Er viel zowaar een nummertje diggen van hem samen met Chris Stapleton en Bruno Mars.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:20 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, net zoals met heel veel nummers van Edje, kan ik hier niet zo veel mee. Hij heeft overigens wel de trend van gevoelige jongens met een gitaartje of piano als een epidemie gespreid over de westerse wereld.
Die was inderdaad wel fijnquote:Op donderdag 26 december 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er viel zowaar een nummertje diggen van hem samen met Chris Stapleton en Bruno Mars.
Zowat een van de weinige leuke nummers van Blofquote:Op donderdag 26 december 2019 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
Zaterdag was de mooiste dag van de week. En je wist als je naar je vriendjes keek. Hier gaan ze heel wat beleven.
Zin in
Top2000-waardig? Wanneer is een liedje dat?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:24 schreef Evertjan het volgende:
wel een geinig liedje maar niet echt top 2000 waardig
En de beste, Mooie Dag? Heb niets met Blof maar die de tekst en de betekenis achter dat nummer is wel waar muziek voor bedoeld is.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:25 schreef Gretzl het volgende:
Zaterdag GENOT [ afbeelding ]
#classic #eennabesteblĝf
als het niet van Blof isquote:Op donderdag 26 december 2019 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Top2000-waardig? Wanneer is een liedje dat?
Ik zal voor je bidden.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef alopio het volgende:
Mensen...hier wordt nu het hele ouvre van andre hazes Jr gedraaid.
Ik hoop dat jullie in gedachten bij mij zijn
Alsof het je laatste dag is!quote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef alopio het volgende:
Ik ga even Peter Schilling luisteren.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef alopio het volgende:
sterktequote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef alopio het volgende:
Als dit mijn laatste dag is, dan hoop ik dat deze snel voorbij isquote:Op donderdag 26 december 2019 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alsof het je laatste dag is!
Dat is Groen als Gras.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
Zaterdag was de mooiste dag van de week. En je wist als je naar je vriendjes keek. Hier gaan ze heel wat beleven.
Zin in
Leef is inderdaad al 3x voorbij gekomen. En dan kijkt men mij raar aan dat ik WEER bier uit de koelkast trek en op mij telefoon zit en niet meedoet met de polonaisequote:Op donderdag 26 december 2019 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sterkte
En hele ouvre... één liedje constant op de repeat?
All-Stars godenquote:
Afgelopen januari gehoord op de uitvaart van een van mijn beste maatjes, namens zijn voetbalteam, dus die kan ik nooit meer normaal horen, helaas.quote:
Lessons in Love was net wel echt genot.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Djeez het volgende:
Wat een dramatisch slecht uur is dit. Nog geen een fijne plaat voorbijgekomen
Die zat bij schoonfamilie aan de kerstdisquote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
Waar is Annemieke trouwens? Zou die dit uur niet draaien? en wie is deze knakker die haar vervangt? Geef de Godin terug
Staat op de eerste pagina van deze topiek.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Djeez het volgende:
Ik schakel weer in voor mijn eerste stemlijstliedje dat ik ga horen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Djeez het volgende:
haar dochter is vandaag jarig en ze hadden een soort van familiedinerquote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
Waar is Annemieke trouwens? Zou die dit uur niet draaien? en wie is deze knakker die haar vervangt? Geef de Godin terug
Hoop doet levenquote:Op donderdag 26 december 2019 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dat wel, maar hoopte ik toch dat ik ongelijk had.
quote:Op donderdag 26 december 2019 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zat bij schoonfamilie aan de kerstdis
Thanks voor de info, morgen is ze hopelijk weer terugquote:Op donderdag 26 december 2019 20:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haar dochter is vandaag jarig en ze hadden een soort van familiediner
https://www.instagram.com/p/B6i1QrEni_r/
Ditquote:Op donderdag 26 december 2019 20:32 schreef Hamlapjes het volgende:
Twenty One Pilots
Al is dit niet hun beste plaat
Had je kunnen lezen in de TT.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:33 schreef alopio het volgende:
Ja na andre Jr staat de top2000 weer aan, hoor ik 21 pilotsen geen Annemieke godin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |