SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Wijze woorden. Hij was wel oke en verkocht zijn merk erg sterk, dat wel. Madonna is een goede tweede, die kon dat ook érg goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
Elvis is de meest overgewaardeerde artiest ooit.
Die dacht zeker dat ie weer door het slotje heen had gepost.quote:
Een van de betere nummers ooit is 4+20.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:19 schreef Keyos het volgende: [..] 21 = 5, zoals een wijs man ooit eens heeft gezegd.
Het is al laat.quote:
Greatest Show On Earth jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Greatest Show On Earth en Poet and the Pendulum mijn favorieten.
Maar die uithaal bij GLS booooohhhh
Mooier kan ik het niet verwoorden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:20 schreef PippenScottie het volgende:
Elvis is de meest overgewaardeerde artiest ooit.
Gestemd maar helaasquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Greatest Show On Earth ja
Die moet er eigenlijk in, eindelijk Echoes onttroond als langste nummer.
Volgend jaarquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat Roxette geen DAB heeft gehad
Beetje zoals Coldplayquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat men zo met dat U2 heeft. Een beetje standaard meuk met hier en daar nog wel een uitschieter zoals Sunday Bloody Sunday.
Oh die ken ik niet eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef TLC het volgende:
[..]
My boy, nr 604
Verreweg zn beste nummer imho
Dat, maar als Coldplay wat dramatischer en bombastischer voor de dag komt maar alsnog heel standaard blijft.quote:
Dat nummer gáát nog wel...quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef TLC het volgende:
[..]
My boy, nr 604
Verreweg zn beste nummer imho
Ik stem eigenlijk nooit op Greatest Show On Earth niet omdat ik het niet mooi genoeg vind, maar omdat het een beetje als cheaten voelt. Het nummer voelt meer als een heel album dan als een los nummerquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:32 schreef Robert1604 het volgende:
Gunst, wat gaat dat snel. Weer 10 links verder. Was even wederom aan familiezaken overgeleverd. Heb alle dingen niet gelezen. wanneer komt kom terug spinvis? En gaia.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie nou Robert gewoon genegeerd.
[..]
Oei, heb er overheen gelezen. Het gaat ook voor mij weer een beetje hardquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat ook zo snelquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Extreem korte houdbaarheidsdatum.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is jeugdsentiment maar eigenlijk wel tyfussaai.
Die is in een quiz nog een keer langsgekomen. Schrijf alle liedjes op die gespeeld wordenquote:
Ja en ik wil nog wel een paar uur wakker blijven....quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is zo nietszeggend dat het slaapverwekkend is.
Ik weet nog dat er voorspeld werd dat in 2019 een asteroïde van 20km groot de aarde kwam verwoesten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef Koen66 het volgende:
2020 leek vroeger echt zo'n futuristisch jaartal
Haalde die twee ook altijd door elkaar. Waarschijnlijk omdat het zo inwisselbaar isquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef ok01 het volgende:
Jason Mraz heeft echt de saaiste nummers gemaakt
Staat ongeveer gelijk met James Blunt
Zijn nog best wel veel top 2000 nummers daarop. Uit mijn hoofd Don't Stop Believing en You're Beautiful. Oh ja, en Otherside van de Peppers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is in een quiz nog een keer langsgekomen. Schrijf alle liedjes op die gespeeld worden
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch afhaken, ogen vallen dicht.... bis morgen
slaap zequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Tot morgenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef TheVulture het volgende:
James Blunt vind ik nog net iets luisterbaarder.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef ok01 het volgende:
Jason Mraz heeft echt de saaiste nummers gemaakt
Staat ongeveer gelijk met James Blunt
Toffe zangeresquote:
Slaap ze, TheVulture!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef TheVulture het volgende:
+ Crowded House en nog wel een aantalquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zijn nog best wel veel top 2000 nummers daarop. Uit mijn hoofd Don't Stop Believing en You're Beautiful. Oh ja, en Otherside van de Peppers.
Dat is het nog niet dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is echt over een jaar of tien zo gedateerd.
Zo kan je het ook noemenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even de zaadjes der liefde zaaien, brb.
Ja, ik moet dan nog wel Paul de Leeuw zien overleven. Grote kans dat ik Marvin Gaye niet eens mee ga maken na die ooraids.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga trouwens pitten na Gute Nacht Freunde. Deels omdat ik dat wel toepasselijk vind en deels omdat het allerslechtste nummer uit de lijst erna komt
Volgens deel 2 van Back to the future hadden we nu al lang vliegende auto's moeten hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef Koen66 het volgende:
2020 leek vroeger echt zo'n futuristisch jaartal
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Sowing The Seeds Of Love
Wat een vieze titel eigenlijk
Al 4 jaar jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens deel 2 van Back to the future hadden we nu al lang vliegende auto's moeten hebben
Hoewel veel voorspellingen ook goed waren
Nick Cave & The Bad Seeds of Lovequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Sowing The Seeds Of Love
Wat een vieze titel eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er voorspeld werd dat in 2019 een asteroïde van 20km groot de aarde kwam verwoesten.
En ik weet nog dat er in de kast iets stond met een uiterste houdbaarheidsdatum van 2011(dat was fucking 6 jaar verder in de tijd!)
Let It Grow van Clapton kan je ook als je even doordenkt vies interpreterenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nick Cave & The Bad Seeds of Love
Ja, maar als je echt doordenkt kan je bij zo veel wel iets bedenkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Let It Grow van Clapton kan je ook als je even doordenkt vies interpreteren
Helaas al een tijdje uit de lijst
In de Bijbel werd ook al gedicteerd: "Use the herb, let it grow"quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Let It Grow van Clapton kan je ook als je even doordenkt vies interpreteren
Helaas al een tijdje uit de lijst
Is de ruzie bijgelegd?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tears For Fears genot
Eerder dit jaar nog live gezien
Al enige tijdquote:
+1, een enorm scala aan sterke popsinglesquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat Roxette geen DAB heeft gehad
Inderdaad ook wel belachelijk dat Chicago er maar 2 keer instaatquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer dat Hard To Say I'm Sorry er al een tijdje uitligt.
Maar 2xquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad ook wel belachelijk dat Chicago er maar 2 keer instaat
Voor vier mensen is het 6, voor de rest gewoon 25.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, wat is het nou? 25. of is het nou 6 voor 4?
Als kind vond ik de versie van Aquagen leukquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
Daar vind ik alleen het outro leuk van.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor vier mensen is het 6, voor de rest gewoon 25.
Same, overtroffen m'n verwachtingen ruimschootsquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tears For Fears genot
Eerder dit jaar nog live gezien
In deze knipversie boeit ie niet.quote:
Niet eens hun bestequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja. Deze en later nog If You Leave Me Now.
Komend uur is behoorlijk goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Is er animo om er nachtwerk van te maken en melancholisch te worden?
Ik overweeg wat bodempjes whisky op te gaan drinken van een paar flessen.
Ik blijf sowieso nog wel een tijdje zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Helaas het nadeel van zo'n lijst via radio.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In deze knipversie boeit ie niet.
Ik blijf nog wel even luisterenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is je vierde fles al vandaag, zou je het niet wat rustiger aan gaan doen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even luisteren
Zit nog wat rode wijn op te drinken
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is je vierde fles al vandaag, zou je het niet wat rustiger aan gaan doen?
Talisker Skye atmquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Morgen naar een voetbaltoernooi van m'n dochter, dus ik sla overquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Is er een reële kans dat ze wint? Anders gewoon thuis blijven hoor, wordt ze hard van!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Morgen naar een voetbaltoernooi van m'n dochter, dus ik sla over
Ik vind de muziek de komende uren daar net niet spannend genoeg voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Nog steeds ontbreken er een hoop prachtnummers van ze in de lijst. Animals, New Born, Citizen Erased, om er een paar te noemen.quote:
Ik gok zijn vrouwquote:
Ah jammerquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vergat het uiteindelijk en had dus geen kaartje
Springen als een gek op het eind jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het was ge wel dig![]()
Met Knights of Cydonia als ultieme hoogtepunt
Dat niet, maar heb ook geen cola zero in huis om de 20 jaar op hout gerijpte whisky mee aan te lengenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er een reële kans dat ze wint? Anders gewoon thuis blijven hoor, wordt ze hard van!
New Born en Citizen Erased zijn de beste nummers van Muse en daarmee de beste nummers van alle bands ooit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat dit er in staat en Stockholm Syndrome bijvoorbeeld niet is een grove schande
New Born staat er niet in?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog steeds ontbreken er een hoop prachtnummers van ze in de lijst. Animals, New Born, Citizen Erased, om er een paar te noemen.
Eens. Daar is nog wat te halen ja. Maar dan moet er ook wat uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog steeds ontbreken er een hoop prachtnummers van ze in de lijst. Animals, New Born, Citizen Erased, om er een paar te noemen.
nooit in gestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
New Born staat er niet in?
Zo waar dit!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Undisclosed Desires staat er ook nog in toch? Doe die dan maar weg, enige nummer van Muse dat ik echt kut vind.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef Niveath het volgende:
[..]
Eens. Daar is nog wat te halen ja. Maar dan moet er ook wat uit.
Ah, de voetbalclub is op de route naar de supermarkt, ik snap het.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dat niet, maar heb ook geen cola zero in huis om de 20 jaar op hout gerijpte whisky mee aan te lengen
Dat vind ik behoorlijk vreemd.quote:
Madness.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Undisclosed Desires staat er ook nog in toch? Doe die dan maar weg, enige nummer van Muse dat ik echt kut vind.
Met een teiltje jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Zijn we al klaar voor Paul de Leeuw zometeen
Psycho roept ook wel weerzin bij me op eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Undisclosed Desires staat er ook nog in toch? Doe die dan maar weg, enige nummer van Muse dat ik echt kut vind.
Naar de film gaan tijdens T2000quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed uurtje om bij thuis te komen
Knives Out is een vermakelijke film
Precies dit ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
Green Day is zo'n band die ik nooit op mezelf zou luisteren maar altijd wel waardeer als ze hier langskomen.
Ik ben nooit klaar voor die lopende brulkikker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Misschien wel het beste liedje in de hele Top 2000!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Psycho is wel oké. Madness vind ik erg tof, al is het wel een atypische Muse-plaat natuurlijk, dus snap dat veel fans er niet wild van zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Psycho roept ook wel weerzin bij me op eigenlijk
Ik wel. Het zou een guilty pleasure moeten zijn, maar ik ben de schaamte allang voorbij. Het is gewoon plezier!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Ja radio is bijna uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Het is niet mogelijk je daar op voor te bereiden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het ook niet eens de ergste in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wel. Het zou een guilty pleasure moeten zijn, maar ik ben de schaamte allang voorbij. Het is gewoon plezier!
Dat Duitse stukje is gewoon grappig, ik kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wel. Het zou een guilty pleasure moeten zijn, maar ik ben de schaamte allang voorbij. Het is gewoon plezier!
quote:
Daarover gesproken, Blauwe Maandag van Freek + Suzan heeft wel onnodig veel aandacht gekregen van Radio 2. Ik had gehoopt dat ze een one hit wonder zouden blijvenquote:
En zo leer je elk jaar weer nieuwe dingen tijdens de lijst der lijstenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:50 schreef FlyingEagle het volgende:
Wist niet dat dit van de deuren was
Ik luister liever naar die van New Order.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daarover gesproken, Blauwe Maandag van Freek + Suzan heeft wel onnodig veel aandacht gekregen van Radio 2. Ik had gehoopt dat ze een one hit wonder zouden blijven
Te weinig bas daarvoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:50 schreef Kyran het volgende:
Dit had ook een Final Fantasy battle theme kunnen zijn ofzo.
Bunnahabhain?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, dat was de Cragganmore.
Nu op naar de Bunnhabhabahain of zoiets.
Jammer dat Radio 2 dat wanstaltige duo stukjes toekomst geeft.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daarover gesproken, Blauwe Maandag van Freek + Suzan heeft wel onnodig veel aandacht gekregen van Radio 2. Ik had gehoopt dat ze een one hit wonder zouden blijven
Nippen, Scottie!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, dat was de Cragganmore.
Nu op naar de Bunnhabhabahain of zoiets.
FFIV battle theme is lit.quote:
Als je dit kan waarderen zou je eigenlijk wel een liefhebber van Duitse muziek moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben niet echt een liefhebber van Duitse muziek maar dit is wel een belangrijke uitzondering
En wat is beter?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:52 schreef PippenScottie het volgende:
Buiten is het vier graden. Binnen zit mevrouw Pippen.
2000 is nog te hoog voor dat nummerquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Alvast de favorieten dit uur:
1. Reinhard Mey - Gute Nacht Freunde
2. Green Day - When I Come Around
3. Jeroen van Koningsbrugge - Wit Licht
4. Tears For Fears - Sowing The Seeds Of Love
5. Muse - Feeling Good
6. Roxette - It Must Have Been Love
7. The Doors - Touch Me
8. Chicago - 25 Or 6 To 4
9. Bee Gees - Spicks And Specks
10. Elvis Presley - The Devil In Disguise
11. The Who - Won't Get Fooled Again
12. U2 - Angel of Harlem
13. Billy Joel - Scenes From An Italian Restaurant
14. Jason Mraz - I'm Yours
2000. Paul de Leeuw - Vlieg Met Me Mee
Gute nachtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien toch tijd om naar bed te gaan. Ain't No Mountain High Enough gaat me te lang duren. En De Leeuw hoef ik al helemaal niet op wat voor manier dan ook mee te krijgen.
Fijne nacht allen
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien toch tijd om naar bed te gaan. Ain't No Mountain High Enough gaat me te lang duren. En De Leeuw hoef ik al helemaal niet op wat voor manier dan ook mee te krijgen.
Fijne nacht allen
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
Fijne nacht allen
Gute nacht freundquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
Fijne nacht allen
No contest inderdaad. Blue Monday mag van mij altijd wel in de Top 100 staan. Op enkele italodiscoplaatjes na m'n fave danceplaat van de jaren 80quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik luister liever naar die van New Order.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
Fijne nacht allen
Geute Nachtquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
Fijne nacht allen
Een berg te hoog.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien toch tijd om naar bed te gaan. Ain't No Mountain High Enough gaat me te lang duren.
Fijne nacht allen
Misschien. Het is ook wel omdat het nummer me doet denken aan mijn vader denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je dit kan waarderen zou je eigenlijk wel een liefhebber van Duitse muziek moeten zijn.
Zeker waar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
2000 is nog te hoog voor dat nummer
Volgende lied is van Cheap Trick toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi authentiek dit.
Het volgende lied bestaat niet.
Dit is toch ultiem Top 2000 genot, zo’n nummer!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iedereen meezingen zometeen!
Soms zijn er momenten dat ik aan je denk
Ook al komen die maar weinig voor
Seura mor ev'reu hulo, sjeura can te utor ora hiear
Sera ma vieux, ora cerra pasieux-to to rorra ma hiieux
Ashma ti sjoem de cha Jerusalem, ashma lich nichna et li la sjalom
Ich merch ner bjirchne et li de shoarma, ich echne a la chabba
Sje ne ceh PLO
Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow
Ik denk alleen aan jou
Ik hou alleen van jou
Ik denk alleen aan jou
Ik hou alleen van jou,hou alleen van jou
L'amour sons les quandre quandre
Per pi sex ques t'une l'eau du urine
Qua les mours des chandre, ques che tour de qua la treme
(Pas qua lettre) Je pra le chnee
And my howe is over turning laugh, and my feeling ever swearing
And my tearing over tearing laugh laugh
Padde di lati, coddi di conti, coddi di rati, di filati, federati
Coddi getta e di fitee
Und was in der sunten kunten, kunten under war
Und was is in der salt-lieb kunten tunten kunt die sahr
Ik denk alleen aan jou
Ik hou alleen van jou
Ik denk alleen aan jou
Ik hou alleen van jou, hou alleen van jou
quote:
Sleep well beastsquote:
Matige troll.quote:
*haakt absoluut niet inquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:56 schreef Strani het volgende:
*loopt nog altijd in z'n eentje de polonaise door het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |