Ik vind de muziek de komende uren daar net niet spannend genoeg voorquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:39 schreef PippenScottie het volgende:
Is er animo om er nachtwerk van te maken en melancholisch te worden?
Ik overweeg wat bodempjes whisky op te gaan drinken van een paar flessen.
Nog steeds ontbreken er een hoop prachtnummers van ze in de lijst. Animals, New Born, Citizen Erased, om er een paar te noemen.quote:
Ik gok zijn vrouwquote:
Ah jammerquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vergat het uiteindelijk en had dus geen kaartje
Springen als een gek op het eind jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het was ge wel dig![]()
Met Knights of Cydonia als ultieme hoogtepunt
Dat niet, maar heb ook geen cola zero in huis om de 20 jaar op hout gerijpte whisky mee aan te lengenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Is er een reële kans dat ze wint? Anders gewoon thuis blijven hoor, wordt ze hard van!
New Born en Citizen Erased zijn de beste nummers van Muse en daarmee de beste nummers van alle bands ooit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat dit er in staat en Stockholm Syndrome bijvoorbeeld niet is een grove schande
New Born staat er niet in?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog steeds ontbreken er een hoop prachtnummers van ze in de lijst. Animals, New Born, Citizen Erased, om er een paar te noemen.
Eens. Daar is nog wat te halen ja. Maar dan moet er ook wat uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nog steeds ontbreken er een hoop prachtnummers van ze in de lijst. Animals, New Born, Citizen Erased, om er een paar te noemen.
nooit in gestaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
New Born staat er niet in?
Zo waar dit!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Undisclosed Desires staat er ook nog in toch? Doe die dan maar weg, enige nummer van Muse dat ik echt kut vind.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef Niveath het volgende:
[..]
Eens. Daar is nog wat te halen ja. Maar dan moet er ook wat uit.
Ah, de voetbalclub is op de route naar de supermarkt, ik snap het.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dat niet, maar heb ook geen cola zero in huis om de 20 jaar op hout gerijpte whisky mee aan te lengen
Dat vind ik behoorlijk vreemd.quote:
Madness.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Undisclosed Desires staat er ook nog in toch? Doe die dan maar weg, enige nummer van Muse dat ik echt kut vind.
Met een teiltje jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Zijn we al klaar voor Paul de Leeuw zometeen
Psycho roept ook wel weerzin bij me op eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Undisclosed Desires staat er ook nog in toch? Doe die dan maar weg, enige nummer van Muse dat ik echt kut vind.
Naar de film gaan tijdens T2000quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed uurtje om bij thuis te komen
Knives Out is een vermakelijke film
Precies dit ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:47 schreef MTheBassman het volgende:
Green Day is zo'n band die ik nooit op mezelf zou luisteren maar altijd wel waardeer als ze hier langskomen.
Ik ben nooit klaar voor die lopende brulkikker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Misschien wel het beste liedje in de hele Top 2000!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Psycho is wel oké. Madness vind ik erg tof, al is het wel een atypische Muse-plaat natuurlijk, dus snap dat veel fans er niet wild van zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Psycho roept ook wel weerzin bij me op eigenlijk
Ik wel. Het zou een guilty pleasure moeten zijn, maar ik ben de schaamte allang voorbij. Het is gewoon plezier!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:48 schreef ok01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |