Bizar goed iddquote:
Ik ken de tekst hiervan niet eens. Heb ook nooit de film/serie gekeken waar dit ooit in voorkwam.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent echt wel aan het meezingen! Net zoals iedereen in alle auto’s die we op de A1 inhalen.
Despacito. Ik heb gezegd.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:32 schreef cafca het volgende:
Tja, best grappig. Maar om het nou te selecteren als één van de beste liedjes ooit gemaakt?
Het is makkelijk: we allll staaaaand togetheeeeer!!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken de tekst hiervan niet eens. Heb ook nooit de film/serie gekeken waar dit ooit in voorkwam.
Zo'n nummer wat je niks vindt maar waarvan je weet dat hij er gewoon in hoort.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:33 schreef Kyran het volgende:
Dit is pure jeugdsentiment voor mij, met die prachtige clip.
vergeet pom pom pom en la la la nietquote:Op donderdag 26 december 2019 23:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is makkelijk: we allll staaaaand togetheeeeer!!!!
Zing maar mee: Pom pom pom pom pom pom....quote:Op donderdag 26 december 2019 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken de tekst hiervan niet eens. Heb ook nooit de film/serie gekeken waar dit ooit in voorkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |