Welkomquote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef Robert1604 het volgende:
Nieuwe aanmelder hier. Dit is een zeer levendig forum over de top 2000. Daarom even een profiel aangemaakt bij fok! Meteen een eerste vraag. Waarom neemt Perlin waar voor Schollaardt? Heb door andere verplichtingen het laatste nieuws niet gevolgd, schakel net weer in op zender..
Fijnquote:Op donderdag 26 december 2019 20:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
en coldplay en kensingtonquote:Op donderdag 26 december 2019 20:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Welkomgeen kut aan hier, :p nee heel gezellig, veel gelul, veel geklaag op Gijs en Bløf, maar wel een goede smaak allemaal hier
Waarom?quote:
Je vergeet Beyoncéquote:
Beyoncé is een prima artiest, maar staat er vooral met dat feministische geneuzel in van haar eerste albums.quote:
Dank voor de info! Oke dus dat, wel te begrijpen. Ja dat ze verplaatst is naar de uren van Stasse wist ik, en De Wilt in haar uren. Een gemis zonder Stasse, maar goede oplossing. Wow wat gaat het snel hier. Hoeveel personen zijn actief reagerend bij benadering? En gemiddelde leeftijd? Ben echt een fok!-leek hoor. Dank eveneens naar de andere welkomingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Welkom!
Annemieke had al plannen voor een kerstdiner, en volgens mij is d'r dochtertje jarig.
Normaal zit ze natuurlijk ook niet op dit tijdslot, maar ze vervangt hier Stefan Stasse omdat die kampt met een longontsteking, of de nasleep daarvan
Dit. Ze heeft heel veel prima nummers, alleen de kaknummers wordt op gestemd.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Beyoncé is een prima artiest, maar staat er vooral met dat feministische geneuzel in van haar eerste albums.
- 13,4quote:Op donderdag 26 december 2019 20:53 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Dank voor de info! Oke dus dat, wel te begrijpen. Ja dat ze verplaatst is naar de uren van Stasse wist ik, en De Wilt in haar uren. Een gemis zonder Stasse, maar goede oplossing. Wow wat gaat het snel hier. Hoeveel personen zijn actief reagerend bij benadering? En gemiddelde leeftijd? Ben echt een fok!-leek hoor. Dank eveneens naar de andere welkomingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |