SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 26 december 2019 19:57 schreef FlyingEagle het volgende:
Volgensmij ken ik bijna geen van de franse nummers uit de top2000
Rhyhorn evolueert dan naar Rhydon, meen ik.quote:
Die kon niet vanavond, die ging last minute naar de slot vam stefan stasse omdat die ziek is. Maar vanavond kon ze echt nietquote:
je mag het nu ook niet afsteken maar hoor nog genoeg knallen op dit moment bij ons in de buurt. Een vuurwerkverbod zal niet helpen tegen de echte die hards. Hopelijk elimineren ze zichzelf de komende jarenquote:Op donderdag 26 december 2019 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als het volgend jaar verboden is, mag je het toch ook niet meer afsteken. En lijkt me ook niet heel veilig om nu al vuurwerk in te kopen en dat vervolgens ergens thuis een heel jaar te bewaren.
aan de kerstdis volgens haar instaquote:
Misschien had ze een dinertje met haar man Phil Tilli gepland?quote:
Alpaca.quote:
Zijn daar ook nummers over geschreven?quote:
vijf dagen bewaren of 370 dagen bewaren is toch wel iets anders.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je mag het nu ook niet afsteken maar hoor nog genoeg knallen op dit moment bij ons in de buurt. Een vuurwerkverbod zal niet helpen tegen de echte die hards. Hopelijk elimineren ze zichzelf de komende jaren
Kijk, morgen weer een uitzending en die hoeft wat mij betreft sowieso niet met Annemieke...quote:Op donderdag 26 december 2019 20:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aan de kerstdis volgens haar instaHaar dochter is ook jarig vandaag
https://www.instagram.com/p/B6i1QrEni_r/
Spitfirequote:Op donderdag 26 december 2019 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn daar ook nummers over geschreven?
Dat valt wel mee, ik heb nog vuurwerk liggen van het vorige decennium.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als het volgend jaar verboden is, mag je het toch ook niet meer afsteken. En lijkt me ook niet heel veilig om nu al vuurwerk in te kopen en dat vervolgens ergens thuis een heel jaar te bewaren.
zie dat ik pas op 1499 iets interessants ziequote:Op donderdag 26 december 2019 20:08 schreef Keyos het volgende:
Dit is wel echt een heeeeel erg matig uur trouwens.
wat zou de meerwaarde hiervan zijn?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:09 schreef Gretzl het volgende:
HELD Blomberg spreekt uit wat ik al jaren predik [ afbeelding ]
http://radio.nl/820070/op(...)-zaken-over-top-2000
Er viel zowaar een nummertje diggen van hem samen met Chris Stapleton en Bruno Mars.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:20 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, net zoals met heel veel nummers van Edje, kan ik hier niet zo veel mee. Hij heeft overigens wel de trend van gevoelige jongens met een gitaartje of piano als een epidemie gespreid over de westerse wereld.
Die was inderdaad wel fijnquote:Op donderdag 26 december 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er viel zowaar een nummertje diggen van hem samen met Chris Stapleton en Bruno Mars.
Zowat een van de weinige leuke nummers van Blofquote:Op donderdag 26 december 2019 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
Zaterdag was de mooiste dag van de week. En je wist als je naar je vriendjes keek. Hier gaan ze heel wat beleven.
Zin in
Top2000-waardig? Wanneer is een liedje dat?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:24 schreef Evertjan het volgende:
wel een geinig liedje maar niet echt top 2000 waardig
En de beste, Mooie Dag? Heb niets met Blof maar die de tekst en de betekenis achter dat nummer is wel waar muziek voor bedoeld is.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:25 schreef Gretzl het volgende:
Zaterdag GENOT [ afbeelding ]
#classic #eennabestebløf
als het niet van Blof isquote:Op donderdag 26 december 2019 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Top2000-waardig? Wanneer is een liedje dat?
Ik zal voor je bidden.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef alopio het volgende:
Mensen...hier wordt nu het hele ouvre van andre hazes Jr gedraaid.
Ik hoop dat jullie in gedachten bij mij zijn
Alsof het je laatste dag is!quote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef alopio het volgende:
Ik ga even Peter Schilling luisteren.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef alopio het volgende:
sterktequote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef alopio het volgende:
Als dit mijn laatste dag is, dan hoop ik dat deze snel voorbij isquote:Op donderdag 26 december 2019 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alsof het je laatste dag is!
Dat is Groen als Gras.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
Zaterdag was de mooiste dag van de week. En je wist als je naar je vriendjes keek. Hier gaan ze heel wat beleven.
Zin in
Leef is inderdaad al 3x voorbij gekomen. En dan kijkt men mij raar aan dat ik WEER bier uit de koelkast trek en op mij telefoon zit en niet meedoet met de polonaisequote:Op donderdag 26 december 2019 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sterkte
En hele ouvre... één liedje constant op de repeat?
All-Stars godenquote:
Afgelopen januari gehoord op de uitvaart van een van mijn beste maatjes, namens zijn voetbalteam, dus die kan ik nooit meer normaal horen, helaas.quote:
Lessons in Love was net wel echt genot.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Djeez het volgende:
Wat een dramatisch slecht uur is dit. Nog geen een fijne plaat voorbijgekomen
Die zat bij schoonfamilie aan de kerstdisquote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
Waar is Annemieke trouwens? Zou die dit uur niet draaien? en wie is deze knakker die haar vervangt? Geef de Godin terug
Staat op de eerste pagina van deze topiek.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Djeez het volgende:
Ik schakel weer in voor mijn eerste stemlijstliedje dat ik ga horen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Djeez het volgende:
haar dochter is vandaag jarig en ze hadden een soort van familiedinerquote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
Waar is Annemieke trouwens? Zou die dit uur niet draaien? en wie is deze knakker die haar vervangt? Geef de Godin terug
Hoop doet levenquote:Op donderdag 26 december 2019 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dat wel, maar hoopte ik toch dat ik ongelijk had.
quote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zat bij schoonfamilie aan de kerstdis
Thanks voor de info, morgen is ze hopelijk weer terugquote:Op donderdag 26 december 2019 20:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haar dochter is vandaag jarig en ze hadden een soort van familiediner
Ditquote:Op donderdag 26 december 2019 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Twenty One Pilots
Al is dit niet hun beste plaat
Had je kunnen lezen in de TT.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:33 schreef alopio het volgende:
Ja na andre Jr staat de top2000 weer aan, hoor ik 21 pilotsen geen Annemieke godin
van Thor Ragnarok?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is een band die ik altijd met open armen verwelkom als ze langskomen
Overigens op The Chain genot gestemd van ze.
https://www.instagram.com/p/B6i1QrEni_r/quote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Nieuwe aanmelder hier. Dit is een zeer levendig forum over de top 2000. Daarom even een profiel aangemaakt bij fok! Meteen een eerste vraag. Waarom neemt Perlin waar voor Schollaardt? Heb door andere verplichtingen het laatste nieuws niet gevolgd, schakel net weer in op zender..
WELKOMquote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Nieuwe aanmelder hier. Dit is een zeer levendig forum over de top 2000. Daarom even een profiel aangemaakt bij fok! Meteen een eerste vraag. Waarom neemt Perlin waar voor Schollaardt? Heb door andere verplichtingen het laatste nieuws niet gevolgd, schakel net weer in op zender..
Nieuwe mensen! Welkom!quote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Alle nieuwelingen hier zingen altijd een liedje.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Welkom en kom erbijquote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Ik helaas wel, op mijn werk staat standaard 3fm op, en je word er mee doodgegooid....quote:Op donderdag 26 december 2019 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ken dit helemaal niet. Ik word oud
welkomquote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
oh?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alle nieuwelingen hier zingen altijd een liedje.
quote:Op donderdag 26 december 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dankje oke vandaar
Welkom!quote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Welkom! Schuif aan, bier en fris staat in de koelkast.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Mwa, ik weet niet zo goed wat ik hiervan vind.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
At Seventeen <3 prachtige song over onzekerheid
quote:Op donderdag 26 december 2019 20:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oei. Zing nog minder goed dan ronnie flex. Wil je dat echt?
Alle nieuwelingen hier zingen altijd een liedje.
Let wel op, bier gaat hard dankzij @alopioquote:Op donderdag 26 december 2019 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom! Schuif aan, bier en fris staat in de koelkast.
Top kerel, welkomquote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Nee, dat is een nummer van DaBaby.quote:
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:49 schreef Cee het volgende:
Geheel ongegeneerd meld ik bij dezen dat ik hier op heb gestemd.Jeugdsentiment, hardop meezingen in de auto, kippenvel, dit dat alles. En een beetje huilen.
Welkomquote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Fijnquote:Op donderdag 26 december 2019 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
en coldplay en kensingtonquote:Op donderdag 26 december 2019 20:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Welkomgeen kut aan hier, :p nee heel gezellig, veel gelul, veel geklaag op Gijs en Bløf, maar wel een goede smaak allemaal hier
Waarom?quote:
Je vergeet Beyoncéquote:
Beyoncé is een prima artiest, maar staat er vooral met dat feministische geneuzel in van haar eerste albums.quote:
Dank voor de info! Oke dus dat, wel te begrijpen. Ja dat ze verplaatst is naar de uren van Stasse wist ik, en De Wilt in haar uren. Een gemis zonder Stasse, maar goede oplossing. Wow wat gaat het snel hier. Hoeveel personen zijn actief reagerend bij benadering? En gemiddelde leeftijd? Ben echt een fok!-leek hoor. Dank eveneens naar de andere welkomingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Welkom!
Annemieke had al plannen voor een kerstdiner, en volgens mij is d'r dochtertje jarig.
Normaal zit ze natuurlijk ook niet op dit tijdslot, maar ze vervangt hier Stefan Stasse omdat die kampt met een longontsteking, of de nasleep daarvan
Dit. Ze heeft heel veel prima nummers, alleen de kaknummers wordt op gestemd.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Beyoncé is een prima artiest, maar staat er vooral met dat feministische geneuzel in van haar eerste albums.
- 13,4quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Dank voor de info! Oke dus dat, wel te begrijpen. Ja dat ze verplaatst is naar de uren van Stasse wist ik, en De Wilt in haar uren. Een gemis zonder Stasse, maar goede oplossing. Wow wat gaat het snel hier. Hoeveel personen zijn actief reagerend bij benadering? En gemiddelde leeftijd? Ben echt een fok!-leek hoor. Dank eveneens naar de andere welkomingen.
Leeftijd all over the place volgens mij hoor, gemiddeld rond 30 gok ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Dank voor de info! Oke dus dat, wel te begrijpen. Ja dat ze verplaatst is naar de uren van Stasse wist ik, en De Wilt in haar uren. Een gemis zonder Stasse, maar goede oplossing. Wow wat gaat het snel hier. Hoeveel personen zijn actief reagerend bij benadering? En gemiddelde leeftijd? Ben echt een fok!-leek hoor. Dank eveneens naar de andere welkomingen.
Qua gezondheid bagger jaar, verder primaquote:Op donderdag 26 december 2019 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Tijd voor de verhalen van mensen hier of ze wel of niet een goed jaar hebben gehad.
Belangrijkste:quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Ik leef nog.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Tijd voor de verhalen van mensen hier of ze wel of niet een goed jaar hebben gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Actieve personen in de topic varieert van dag tot dag en van uur tot uurquote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Die heb ik nu op mn 2e beeldscherm gemute aan staanquote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik ben geswitcht naar Leicester - Liverpool
Ik kijk mee. wordt een leuk potje. Fok op de laptop, wedstrijd op tv.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik twijfel nog. Heeft iemand een uurlijstje voor komend uur?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar ga ik zo ook even heen. Eerst even omkleden en alvast wat uitgaanskleding aandoen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zou voetbal kijkenquote:Op donderdag 26 december 2019 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Heeft iemand een uurlijstje voor komend uur?
Helemaal ruk dus (weer).quote:Op donderdag 26 december 2019 20:58 schreef Isorden het volgende:
1523 Going To A Town Rufus Wainwright
1522 Ordinary People John Legend
1521 Proosten Guus Meeuwis
1520 Single Ladies (put a ring on it) Beyoncé
1519 Tell Him Céline Dion & Barbra Streisand
1518 Yellow Submarine The Beatles
1517 I'll Be Over You Toto
1516 Children Robert Miles
1515 Give Up Your Guns The Buoys
1514 Sure Know Something KISS
1513 De Zon Op Diggy Dex
1512 When You Say Nothing At All Ronan Keating
1511 Why Don't You Do Right? Beth Hart & Joe Bonamassa
1510 Home Michael Bublé
Daar ben ik ook. Terug van gourmetgenot, programma van komend uur bekeken en besloten dat ik minimaal het eerste half uur wel kan missenquote:Op donderdag 26 december 2019 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En die komt het volgende uur alweerquote:Op donderdag 26 december 2019 20:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die vergeet ik het liefst altijd
Ben benieuwd welk nummer dat dan is, ik heb wel een vermoeden waar het om gaat namelijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Cee het volgende:
Het was een goed jaar, met voor mij persoonlijk maar 1 echt dieptepunt(je), ik heb vanwege dat dipje op een van de nummers van het volgende uur gestemd.
Ik ben aan het multitasken nu. Voetbal via ziggosport go op mn pcquote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ben ik ook. Terug van gourmetgenot, programma van komend uur bekeken en besloten dat ik minimaal het eerste half uur wel kan missen
Yellow Submarine?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Cee het volgende:
Het was een goed jaar, met voor mij persoonlijk maar 1 echt dieptepunt(je), ik heb vanwege dat dipje op een van de nummers van het volgende uur gestemd.
Wie?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
En die komt het volgende uur alweer
Ach ja, ongezond leven... je moet ergens aan dood gaanquote:Op donderdag 26 december 2019 21:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb zelf een prima jaar gehad, wel met de enige mentale probleempjes op het eind, maar ik kan niet klagen. Wel een erg ongezond leven, laten we het daar op houden.
liever dik in de kist dat een feestje gemistquote:Op donderdag 26 december 2019 21:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ach ja, ongezond leven... je moet ergens aan dood gaan
quote:Op donderdag 26 december 2019 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oke genoteerd FOK!. Aha oe ik ben ook een dertiger dus dat treft. Las af en toe wel hier hoor. Oja in me vorige berichtje geen welkomingen (beetje fout NL) maar gedagzeggingen (ook raar maar wel goed NL denk ik).
Belangrijkste:
Het is FOK!
Daar wil best wat over zeggen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Tell me, do you really think you go to hell for having loved?
Tell me, enough of thinking everything that you've done is good
I really need to know, after soaking the body of Jesus Christ in blood
I'm so tired of America
Sterkte, het komt allemaal weer goedquote:Op donderdag 26 december 2019 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar wil best wat over zeggen.
Het jaar viel me zwaar. Enerzijds kwam ik binnen de journalistiek eindelijk op de plek waar ik wilde komen. Ik heb lang als freelancer gewerkt en kwam nu eindelijk op een tijdelijk contract op een redactie terecht. Het was geweldig, een grote speeltuin. Ik mocht onderzoek doen, mensen interviewen, reportages maken: alles wat ik graag doe en veel plezier aan beleefde. Mijn contract vna 5 maanden (een zwangersverlof van een collega), werd met een half jaar ververlengd tot eind november. En toen na lang hopen en ontzettend hard werken hoorde ik begin november dat er nog een jaar bij jou komen. In eerste instantie niet op een plek die ik wilde maar na een fijn pleidooi van mijn chef nog een jaar op de redactie waar ik al bijna 11 maanden zat.
De keerzijde was dat het harde werken, de voortdurende onzekerheid over verlenging en het altijd aan moeten staan en bereikbaar zijn enorm veel energie slurpte. Ik probeerde sociale contacten in dezelfde frequentie als ervoor te zien, toneel te spelen (als hobby, niet figuurlijk gezien) zoals ik al jaren doe, actief zijn bij een vereniging van onderzoeksjournalisten, af en toe radio te maken in t weekend en ook nog mijn vriendin aandacht te geven. Maar het gevolg was dat ik in de weekenden zat bij te komen, aan een muziekfestival nauwelijks plezier beleefde omdat ik vooral moe was. Daar kwam nog eens bij dat ik sinds begin dit jaar nieuwe buren heb, 3 studenten, die enorm veel herrie maken tot laat. Regelmatig strijd mee gehad. Dus in de tweede helft van het jaar meer rust gepakt, minder vrienden gezien en nu is t kerst en ben ik nog steeds moe maar geniet ik wel van de muziek en probeer ik wat op te laden :-)
Al bij al niet slecht maar moet mijzelf wat beter in de gaten houden en meer nee zeggen
quote:
Thanks! Dat gaat zeker goed komen. Muziek is altijd een fijne oplaadbatterijquote:Op donderdag 26 december 2019 21:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sterkte, het komt allemaal weer goed
En er met zn allen lekker op zeikenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thanks! Dat gaat zeker goed komen. Muziek is altijd een fijne oplaadbatterij
volgens mij weet jij het wel ja. Ik heb mijn verhaaltje klaar staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk nummer dat dan is, ik heb wel een vermoeden waar het om gaat namelijk.
Dieptepuntje, komend uur.. hmm...quote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Cee het volgende:
Ga zo denk ik een Hertogje pakken. Smikkel ze!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:12 schreef Evertjan het volgende:
*trekt nog maar een Grolsch beugeltje openProost allemaal
Cheers man, whiskytje hier, niks mis meequote:Op donderdag 26 december 2019 21:12 schreef Evertjan het volgende:
*trekt nog maar een Grolsch beugeltje openProost allemaal
Bijna goed. Of eigenlijk, helemaal goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dieptepuntje, komend uur.. hmm...
Ik weet het al, je hebt gevaren in een gele onderzeeboot!
Is zelfs gedaaldquote:Op donderdag 26 december 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat deze weer zo hoog? Tijdje terug was dit eruit.
Bierenlobby.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat deze weer zo hoog? Tijdje terug was dit eruit.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:14 schreef Robert1604 het volgende:
Is er een ander forum in NL dat zo snel gaat als dit?
vast niet. Het is vorige jaren nog sneller geweest. ivm kerst zijn er nu veel mensen afwezig, plus voetbal is erop.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:14 schreef Robert1604 het volgende:
Zal de komende dagen nog wel toenemen, die snelheidquote:Op donderdag 26 december 2019 21:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vast niet. Het is vorige jaren nog sneller geweest. ivm kerst zijn er nu veel mensen afwezig, plus voetbal is erop.
vandaar dat ik dat kerstding er nog even bij zeiquote:Op donderdag 26 december 2019 21:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal de komende dagen nog wel toenemen, die snelheid
https://twitter.com/search?q=%23Top2000&src=typeahead_clickquote:Op donderdag 26 december 2019 21:14 schreef Robert1604 het volgende:
Uur/anderhalf uur per topic is niet eens zo snel hier. Heb wel tijden meegemaakt dat we een topic in 5 minuten deden tijdens Serious Request.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:14 schreef Robert1604 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haha echt. Hoe refresh ik automatisch vaker?
vast niet. Het is vorige jaren nog sneller geweest. ivm kerst zijn er nu veel mensen afwezig, plus voetbal is erop.
het is echt een kutuur, ik denk dat weinig mensen echt aandachtig luisteren.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:16 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk hier mee tijdens het voetbal, en ik vind het opvallend rustig
afgelopen jaren hadden we soms ook in 10 minuten een topic vol hier bij de Top 2000 geloof ikquote:Op donderdag 26 december 2019 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uur/anderhalf uur per topic is niet eens zo snel hier. Heb wel tijden meegemaakt dat we een topic in 5 minuten deden tijdens Serious Request.
Serious Request heb ik nooit heel veel aan gevonden, overschatte interessantdoenerij.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uur/anderhalf uur per topic is niet eens zo snel hier. Heb wel tijden meegemaakt dat we een topic in 5 minuten deden tijdens Serious Request.
Let erop dat je bij een quote na de tag (dus na [/quote]) je eigen tekst typtquote:
Mja incidenteel. Meestal is de 30e de drukste dag toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
afgelopen jaren hadden we soms ook in 10 minuten een topic vol hier bij de Top 2000 geloof ik
Eens, al vind ik dit een van de minst slechte van haar. Alsnog verre van goed maar ook niet de slechtste plaat van het uur.quote:
sowieso de dagen tussen kerst en oud en nieuw als mensen toch geen sociale verplichtingen hebbenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja incidenteel. Meestal is de 30e de drukste dag toch?
) je eigen tekst typtquote:Op donderdag 26 december 2019 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Let erop dat je bij een quote na de tag (dus na
Ik kan deze ook nog wel pruimen. Alhoewel ik het nu vergelijk met Run The World, wat imo een goede contender is voor top 10 slechtste nummers in de lijst.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, al vind ik dit een van de minst slechte van haar. Alsnog verre van goed maar ook niet de slechtste plaat van het uur.
) je eigen tekst typtquote:Op donderdag 26 december 2019 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoewel ik het hele nummer niet ken zal dat gezien titel en uitvorende wel Diggy Dex zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, al vind ik dit een van de minst slechte van haar. Alsnog verre van goed maar ook niet de slechtste plaat van het uur.
Ja, dat het nog niet klopt komt doordat die tag in mijn bericht staatquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
) je eigen tekst typt
Aah zo?
bijnaquote:
Ja klopt. Ik ben eigenlijk non-stop thuis van nu tot en met de 31e 's morgens. Heb tussentijds nog wel wat mensen uitgenodigd voor games en bordspellen, zin inquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
sowieso de dagen tussen kerst en oud en nieuw als mensen toch geen sociale verplichtingen hebben
Ik had zo'n top 10 gemaakt en die stond er inderdaad inquote:Op donderdag 26 december 2019 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan deze ook nog wel pruimen. Alhoewel ik het nu vergelijk met Run The World, wat imo een goede contender is voor top 10 slechtste nummers in de lijst.
Nee, en dit valt nog mee, de komende dagen gaat nog 10x zo snelquote:Op donderdag 26 december 2019 21:14 schreef Robert1604 het volgende:
Post hem als je klaar bent!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben even een Top 100 van dit jaar aan t maken, qua muziek, dus ook niet heel actief
Jup, kerstdagen (eindelijkquote:Op donderdag 26 december 2019 21:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, en dit valt nog mee, de komende dagen gaat nog 10x zo snel
Het begon nog wel prima maar veel draken idd. Zonde, net als ik met volle aandacht kan luisteren.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh hemeltjelief. Wat een vreselijk uur.
Dubbele draakquote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef Cee het volgende:
Waar is Danaerys? Want er is hier een draak.
Will do!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Post hem als je klaar bent!
Aangezien er geen apart topic meer voor is geloof ik.
twee kweelers bij elkaar idd.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef Isorden het volgende:
Deze combinatie trek ik echt heel slecht
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jup, kerstdagen (eindelijk) voorbij.
[..]
Ja, dat het nog niet klopt komt doordat die tag in mijn bericht staatquote:
Nee,wel goed. Maar in de quote staat [/quote] en dat snapt FOK! nietquote:
Daenerys verschijnt steeds op mijn FB-newsfeed in een Dolce & Gabbana ad.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef Cee het volgende:
Waar is Danaerys? Want er is hier een draak.
Stemmers 99% vrouw gok ikquote:Op donderdag 26 december 2019 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens was dit wel een bijzondere re-entry in 2017. Er is dus markt voor dit soort muziek
Hij was er een jaar vanaf 1600 uit en daarna was ie weer terug op 1600, ik sluit niet uit dat dat een foutje was.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens was dit wel een bijzondere re-entry in 2017. Er is dus markt voor dit soort muziek
Kiss maakt alles goedquote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh hemeltjelief. Wat een vreselijk uur.
gaat lekker iddquote:Op donderdag 26 december 2019 21:22 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Haha zo dan. Helemaal onderaan typen toch. Heb ook al een klein druppeltje op 😆 en ben eveneens nieuw hier. Trouwens dit nummer blijft goed, hoe sentimenteel ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |