zulke dingen uit te leggen aan kinderenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Minuscule oliedruppeltjes en dan zo'n waardoor er een waasje komt ofzo
Alles kan
Eerste kerstdag nog aan mijn nichtje van 9 staan uitleggen hoe het komt dat je citroen gaat ruiken als je door de schil heen snijdt, en ui. Die stond het echt als sponsje op te nemen qua informatie. Zo geïnteresseerd en nog zo heerlijk blanco en enthousiast bij zoiets leren.
Dat vind ik echt fantastisch aan kinderen![]()
Oliedruppeltjes, overalllll
En lekker hoor, even op thuisfront. Is het op werk als je zou moeten werken nu niet extra druk in deze periode?
Neuh.. ff met de honden lopen. Beagle is hier nu ook hehehe.. Die heeft de tijd van z'n leven. Heeft alleen, net als ik, een beetje moeite met appartementen-leef.quote:
@Chiaquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grapjas
zal eerder zijn dat ik 'medelijden' heb om hoe triest iemand kan zijn.
Hoezo dat nou weerquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo heb ik ook medelijden met jou hoor
Kijk, goed bezig jij, ouwe plannert!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tof om zulke dingen uit te leggen aan kinderen![]()
Het is nu idd wel drukker op werk, maar ik heb afgelopen 3 weken paar extra diensten gepakt om deze week vrij te hebben. Paar ochtend diensten gehad die sowieso al niet al te populair zijn want beginnen om 7 uur.
Ruftend de tent doorquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh.. ff met de honden lopen. Beagle is hier nu ook hehehe.. Die heeft de tijd van z'n leven. Heeft alleen, net als ik, een beetje moeite met appartementen-leef.
als ik die namen lees, weet ik genoeg :xquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:09 schreef Molo het volgende:
NWS / Drie leden Brits gezin verdronken in zwembad Spanje
Dit verhaal, WTF man, ongelooflijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |