Bizar goed iddquote:
Ik ken de tekst hiervan niet eens. Heb ook nooit de film/serie gekeken waar dit ooit in voorkwam.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent echt wel aan het meezingen! Net zoals iedereen in alle auto’s die we op de A1 inhalen.
Despacito. Ik heb gezegd.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:32 schreef cafca het volgende:
Tja, best grappig. Maar om het nou te selecteren als één van de beste liedjes ooit gemaakt?
Het is makkelijk: we allll staaaaand togetheeeeer!!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken de tekst hiervan niet eens. Heb ook nooit de film/serie gekeken waar dit ooit in voorkwam.
Zo'n nummer wat je niks vindt maar waarvan je weet dat hij er gewoon in hoort.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:33 schreef Kyran het volgende:
Dit is pure jeugdsentiment voor mij, met die prachtige clip.
vergeet pom pom pom en la la la nietquote:Op donderdag 26 december 2019 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is makkelijk: we allll staaaaand togetheeeeer!!!!
Zing maar mee: Pom pom pom pom pom pom....quote:Op donderdag 26 december 2019 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken de tekst hiervan niet eens. Heb ook nooit de film/serie gekeken waar dit ooit in voorkwam.
Live fantastischquote:
Lekker aan de gourmet gezetenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gegeten vandaag?
Volgens Radio 2 heet ze dit jaar gewoon weer Pink.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef TheVulture het volgende:
P!nk-godin, wat een fantastisch concert was het op het Malieveld dit jaar![]()
Kort maar krachtig, kenmerkend voor de blitzkrieg.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel een kort feestje met de Ramones
goormettenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
overgebleven rollade, kip en saladequote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
1,2,3,4 Hey Ho, Let's Go!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel een kort feestje met de Ramones
The Artist Formerly Known as P!nkquote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens Radio 2 heet ze dit jaar gewoon weer Pink.
Niks mis met gourmetten.quote:
Ik zie toch echt een ! in d'r naam staanquote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens Radio 2 heet ze dit jaar gewoon weer Pink.
Mijn bijdrage was kiprollade en Surinaamse Bietensalade. Verder pompoensoep, stoofpeertjes en pulled pork. En dat alles onder het genot van een glas wijn. En jij?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
zo danquote:Op donderdag 26 december 2019 23:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Mijn bijdrage was kiprollade en Surinaamse Bietensalade. Verder pompoensoep, stoofpeertjes en pulled pork. En dat alles onder het genot van een glas wijn. En jij?
ik ook, heerlijk die trieste onderlaagquote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik stiekem haar mooiste nummer.
Iets waar smakeloze mensen op stemmen.quote:
Was alleen vandaag, gekookte aardappelen met kipschnitzels en sperziebonen gehad. Lekker Hollands.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik Beautiful Trauma, ook op gestemd dit jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik stiekem haar mooiste nummer.
Heeft Sirolf dat weer aangepast. Was de 20e nog niet zo.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een ! in d'r naam staan
Ik kom een keer bij je eten!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Mijn bijdrage was kiprollade en Surinaamse Bietensalade. Verder pompoensoep, stoofpeertjes en pulled pork. En dat alles onder het genot van een glas wijn. En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |