Ja radio is bijna uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Zijn we al klaar voor Paul de Leeuw zometeen
Het is niet mogelijk je daar op voor te bereiden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Zijn we al klaar voor Paul de Leeuw zometeen
Ik vind het ook niet eens de ergste in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wel. Het zou een guilty pleasure moeten zijn, maar ik ben de schaamte allang voorbij. Het is gewoon plezier!
Dat Duitse stukje is gewoon grappig, ik kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wel. Het zou een guilty pleasure moeten zijn, maar ik ben de schaamte allang voorbij. Het is gewoon plezier!
quote:
Daarover gesproken, Blauwe Maandag van Freek + Suzan heeft wel onnodig veel aandacht gekregen van Radio 2. Ik had gehoopt dat ze een one hit wonder zouden blijvenquote:
En zo leer je elk jaar weer nieuwe dingen tijdens de lijst der lijstenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:50 schreef FlyingEagle het volgende:
Wist niet dat dit van de deuren was
Ik luister liever naar die van New Order.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daarover gesproken, Blauwe Maandag van Freek + Suzan heeft wel onnodig veel aandacht gekregen van Radio 2. Ik had gehoopt dat ze een one hit wonder zouden blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |