abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190806434
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Cherry picking.
[..]

Geef nou maar gewoon toe dat je geen idee had en alleen maar even goedkoop op de overheid wilde zeiken.
Ik wist inderdaad niet dat die verkennende gesprekken, met de nadruk op verkennend (aldus BuZa), plaatsvonden.

Maar ok hoor. Ze doen niet niets. Maar ze kijken wel veel te laat of ze iets kunnen doen.

Hoe is dat cherry picking trouwens? Blijkbaar is er in het halve jaar sinds die voorstellen dus geen enkele progressie geboekt op dat vlak.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 31 december 2019 @ 14:56:14 #227
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190806522
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik wist inderdaad niet
Dus je lulde maar wat. In het vervolg niet meer doen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190806579
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dus je lulde maar wat. In het vervolg niet meer doen.
Cherry picking.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190808331
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:52 schreef Fir3fly het volgende:

Geef nou maar gewoon toe dat je geen idee had en alleen maar even goedkoop op de overheid wilde zeiken.
De overheid? Hoezo? Het is toch duidelijk dat het om dit VVD-kabinet gaat? Waarom proberen VVD-ers er zo vaak 'de overheid' van te maken wanneer het gaat om specifiek kabinetsbeleid?

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Onze regering is niet zo van het vooruitzien. Dat is allemaal maar lastig, want dan moet je immers visionair optreden.
De VVD is inderdaad meer van het ons maar laten overkomen. Hoe zou het inmiddels staan met het 'aanpakken' van buitenlandse financiering van haatimams en haatmoskeeen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 31 december 2019 @ 16:31:36 #230
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_190809140
Hoezo heeft ze haar straf uitgezeten ? Ze had daar ter plekke terecht moeten staan voor haar eigen daden en daarvoor dįįr haar straf moeten uitzitten.
Het is een treurig lachertje om te zeggen dat ze haar straf heeft uitgezeten. Deze dame heeft haar gerechte straf doodgewoon ontlopen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_190809385
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 14:26 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik kan nou niet echt stellen dat onze regering zich in deze kwestie voortvarend opgesteld heeft. Afwachten, uitstellen, en uiteindelijk geconfronteerd worden met de realiteit (terugkerende IS-ers) terwijl gedegen wetgeving of procedures om ze te berechten ontbreekt.
De regering heeft vanaf dag 1 aangegeven dat Syriegangers niet op hulp hoeven te rekenen om terug te keren naar Nederland en dat alle juridische mogelijkheden gebruikt zullen worden om Syriegangers te weren en ,indien ze toch terug gekeerd zijn, te straffen.

Helaas zijn die mogelijkheden beperkt, maar er is een duidelijk beleid van onze regering.
Als het aan D66 zou liggen dan zouden Syriegangers alle mogelijke hulp krijgen om weer terug te kunnen keren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190809481
"Kalifaatmeisje" :r

En nazi kampbeulen zijn concentratiekampjongetjes zeker.
  dinsdag 31 december 2019 @ 17:07:01 #233
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190810119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 16:44 schreef RobbieRonald het volgende:

Fascismebengels :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 31 december 2019 @ 17:08:40 #234
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_190810152
quote:

Dit idd :') een lief kalifaatmeisje dat bloemetjes plukte en broodjes bakte voor IS-beulen. Om vervolgens dansend en huppelend Yezidi meisjes te begeleiden naar de douches. Ze moesten immers lekker ruiken voordat ze door tig mannen verkracht werden.

Verder heeft ze haar straf al gehad en dient zij met rust gelaten te worden :')

Krankzinnig dat belastinggeld wordt gebruikt om terroristen op een voetstuk te plaatsen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_190810280
quote:

Mengele speelde graag doktertje. De deugniet.
  dinsdag 31 december 2019 @ 17:46:58 #236
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190811499
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Omdat ze daar niks heeft misdaan. Men maakt er hier een probleem van dat ze daarheen is gegaan
Net zoals alle SS'ers na de oorlog alleen maar kok of bordenwasser oid waren geweest...
pi_191329546
quote:
NPO betaalde jihadbruid Laura H. voor interview

DEN HAAG - Kalifaatreizigster Laura H. heeft van de makers van NPO-programma Mensen met M honderden euro’s betaald gekregen voor haar omstreden kerstinterview met Margriet van der Linden.

Dat laat minister Arie Slob (Media) weten na Kamervragen hierover van de VVD. Ze streek volgens de CU-bewindsman een vergoeding van 400 euro op.

Het desbetreffende kerstinterview deed eind vorig jaar veel stof opwaaien. Critici vonden dat Laura H. veel kritischer bevraagd had moeten worden over de gruweldaden van IS. In plaats daarvan kreeg ze uitgebreid de ruimte om haar straatje schoon te vegen en te vertellen hoe ze haar leven ’na een stormachtig bestaan ’weer op de rails probeert te krijgen.

Laura H. uit Zoetermeer vertrok in 2015 naar het kalifaat. Een jaar later ontvluchtte ze het IS-gebied en werd bij terugkomst in Nederland veroordeeld tot een celstraf vanwege het voorbereiden van terroristische misdrijven. Inmiddels is ze weer vrij.

Kamerlid zat zich te verbijten
VVD-Kamerlid Zohair el Yassini was een van de mensen die zich tijdens het interview zat te verbijten. Hij besloot er Kamervragen over te stellen. Hij vroeg zich onder meer af KRO-NCRV publiek geld betaalt om ’veroordeelde IS-gangers’ op televisie hun verhaal te laten doen.

CU-minister Slob deed er navraag naar. „Uit de aan mij verstrekte informatie blijkt dat Laura H. een vergoeding heeft gehad van 400 euro voor haar deelname aan Mensen met M.” Dat is niet het maximale budget dat interviewgasten volgens hem kunnen krijgen. Dat bedrag ligt op 750 euro.

’Terrorist hoort geen belastinggeld te krijgen’
VVD’er El Yassini vindt het onbestaanbaar dat dit is gebeurd. „Een tijd geleden hebben we het gedonder gehad met de baas van een motorbende die betaald werd door de publieke omroep. Inmiddels heeft de NPO gedragsregels voor het betalen van gasten. Ik vraag me toch echt af hoe het betalen van een Syriėganger binnen die regels past. Ik wil daar snel meer uitleg over van de minister. Terroristen horen geen belastinggeld te krijgen om te vertellen over hun misdaden op tv.”

Slob is dat niet per se met hem eens. „De redactionele onafhankelijkheid van de omroepen is een groot goed”, vindt de CU-bewindsman. „Het is aan de omroepen om de inhoud van hun programma’s te bepalen.”
bron
pi_191329586
De baas van een motorbende die betaald werd door de NPO?
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_191329600
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Verbaasd toch niemand?
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 3 februari 2020 @ 17:19:28 #240
408813 crew  trein2000
pi_191329636
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Zeer kwalijk.
zie email 27 oktober
  maandag 3 februari 2020 @ 17:27:29 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191329784
Nou poeh poeh ¤400,-. Peter R. de Vries, beroepsonzinverteller, krijgt meer dan 5x zoveel om bagger te spuien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191329831
Dit kan echt niet.
Schuim op mijn bek.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 3 februari 2020 @ 17:33:56 #243
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191329882
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:27 schreef Nikonlover het volgende:
Nou poeh poeh ¤400,-. Peter R. de Vries, beroepsonzinverteller, krijgt meer dan 5x zoveel om bagger te spuien.
Helemaal mee eens.
pi_191330153
Ach 400 euro maar. De weduwe Rost van Tonningen was ook ophef over toen ze bij het zwarte schaap zat.
Wat denk je dat die BNers krijgen als ze bij DWDD langs komen. En het lijkt me ook niet dat de BNers bij die ik hou van Holland van Linda M gratis grappig staan te doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_191330416
Mijn minachting jegens linkse mensen groeit met de dag. Dit soort respectloze, immorele gevaarlijk kutmensen die zich door alles laten neuken voor het goede doel.
Ik schaam me soms echt ongekend hard voor dit land. Niet te filmen
pi_191330665
Dus we betalen dit soort figuren omdat we journalistiek onafhankelijk willen houden, maar zijn vervolgens totaal niet kritisch bij het interview?

Dit kan echt alleen in Nederland, wat een zooitje.
pi_191331567
Schandalig. De NPO is hiermee moreel failliet.
  maandag 3 februari 2020 @ 19:16:08 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191331622
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:33 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Ik ben het niet eens dat men zo iemand vraagt maar een onkostenvergoeding lijkt mij wel normaal.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191331664
Leuk, belastingeld aan iemand geven die een IS'ert neukt.

Hoera.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191332446
quote:
„De redactionele onafhankelijkheid van de omroepen is een groot goed”, vindt de CU-bewindsman. „Het is aan de omroepen om de inhoud van hun programma’s te bepalen.”
Hier heeft ie wel een punt.
quote:
Dat is niet het maximale budget dat interviewgasten volgens hem kunnen krijgen. Dat bedrag ligt op 750 euro.
Beetje irrelevant toch?

Wat ik toch wel stuitend vind, is het feit dat ze nu geld verdiend aan de gruwelijkheden die ze (wellicht niet aan het front maar wel indirect) heeft gefaciliteerd.

Dat doen bijvoorbeeld inbrekers ook wel eens, maar dan tbv preventie, terwijl dit interview meer medelijden probeerde te kweken...

Daarom is mijn oordeel in deze zaak:
#BOOS :( -1 voor stommeinterviewprogram
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')