abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190776521
Jezidi-vrouw Dalal Ghanim walgt van Laura H.-interview: ‘Dit klopt niet’

quote:
Jezidi’s in Nederland heeft het flink pijn gedaan dat in het KRO-NRCV-programma Mensen met M een interview werd gehouden met IS-vrouw Laura H. over haar tijd in het kalifaat. Dat zegt Dalal Ghanim in de NPO Radio 1-special Van Oud Naar Nieuw van Omroep WNL.

Ghanim is zelf Jezidi en vluchtte op jonge leeftijd van Irak naar Nederland. In een openhartig interview vertelt zij over de gruweldaden van IS tegen haar eigen geloofsgemeenschap. “Wij hebben een genocide meegemaakt. Er zijn duizenden mensen vermoord en als seksslaaf meegenomen.”

‘Interview doet pijn’
Ze kan er dan ook niet met haar gedachten bij dat het programma Mensen met M ervoor koos om kalifaatvrouw Laura H. een podium te geven. “Het gaat om een IS’er, iemand die gruwelijke misdaden heeft begaan. Dit klopt echt niet. Hoe kun je überhaupt medelijden tonen met een IS’er? Het doet ons echt pijn om dit zo te luisteren”, doelt zij op de Jezidi’s.

Na de uitzending met Laura H. barstte er een storm aan kritiek los op de makers van het programma. H. zou te veel als slachtoffer zijn neergezet. Dat klopt, zegt Ghanim. “Er wordt geen aandacht besteed aan de slachtoffers, maar aan IS’ers die er zelf voor hebben gekozen om naar het kalifaat te gaan. Dit kan ik echt niet zien. Ik voel de pijn en alles wat de Jezidi-vrouwen meegemaakt hebben. Die vrouwen wonen in vluchtelingenkampen zonder basisbehoeften, terwijl zij (Laura H., red.) met open armen wordt ontvangen.”
pi_190777023
Probleem is dat in Nederland de "straffen" zo belachelijk laag zijn, dat je met goed fatsoen eigenlijk niet van straffen kunt spreken. In mijn beleving was deze terroriste pas opgepakt, maar nu heeft ze haar "straf" kennelijk al weer "uitgezeten" en is zo vrij als een vogeltje. Ik neem aan dat ze een riante uitkering krijgt, want werken is voor dit stuk ongedierte natuurlijk onmogelijk na alle emotionele avonturen.
  maandag 30 december 2019 @ 19:15:41 #203
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190777310
Ik heb het achteraf proberen te kijken maar de toon is zo misplaatst dat ik het niet lang volhield. Journalistiek gezien, ethisch gezien, stijlistisch gezien, alles is fout aan deze wanvertoning.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 30 december 2019 @ 19:17:39 #204
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_190777356
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_190777388
Alles past in elke tijd.
Conscience do cost.
  maandag 30 december 2019 @ 20:17:16 #206
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190779425
DilanYesilgoz twitterde op woensdag 06-11-2019 om 08:03:40 Geen medelijden met jihadisten!Mijn opinie in het @ADnl vandaag https://t.co/9KnKr14yui reageer retweet

MGvanDalen twitterde op maandag 30-12-2019 om 14:50:27 Belangrijk om te onthouden: terugkerende #IS’ers zijn niet onschuldig: ze hebben zich schuldig gemaakt aan genocide, slavernij, verkrachting en moord (o.a. op de #Jezidi’s).Treurig dat vooral links begrip heeft voor IS’ers.Lees het boek #HetVergetenVolk van @BrendaStoter! https://t.co/fQsr19fUMU https://t.co/e0NfXuIq2X reageer retweet
  dinsdag 31 december 2019 @ 10:03:13 #207
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190798890
quote:
"Wat dat doet met de slachtoffers?", schrijft de regisseur. "Geen idee, maar ik ben geļnteresseerd in dit verhaal en haar zienswijze."
Dat zegt eigenlijk alles. Sociopaat.
  dinsdag 31 december 2019 @ 10:05:40 #208
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190798919
quote:
Gehlen verdedigt de keuze van de KRO-NCRV. "Laura heeft haar straf uitgezeten en probeert haar leven weer op de rit te krijgen. Het is een opzienbarend verhaal. Door dit verhaal te vertellen, appelleert het aan vergevingsgezind zijn, en past het ook in deze tijd."
Oh ze heeft haar straf uitgezeten, nou dan kan ze nu rehabiliteren. :')

Voor dit soort oorlogsmisdaden is geen straf lang genoeg. Ik heb nog steeds die brandende kooien met schreeuwende mensen op mijn netvlies, hoor. ''Laura'' zou nooit meer welkom moeten zijn in deze samenleving.
pi_190798927
Vergevingsgezindheid is nogal dwaas bij dit soort mensen.
Conscience do cost.
  dinsdag 31 december 2019 @ 12:19:55 #210
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_190802143
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Omdat ze daar niks heeft misdaan. Men maakt er hier een probleem van dat ze daarheen is gegaan (hoewel er elke week tv programma’s worden gemaakt over meisjes die naar allerlei gebieden vertrekken om met een gebronsde of licht of donkeebruine asonis te gaan foezelen), daar is ze gewoon een domme doos die een lekkere grote Middnoosterse piemel prefereert boven een westers lulletje. Dat is niet verboden in die gebieden.. Je mag daarheen komen. En zolang je geen stoute dingen doet is er geen reden om je daar te berechten.
Knap hoe jij dat zo weet vanuit Nederland. :') Walgelijk mannetje ben je ook. Ik kan met veel mensen hier normaal discussiėren, en ook gniffelen om obvious trolletjes als bijv. newsworld, maar jij en ook Klopkoek zijn echt goed ziek in jullie hoofd. :r Serieus, laat je nakijken bij een psychiater want jij bent echt een Volkert van der G. in de dop, met ook je enorme haat tegen Baudet, Wilders, Trump etc. :{w

[ Bericht 10% gewijzigd door RealistAtheist op 31-12-2019 12:32:30 ]
pi_190803205
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 20:17 schreef AchJa het volgende:
twitter:
DilanYesilgoz twitterde op woensdag 06-11-2019 om 08:03:40 Geen medelijden met jihadisten!Mijn opinie in het @ADnl vandaag https://t.co/9KnKr14yui
Nogal hypocriet natuurlijk. Ze krijgen hier op basis van een door de VVD gemaakte wet niet meer dan een flutstrafje, en daarom moet vergelding maar plaatsvinden buiten een rechtssysteem.

Typisch VVD, slap in daden en daarna weer stoer in woorden. We kunnen niet alles waar de VVD incompetent in is, zoals het besturen van de overheid, aan andere krachten overlaten. Net zo min als dat de marktwerking de oplossing is voor het onvermogen om een overheidsapparaat aan te sturen, of het over de schutting gooien van problemen en kosten zodat de gemeenten de schuld krijgen, kun je niet falen in wetgeving en dan hopen dat het door een of andere internationale het allemaal goed komt.

Links de schuld geven gaat vast nog wel een tijdje lukken, niet alleen door de VVD ingezette verdomming, maar ook doordat een groot deel van links zich belachelijk opstelt. Maar dat doet niet af aan de hypocrisie en het feit dat niemand daar wat aan heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 31 december 2019 @ 13:20:42 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190803673
Ah, de dagelijkse VVD-bash. Dat ontbrak er nog aan :').
  dinsdag 31 december 2019 @ 13:25:19 #213
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190803813
quote:

[..]

Omdat ze daar niks heeft misdaan.
Ze heeft terroristische aanslagen voorbereid en was onderdeel van een organisatie die mensen onthoofdde, levend in brand stak, martelde, verminkte, verkrachtte. Mensen als slaven gebruiken, genocide plegen. Daar is ze allemaal medeverantwoordelijk voor.

''Ze heeft daar niks misdaan''. :')
pi_190804834
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Oh ze heeft haar straf uitgezeten, nou dan kan ze nu rehabiliteren. :')

Voor dit soort oorlogsmisdaden is geen straf lang genoeg. Ik heb nog steeds die brandende kooien met schreeuwende mensen op mijn netvlies, hoor. ''Laura'' zou nooit meer welkom moeten zijn in deze samenleving.

"Goed je te zien", zo werd dit IS lid welkom geheten in gezellige kerstsferen.

Door een lesbische presentatrice.

Die alleen daarom al meteen volgens IS wetten vermoord zou worden.

En verder. Kerst en islam en zeker IS? Oef dat gaat niet echt samen. Toch?

Opmerkelijk dus zo'n hartelijke begroeting, op z'n minst.

Maar tja, islam en alles wat er omheen hangt, is en blijft voor sommige verlichte zielen om de een of andere duistere reden razend interessant en heel erg hip.

Met een gevoel van barmhartigheid en een warm gevoel in de onderbuik worden ze en masse welkom geheten in het moderne en verlichte Westen.

Dus ook wezens als Laura kunnen bij hen volop op begrip en inlevingsvermogen (blijven) rekenen.

Koekoek, alvast een fijn Nieuwjaar.
pi_190804933
En de Deugmens zag dat het goed was _O_
pi_190805504
NSB'ers en de foute duitsers werden ook na de oorlog massaal afgemaakt of tenminste kaalgeschoren de grens over getrapt, maar voor deze IS-hoer moet begrip gekweekt worden? Als ze een dezer dagen door een jezidi op straat wordt doodgestoken komt ze er nog goed vanaf. Ze is niet beter dan de nazi beulen, en verdient de zuurstof die ze ademt niet.
pi_190805557
quote:

[..]

Omdat ze daar niks heeft misdaan. Men maakt er hier een probleem van dat ze daarheen is gegaan (hoewel er elke week tv programma’s worden gemaakt over meisjes die naar allerlei gebieden vertrekken om met een gebronsde of licht of donkeebruine asonis te gaan foezelen), daar is ze gewoon een domme doos die een lekkere grote Middnoosterse piemel prefereert boven een westers lulletje. Dat is niet verboden in die gebieden.. Je mag daarheen komen. En zolang je geen stoute dingen doet is er geen reden om je daar te berechten.
We kunnen er denk ik toch wel gewoon eerlijk over zijn dat het niet of nauwelijks te bewijzen is of en wat ze daar al dan niet gedaan heeft.

Dat is heel wat anders dan dat ze daar daadwerkelijk niets gedaan heeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190805604
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, de dagelijkse VVD-bash. Dat ontbrak er nog aan :').
Ik kan nou niet echt stellen dat onze regering zich in deze kwestie voortvarend opgesteld heeft. Afwachten, uitstellen, en uiteindelijk geconfronteerd worden met de realiteit (terugkerende IS-ers) terwijl gedegen wetgeving of procedures om ze te berechten ontbreekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 31-12-2019 14:32:34 ]
  dinsdag 31 december 2019 @ 14:30:00 #219
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_190805709
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:26 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik kan nou niet echt stellen dat onze regering zich in deze kwestie voortvarend opgesteld heeft. Afwachten, uitstellen, en uiteindelijk geconfronteerd worden met de realiteit (terugkerende IS-ers) terwijl gedegen wetgeving om ze te berechten ontbreekt.
Onze regering is niet zo van het vooruitzien. Dat is allemaal maar lastig, want dan moet je immers visionair optreden.
  Forum Admin dinsdag 31 december 2019 @ 14:38:25 #220
232445 crew  Specularium
pi_190805978
We kunnen als samenleving het beste stoppen met presentatrices zoals Margriet van der Linden.
  dinsdag 31 december 2019 @ 14:39:18 #221
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190806004
quote:

[..]

Ik kan nou niet echt stellen dat onze regering zich in deze kwestie voortvarend opgesteld heeft. Afwachten, uitstellen, en uiteindelijk geconfronteerd worden met de realiteit (terugkerende IS-ers) terwijl gedegen wetgeving of procedures om ze te berechten ontbreekt.
De werkelijkheid is dat de regering juist al vanaf het begin probeert terugkeer tegen te gaan. Dat is gewoon beleid.
pi_190806088
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De werkelijkheid is dat de regering juist al vanaf het begin probeert terugkeer tegen te gaan. Dat is gewoon beleid.
En op welke manier doen ze dat? Door af te wachten, niets te doen, en die IS-ers daar in kampen te laten. Waarbij ze er al vaak genoeg op gewezen zijn dat die mensen dan op eigen houtje (of via een gang langs de rechter) terug proberen te komen.
  dinsdag 31 december 2019 @ 14:44:56 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190806162
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:42 schreef probeer het volgende:

[..]

En op welke manier doen ze dat?
Door te onderhandelen met onder andere Irak. Het kan dat je dat niet hebt meegekregen.
pi_190806375
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Door te onderhandelen met onder andere Irak. Het kan dat je dat niet hebt meegekregen.
Gesprekken die in oktober 2019 nog "in een verkennende fase’ zitten - ‘met de nadruk op verkennend".

https://www.volkskrant.nl(...)hadgangers~be7eaaa6/

Maar ok, granted .. 'niets doen' is niet hetzelfde als 'rijkelijk laat, verkennende gesprekken voeren'.
  dinsdag 31 december 2019 @ 14:52:27 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190806399
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:51 schreef probeer het volgende:

[..]

Gesprekken die in oktober 2019 nog ‘in een verkennende fase’ zitten - ‘met de nadruk op verkennend’.

https://www.volkskrant.nl(...)hadgangers~be7eaaa6/
Cherry picking.

quote:
Het Belgische Knack had inzage in een Iraaks voorstel van dit voorjaar
Geef nou maar gewoon toe dat je geen idee had en alleen maar even goedkoop op de overheid wilde zeiken.
pi_190806434
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Cherry picking.
[..]

Geef nou maar gewoon toe dat je geen idee had en alleen maar even goedkoop op de overheid wilde zeiken.
Ik wist inderdaad niet dat die verkennende gesprekken, met de nadruk op verkennend (aldus BuZa), plaatsvonden.

Maar ok hoor. Ze doen niet niets. Maar ze kijken wel veel te laat of ze iets kunnen doen.

Hoe is dat cherry picking trouwens? Blijkbaar is er in het halve jaar sinds die voorstellen dus geen enkele progressie geboekt op dat vlak.
  dinsdag 31 december 2019 @ 14:56:14 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190806522
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik wist inderdaad niet
Dus je lulde maar wat. In het vervolg niet meer doen.
pi_190806579
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dus je lulde maar wat. In het vervolg niet meer doen.
Cherry picking.
pi_190808331
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef Fir3fly het volgende:

De overheid? Hoezo? Het is toch duidelijk dat het om dit VVD-kabinet gaat? Waarom proberen VVD-ers er zo vaak 'de overheid' van te maken wanneer het gaat om specifiek kabinetsbeleid?

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Onze regering is niet zo van het vooruitzien. Dat is allemaal maar lastig, want dan moet je immers visionair optreden.
De VVD is inderdaad meer van het ons maar laten overkomen. Hoe zou het inmiddels staan met het 'aanpakken' van buitenlandse financiering van haatimams en haatmoskeeen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 31 december 2019 @ 16:31:36 #230
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_190809140
Hoezo heeft ze haar straf uitgezeten ? Ze had daar ter plekke terecht moeten staan voor haar eigen daden en daarvoor dįįr haar straf moeten uitzitten.
Het is een treurig lachertje om te zeggen dat ze haar straf heeft uitgezeten. Deze dame heeft haar gerechte straf doodgewoon ontlopen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_190809385
quote:

[..]

De regering heeft vanaf dag 1 aangegeven dat Syriegangers niet op hulp hoeven te rekenen om terug te keren naar Nederland en dat alle juridische mogelijkheden gebruikt zullen worden om Syriegangers te weren en ,indien ze toch terug gekeerd zijn, te straffen.

Helaas zijn die mogelijkheden beperkt, maar er is een duidelijk beleid van onze regering.
Als het aan D66 zou liggen dan zouden Syriegangers alle mogelijke hulp krijgen om weer terug te kunnen keren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190809481
"Kalifaatmeisje" :r

En nazi kampbeulen zijn concentratiekampjongetjes zeker.
  dinsdag 31 december 2019 @ 17:07:01 #233
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190810119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 16:44 schreef RobbieRonald het volgende:

Fascismebengels :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 31 december 2019 @ 17:08:40 #234
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190810152
quote:

Dit idd :') een lief kalifaatmeisje dat bloemetjes plukte en broodjes bakte voor IS-beulen. Om vervolgens dansend en huppelend Yezidi meisjes te begeleiden naar de douches. Ze moesten immers lekker ruiken voordat ze door tig mannen verkracht werden.

Verder heeft ze haar straf al gehad en dient zij met rust gelaten te worden :')

Krankzinnig dat belastinggeld wordt gebruikt om terroristen op een voetstuk te plaatsen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190810280
quote:

Mengele speelde graag doktertje. De deugniet.
  dinsdag 31 december 2019 @ 17:46:58 #236
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190811499
quote:

Omdat ze daar niks heeft misdaan. Men maakt er hier een probleem van dat ze daarheen is gegaan
Net zoals alle SS'ers na de oorlog alleen maar kok of bordenwasser oid waren geweest...
pi_191329546
quote:
NPO betaalde jihadbruid Laura H. voor interview

DEN HAAG - Kalifaatreizigster Laura H. heeft van de makers van NPO-programma Mensen met M honderden euro’s betaald gekregen voor haar omstreden kerstinterview met Margriet van der Linden.

Dat laat minister Arie Slob (Media) weten na Kamervragen hierover van de VVD. Ze streek volgens de CU-bewindsman een vergoeding van 400 euro op.

Het desbetreffende kerstinterview deed eind vorig jaar veel stof opwaaien. Critici vonden dat Laura H. veel kritischer bevraagd had moeten worden over de gruweldaden van IS. In plaats daarvan kreeg ze uitgebreid de ruimte om haar straatje schoon te vegen en te vertellen hoe ze haar leven ’na een stormachtig bestaan ’weer op de rails probeert te krijgen.

Laura H. uit Zoetermeer vertrok in 2015 naar het kalifaat. Een jaar later ontvluchtte ze het IS-gebied en werd bij terugkomst in Nederland veroordeeld tot een celstraf vanwege het voorbereiden van terroristische misdrijven. Inmiddels is ze weer vrij.

Kamerlid zat zich te verbijten
VVD-Kamerlid Zohair el Yassini was een van de mensen die zich tijdens het interview zat te verbijten. Hij besloot er Kamervragen over te stellen. Hij vroeg zich onder meer af KRO-NCRV publiek geld betaalt om ’veroordeelde IS-gangers’ op televisie hun verhaal te laten doen.

CU-minister Slob deed er navraag naar. „Uit de aan mij verstrekte informatie blijkt dat Laura H. een vergoeding heeft gehad van 400 euro voor haar deelname aan Mensen met M.” Dat is niet het maximale budget dat interviewgasten volgens hem kunnen krijgen. Dat bedrag ligt op 750 euro.

’Terrorist hoort geen belastinggeld te krijgen’
VVD’er El Yassini vindt het onbestaanbaar dat dit is gebeurd. „Een tijd geleden hebben we het gedonder gehad met de baas van een motorbende die betaald werd door de publieke omroep. Inmiddels heeft de NPO gedragsregels voor het betalen van gasten. Ik vraag me toch echt af hoe het betalen van een Syriėganger binnen die regels past. Ik wil daar snel meer uitleg over van de minister. Terroristen horen geen belastinggeld te krijgen om te vertellen over hun misdaden op tv.”

Slob is dat niet per se met hem eens. „De redactionele onafhankelijkheid van de omroepen is een groot goed”, vindt de CU-bewindsman. „Het is aan de omroepen om de inhoud van hun programma’s te bepalen.”
bron
pi_191329586
De baas van een motorbende die betaald werd door de NPO?
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_191329600
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Verbaasd toch niemand?
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 3 februari 2020 @ 17:19:28 #240
408813 crew  trein2000
pi_191329636
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Zeer kwalijk.
zie email 27 oktober
  maandag 3 februari 2020 @ 17:27:29 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191329784
Nou poeh poeh ¤400,-. Peter R. de Vries, beroepsonzinverteller, krijgt meer dan 5x zoveel om bagger te spuien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191329831
Dit kan echt niet.
Schuim op mijn bek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 3 februari 2020 @ 17:33:56 #243
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191329882
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:27 schreef Nikonlover het volgende:
Nou poeh poeh ¤400,-. Peter R. de Vries, beroepsonzinverteller, krijgt meer dan 5x zoveel om bagger te spuien.
Helemaal mee eens.
pi_191330153
Ach 400 euro maar. De weduwe Rost van Tonningen was ook ophef over toen ze bij het zwarte schaap zat.
Wat denk je dat die BNers krijgen als ze bij DWDD langs komen. En het lijkt me ook niet dat de BNers bij die ik hou van Holland van Linda M gratis grappig staan te doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_191330416
Mijn minachting jegens linkse mensen groeit met de dag. Dit soort respectloze, immorele gevaarlijk kutmensen die zich door alles laten neuken voor het goede doel.
Ik schaam me soms echt ongekend hard voor dit land. Niet te filmen
pi_191330665
Dus we betalen dit soort figuren omdat we journalistiek onafhankelijk willen houden, maar zijn vervolgens totaal niet kritisch bij het interview?

Dit kan echt alleen in Nederland, wat een zooitje.
pi_191331567
Schandalig. De NPO is hiermee moreel failliet.
  maandag 3 februari 2020 @ 19:16:08 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191331622
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:33 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Ik ben het niet eens dat men zo iemand vraagt maar een onkostenvergoeding lijkt mij wel normaal.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191331664
Leuk, belastingeld aan iemand geven die een IS'ert neukt.

Hoera.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191332446
quote:
„De redactionele onafhankelijkheid van de omroepen is een groot goed”, vindt de CU-bewindsman. „Het is aan de omroepen om de inhoud van hun programma’s te bepalen.”
Hier heeft ie wel een punt.
quote:
Dat is niet het maximale budget dat interviewgasten volgens hem kunnen krijgen. Dat bedrag ligt op 750 euro.
Beetje irrelevant toch?

Wat ik toch wel stuitend vind, is het feit dat ze nu geld verdiend aan de gruwelijkheden die ze (wellicht niet aan het front maar wel indirect) heeft gefaciliteerd.

Dat doen bijvoorbeeld inbrekers ook wel eens, maar dan tbv preventie, terwijl dit interview meer medelijden probeerde te kweken...

Daarom is mijn oordeel in deze zaak:
#BOOS :( -1 voor stommeinterviewprogram
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_191332950
Quote: Gehlen verdedigt de keuze van de KRO-NCRV. "Laura heeft haar straf uitgezeten en probeert haar leven weer op de rit te krijgen. Het is een opzienbarend verhaal. Door dit verhaal te vertellen, appelleert het aan vergevingsgezind zijn, en past het ook in deze tijd."

Hoe kun je dat woord uit je strot krijgen als je het over Syriėgangers hebt. Ik denk vooral aan die beelden waar journalisten werden onthoofd, waar ben je dan met het woord vergevingsgezind.
pi_191333956
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 20:30 schreef MakkieR het volgende:
Quote: Gehlen verdedigt de keuze van de KRO-NCRV. "Laura heeft haar straf uitgezeten en probeert haar leven weer op de rit te krijgen. Het is een opzienbarend verhaal. Door dit verhaal te vertellen, appelleert het aan vergevingsgezind zijn, en past het ook in deze tijd."

Hoe kun je dat woord uit je strot krijgen als je het over Syriėgangers hebt. Ik denk vooral aan die beelden waar journalisten werden onthoofd, waar ben je dan met het woord vergevingsgezind.
72 jaar geleden werden mensen nog gefusilleerd voor minimaal soortgelijk vergrijp door oorlogsmisdaden.
Tegenwoordig krijg je geld en een interview en mag je leven in vrijheid
Nu ben ik niet voor de doodstraf, maar het contrast is zo ziekelijk groot. Dit heeft niks met humaniteit, veiligheid en rechtvaardigheid te maken.
pi_191341520
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 21:08 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

72 jaar geleden werden mensen nog gefusilleerd voor minimaal soortgelijk vergrijp door oorlogsmisdaden.
Tegenwoordig krijg je geld en een interview en mag je leven in vrijheid
Nu ben ik niet voor de doodstraf, maar het contrast is zo ziekelijk groot. Dit heeft niks met humaniteit, veiligheid en rechtvaardigheid te maken.
Islam en moslims.

Die verdienen volgens velen in dit land, zo ook wereldwijd, nog steeds boven alle andere sprookjes aanhangers / gekkies een speciale behandeling.

En ook zelfs de meest weerzinwekkende aanhangers vinden zo hun spreekbuis en zendtijd.

Voor velen in dit land, zo ook wereldwijd, is en blijft het reuze interessant en lekker policor hip om daar mee te (blijven) koketteren, rond te hangen en te behagen.

Vol overtuiging en gretig het (bestaans) recht op de slachtofferrol bevestigen en benadrukken in plaats van hard af te rekenen met dit antieke en veelal perverse en verwrongen sprookje en het groeiende orthodoxe deel der aanhangers.

Terwijl wereldwijd de grote nadelen, de menselijke ellende en het groeiende gevaar van dit dominante sprookje al decennia duidelijk zijn (geworden).

Wen er maar aan.
pi_191342752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:49 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Islam en moslims.

Die verdienen volgens velen in dit land, zo ook wereldwijd, nog steeds boven alle andere sprookjes aanhangers / gekkies een speciale behandeling.

En ook zelfs de meest weerzinwekkende aanhangers vinden zo hun spreekbuis en zendtijd.

Voor velen in dit land, zo ook wereldwijd, is en blijft het reuze interessant en lekker policor hip om daar mee te (blijven) koketteren, rond te hangen en te behagen.

Vol overtuiging en gretig het (bestaans) recht op de slachtofferrol bevestigen en benadrukken in plaats van hard af te rekenen met dit antieke en veelal perverse en verwrongen sprookje en het groeiende orthodoxe deel der aanhangers.

Terwijl wereldwijd de grote nadelen, de menselijke ellende en het groeiende gevaar van dit dominante sprookje al decennia duidelijk zijn (geworden).

Wen er maar aan.
gisteravond nog die SS bij de VARA
het kan ze echt allemaal geen reet schelen wat de rest van Nederland vindt
Het zijn verlepte socialisten met een verderfelijke wereldbeeld
pi_191344572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:11 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

gisteravond nog die SS bij de VARA
het kan ze echt allemaal geen reet schelen wat de rest van Nederland vindt
Het zijn verlepte socialisten met een verderfelijke wereldbeeld
[ afbeelding ]
Het is opvallend dat het onvoorwaardelijke moslim / islam vriendelijke verhaal veelal en vaak van links komt.

Links die (terecht) zo vaak tekeer gingen tegen religie en de heilige huisjes.

Maar inzien dat de voorkeursrol van en de uitzonderingspositie voor de islam onzinnig en onhoudbaar is zou iedereen moeten / kunnen.

Waar je politieke voorkeur ook ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')