Ja derde kerstdag vieren straks met lekker lunchen met Koos en Miepjequote:Op vrijdag 27 december 2019 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja die andere twee kunnen er ook wat van
jij nog wat van plan?
Ik ben ook totaal geen ochtendmens, daarom dat ik juist ochtend diensten lekker vind. Beetje met een duf hoofd routine werk staan doen onder het genot van een sloot aan koffiequote:Op vrijdag 27 december 2019 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig jij, ouwe plannert!
Het is dat ik écht geen ochtendmens ben, anders kwam ik eens ontbijten daar
Ik vond dat ik met zicht op nieuwe baan wel mocht gaan shoppenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
Oh dat ken ik ja.. Hier komt de postbode ook nog met een hele hoop meuk.
Ja dat is wel zo, bij mijn bijbaan tijdens studie was dat ook altijd wel erg fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal geen ochtendmens, daarom dat ik juist ochtend diensten lekker vind. Beetje met een duf hoofd routine werk staan doen onder het genot van een sloot aan koffie![]()
Tussen kerst en oud op nieuw is de zaak sowieso dicht, maar de week voor kerst waren er wel nog een aantal grotere groepen die hadden gereserveerd.
Geen idee trouwens of er veel eindejaars etentjes waren gereserveerd. Ik kijk meestal alleen naar wat er op staat tijdens mijn diensten. De rest negeer ik meestalquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, bij mijn bijbaan tijdens studie was dat ook altijd wel erg fijn
Repeterend werk is dan top
Ja goeie borrelplek natuurlijk ook wel, ook voor eindejaarsborrels en etentjes van kantoren en zulks denk ik
Geen idee wanneer ik er weer kom, ooit wel weer, vind het een fijne plek iig
2kg autodropquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond dat ik met zicht op nieuwe baan wel mocht gaan shoppen
Mooie nette wollen winterjas![]()
Iittala servies uitgebreid![]()
Vakanties uitstippelen![]()
Volgend jaar waarschijnlijk kunststof kozijnen erin laten mikken![]()
Goeie zaken
Heerlijk!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk!
Werkt wel altijd fijn door
Ben ook wel blij dat ik volgende week gewoon twee dagen werk. Even een bult werk verzetten
Haha boterham gaat er altijd in hierquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo. Ik eet alleen fruit. Geen trek in ander eten
Niet alleen kantoorquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kantoor is een leukere plek zonder al die mensen.
Kipfilet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha boterham gaat er altijd in hier
Ik ben ook zo onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat doet mijn autisme goed.
Ik ga heul niks zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee trouwens of er veel eindejaars etentjes waren gereserveerd. Ik kijk meestal alleen naar wat er op staat tijdens mijn diensten. De rest negeer ik meestal![]()
Laat wel even van te voren weten als je weer komt, dan kan mijn autistische kant zich alvast voorbereiden
Vetkleppersquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2kg autodropmoet weer gaan werken
en heb die beugel niet meer..
#fattyforlife
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |