SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Het beste adres voor al uw primeurs!
Nou nee, op z'n zachtst gezegd niet m'n smaakquote:
Whiskey...quote:Op donderdag 26 december 2019 12:49 schreef Zorro het volgende:
Dit is gewoon Tenessee Whisky van Chris Stapleton
Oh bedankt voor het antwoord in de quizquote:Op donderdag 26 december 2019 12:49 schreef Zorro het volgende:
O ja. Stomme Amerikanen.quote:
Die staat er verrassend genoeg dus ook in, las ik ergensquote:Op donderdag 26 december 2019 12:49 schreef Zorro het volgende:
quote:
quote:
quote:
James Blunt TwitterGODquote:Op donderdag 26 december 2019 12:47 schreef MielMonteur het volgende: [url=https://cdn-www.konbini.com/en/files/2016/12/james-blunt.jpg]afbeelding[/url]
Volgens mij mis ik iets,quote:Op donderdag 26 december 2019 12:50 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oh bedankt voor het antwoord in de quiz
Stuur even een appje, dan weten ze het zelf ook.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kinderen in het Top 2000 Café zijn zwaar kut. En hun ouders zijn helemaal kut.
Fixed itquote:Op donderdag 26 december 2019 12:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kinderen in het Top 2000 Café zijn zwaar kut.
Aussie Kitschquote:Op donderdag 26 december 2019 12:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beeld van donkere soulzangers die ik erbij krijg bedriegt
We weten hoe het afgelopen is met Keith...quote:Op donderdag 26 december 2019 12:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
James Blunt TwitterGOD
[ afbeelding ]
Dit ja, mooie.quote:
Was ik toch net van plan met m'n 2 koters te gaan dansen en springen daar hahaquote:Op donderdag 26 december 2019 12:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kinderen in het Top 2000 Café zijn zwaar kut. En hun ouders zijn helemaal kut.
Ja, deze tweet was ook na z'n doodquote:Op donderdag 26 december 2019 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We weten hoe het afgelopen is met Keith...
Een meet met James Blunt is gewoon dodelijk...quote:Op donderdag 26 december 2019 12:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, deze tweet was ook na z'n dood
Ja, doe maar gewoon nietquote:Op donderdag 26 december 2019 12:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Was ik toch net van plan met m'n 2 koters te gaan dansen en springen daar haha
Net als een goal van Aaron Ramseyquote:Op donderdag 26 december 2019 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een meet met James Blunt is gewoon dodelijk...
Dat appje haalt de buis nietquote:Op donderdag 26 december 2019 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stuur even een appje, dan weten ze het zelf ook.
Die uitvoering destijds met 9-11 was ook heel mooi.quote:
Het past ook niet zo bij 'Heel Holland Zingt Hazes'...quote:Op donderdag 26 december 2019 12:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jammer dat ze dit nummer niet speelden in de Ziggo Dome
Ik was toen aan het hardlopen, drie keer raden wat mijn snelste ronde was.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:56 schreef Gretzl het volgende:
Luister nu het blokje Sandstorm+ Bagagedrager
, bij elkaar precies 10 min. Ik betwijfel of er dit jaar nog een beter b2b tweetal te vinden is in de lijst
Zeker wel, Sandstorm is gewoon een inwisselbaar tranceplaatje waarin weinig gebeurt. Bagagedrager wel top natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:56 schreef Gretzl het volgende:
, bij elkaar precies 10 min. Ik betwijfel of er dit jaar nog een beter b2b tweetal te vinden is in de lijst
quote:1626 What's Love Got To Do With It Tina Turner 7
1625 Cocaine J.J. Cale 6,5
1624 Skandal Im Sperrbezirk Spider Murphy Gang 1,5
1623 Working Class Hero John Lennon 5,5
1622 Blinded By The Light Manfred Mann's Earth Band 6
1621 She's The One Robbie Williams 6
1620 Close To The Edge Yes 6
1619 Rivers Of Babylon Boney M. 6
1618 Forever Man Eric Clapton 4,5
1617 Moon Over Bourbon Street Sting 6
1616 Rosie Claw Boys Claw 7
Live gezien dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker wel, Sandstorm is gewoon een inwisselbaar tranceplaatje waarin weinig gebeurt.
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het past ook niet zo bij 'Heel Holland Zingt Hazes'...
Veel plezier! Ik ga straks nog even hardlopenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
Zo... de Pippies zien er uit om door een ringetje te halen, ik heb de wijn van gisteren uitgezweet in mijn nieuwe hardloop outfit.
Tijd om naar 038 te gaan en mijn ouders op te zoeken.
Dan wel graag de versie van Eric Clapton.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:58 schreef Kopiko het volgende:
Cocaine, véél lekkerder dan Kane.
[..]
Veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2019 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
Zo... de Pippies zien er uit om door een ringetje te halen, ik heb de wijn van gisteren uitgezweet in mijn nieuwe hardloop outfit.
Mag ik dan bij jou -> Load up on Guns and Bring Your Friends!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 12:56 schreef Gretzl het volgende:
Je bent in je hardlooppak voor de open haard gaan zitten?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
ik heb de wijn van gisteren uitgezweet in mijn nieuwe hardloop outfit.
quote:Op donderdag 26 december 2019 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ga straks nog even hardlopen
Veel plezier in Zwollequote:Op donderdag 26 december 2019 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
Dude er wordt juist vandaag de dag gemiddeld meer goede muziek gemaakt dan pakweg 40-50 jaar geleden, simpelweg omdat er veel meer professionele muzikanten zijn. En omdat er iets als emancipatie heeft plaatsgevonden, waardoor er net zoveel fantastische vrouwelijke artiesten zijnquote:'Voor wie dacht dat vroeger alleen goede muziek werd gemaakt, nou echt niet!'
038, dat is Kerscht met de Ch van Christus...quote:Op donderdag 26 december 2019 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
De christelijke top 2000 wellicht?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Veel plezierstaat de top2000 daar wel aan
De hele avond DC Lewis met Mijn Gebedquote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De christelijke top 2000 wellicht?
Mijn ouders nemen het geloof erg serieus. Maar mijn vader heeft wel op de Top 2000 gestemd. Met veel Latijns-Amerikaanse muziek!
Haha, je hebt het goed!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
038, dat is Kerscht met de Ch van Christus...
Jij met je vrouwengezeik altijdquote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef Gretzl het volgende:
Gijs bij The Teskey Brothers net
[..]
Dude er wordt juist vandaag de dag gemiddeld meer goede muziek gemaakt dan pakweg 40-50 jaar geleden, simpelweg omdat er veel meer professionele muzikanten zijn. En omdat er iets als emancipatie heeft plaatsgevonden, waardoor er net zoveel fantastische vrouwelijke artiesten zijn
Despacitoquote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn ouders nemen het geloof erg serieus. Maar mijn vader heeft wel op de Top 2000 gestemd. Met veel Latijns-Amerikaanse muziek!
Bachata!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ach, ik ben zelf niet meer gelovig, maar luister eens per jaar graag naar christelijke kerstmissen hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De hele avond DC Lewis met Mijn Gebed
Ik kijk liever naar Kerst Missenquote:Op donderdag 26 december 2019 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ach, ik ben zelf niet meer gelovig, maar luister eens per jaar graag naar christelijke kerstmissen hoor.
Pics!!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Kerst Missen
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Timmerfrans maakt zichzelf compleet ongeloofwaardig zo
Op z'n Fransquote:In niet mis te verstane bewoordingen heeft Frans Timmermans een liefdesbrief aan de Britten geschreven
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan wel graag de versie van Eric Clapton.
Zal wel weer een flinke kerstborrel achter de kiezen hebben.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Timmerfrans maakt zichzelf compleet ongeloofwaardig zo
Terecht offerquote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Ik zou graag een teelbal inwisselen als ik de SocialDeal-reclame nooit meer zou hoeven te horen
Zo te zien gaat het niet de albumversie van Close To The Edge worden, getuige het aantal platen dit uur.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1626 What's Love Got To Do With It Tina Turner![]()
1625 Cocaine J.J. Cale![]()
1624 Skandal Im Sperrbezirk Spider Murphy Gang![]()
1623 Working Class Hero John Lennon![]()
1622 Blinded By The Light Manfred Mann's Earth Band![]()
![]()
1621 She's The One Robbie Williams![]()
1620 Close To The Edge Yes![]()
1619 Rivers Of Babylon Boney M.![]()
1618 Forever Man Eric Clapton![]()
1617 Moon Over Bourbon Street Sting![]()
1616 Rosie Claw Boys Claw![]()
"Don't push me 'cause I'm close to the edge. I'm trying not to lose my head, ha-ha."quote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het niet de albumversie van Close To The Edge worden, getuige het aantal platen dit uur.
Anders zou het op het randje worden, denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef Ferdo het volgende:
Zo te zien gaat het niet de albumversie van Close To The Edge worden, getuige het aantal platen dit uur.
Dat wordt knippen. Beetje zoals bij de Tubular Bells versiequote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mijn jongste Pippie lepelt hem soms random op.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Ik zou graag een teelbal inwisselen als ik de SocialDeal-reclame nooit meer zou hoeven te horen
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt knippen. Beetje zoals bij de Tubular BALLS versie
z'n teelbal ?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn jongste Pippie lepelt hem soms random op.
Oke, ik heb alweer een beter duo gevonden, helaas wel diep in de nachtquote:Op donderdag 26 december 2019 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker wel, Sandstorm is gewoon een inwisselbaar tranceplaatje waarin weinig gebeurt. Bagagedrager wel top natuurlijk.
En dit tweetal mag er ook zijnquote:0794. Tame Impala🇦🇺 - The Less I Know the Better (2015) [4 - 5u]
0793. Leonard Cohen🇨🇦 - You Want It Darker (2016) [4 - 5u]
quote:0765. Gorillaz - Clint Eastwood (2001) [6 - 7u]
0764. Crowded House - Don't Dream It's Over (1987) [6 - 7u]
Veel stemlijstgenot diep in de nacht dit jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 13:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oke, ik heb alweer een beter duo gevonden, helaas wel diep in de nacht
[..]
En dit tweetal mag er ook zijn
[..]
1100 en 1099quote:Op donderdag 26 december 2019 13:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oke, ik heb alweer een beter duo gevonden, helaas wel diep in de nacht
[..]
En dit tweetal mag er ook zijn
[..]
SOOOWWWWWWWWquote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Ik tune ervoor uitquote:Op donderdag 26 december 2019 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig draaien ze een beperkte versie van die zenuwenplaat Close to the Edge.
Bij mij ook, 1e 2 komende nacht tussen 3 en 4quote:Op donderdag 26 december 2019 13:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Veel stemlijstgenot diep in de nacht dit jaar
Ik doe graag mee..quote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Super leuk grapje met poedersuiker haha want dat lijkt op cocaïne hahaquote:Op donderdag 26 december 2019 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
Honderd keer beter dan die coverartiest Eric Claplong.
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 26 december 2019 13:15 schreef BillDauterive het volgende:
JJ Cale zakt ook weer met zijn drie inzendingen. Jammer. Vanavond krijgen we After Midnight al te horen.
Dat is wel een whole lotta Rosie zegquote:
Wat was dít dan met die kreunende vrouw aan de telefoonquote:
het nummer van Rosiequote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat was dít dan met die kreunende vrouw aan de telefoon
Gijs blijft eeuwig 15, denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bart, lees je mee?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Skandal um Rosie got it made, got it made, got it made. Zou leuke mashup zijn
Ze zitten wel in hetzelfde uurquote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Skandal um Rosie got it made, got it made, got it made. Zou leuke mashup zijn
Was zijn vriendinquote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kind? Is ondertussen oma!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Heeft dat kind zo langzamerhand geen mobiel nummer?
Prachtig gedicht...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Tot mijn positieve verrassing stond "Homeless" er in.
Tot mijn negatieve verrassing was de uitvoerende (uitsluitend): Paul Simon.
Paul doet bijna niks in dat nummer.
De credits komen toe aan "Ladysmith Black Mambazo".
De aanwezigen in de studio wisten weinig raad met dit nummer..
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
En dat is niet okquote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Ferdo het volgende:
Dit gaat ook langzaam maar zeker richting uitgang.
Aan het einde hoor je Paul wel, maar inderdaad is het het koor dat de show steelt.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bijna 200 plaatsen gezakt...so fucking crazy.quote:
Duurde ook wel even voor ik deze versie meer ging waarderen om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam er pas later achter dat dit nummer niet van Green Day is.
Kans is groot dat volgend jaar deze rond plek 1940/45 staatquote:Op donderdag 26 december 2019 13:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bijna 200 plaatsen gezakt...so fucking crazy.
Zeker, heerlijk ritme...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:24 schreef Zorro het volgende:
Manfred Mann
Al is Davy's On The Road Again natuurlijk veel beter.
Ik zal even douchen.quote:
Iets anders kan die man niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:25 schreef Bos81 het volgende:
Waarom GIJS, Waarom moet je zolang uit je nek zwammen
Alweer voor de tweede keer. Best zonde.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Davy is niet meer the road in de lijst...
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Is de Iron Maiden man al gespot?
Mooie reden ze eruit te latenquote:Op donderdag 26 december 2019 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ze nou al die korte nummers uit de jaren 50 en 60 weer terug naar de lijst halen en ze in de shows van Gijs stoppen, dan heeft hij nog meer tijd over om oeverloos te lullen
Die is preventief geruimd vorig jaar...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dan lult ie zo 5 nummers compleet wegquote:Op donderdag 26 december 2019 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ze nou al die korte nummers uit de jaren 50 en 60 weer terug naar de lijst halen en ze in de shows van Gijs stoppen, dan heeft hij nog meer tijd over om oeverloos te lullen
Ja dat vroeg ik me nu ook al afquote:Op donderdag 26 december 2019 13:26 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zijn contract stamt nog van de tijd dat ze per woord betaald krijgen denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:25 schreef Bos81 het volgende:
Waarom GIJS, Waarom moet je zolang uit je nek zwammen
Oh, ik dacht voor @OscarMopperkontquote:
Volgens mij wel hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij was iron maiden man er vorig jaar al niet meer
quote:
#prayforironmaidenmanquote:Op donderdag 26 december 2019 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welquote:Op donderdag 26 december 2019 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Iron Maiden man? Is al gespot.
Jawel.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In ieder geval veel minder, hij kon de aandacht niet aan met zijn autismequote:
Hij droeg normale kleding en geen bandshirts meer, dus misschien viel hij minder op.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In ieder geval veel minder, hij kon de aandacht niet aan met zijn autisme
Hij zal er ook hooguit 1 keer geweest zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij droeg normale kleding en geen bandshirts meer, dus misschien viel hij minder op.
Er is morgen pas weer darts...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, nu sport kijken, misschien tot veel later vandaag
Die staan er helemaal niet in, ondanks Top2000-waardig materiaal.quote:
Kijk en daar gaat het al mis.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij droeg normale kleding en geen bandshirts meer, dus misschien viel hij minder op.
Da’s geen sport, dat zijn een stel papzakken die op een podium staan voor een zaal vol carnavalsvierdersquote:
Nee, hij was er de 26ste 's avonds, volgens @asco . Toen ik er een dag (of twee?) later was, stond ik ineens naast hem.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij zal er ook hooguit 1 keer geweest zijn
Eindelijk.quote:
Klopt, die zijn het.quote:
Ik verdenk Ron Stoeltie er van dat hij nog ergens een veto heeft of zo...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit blijft om de 1 of andere onverklaarbare reden ook maar populair
Een squire-bas, toch?quote:
Zou kunnen, ben niet het meest bekend met de merken. Maar het is een lekker vies plectrumgeluidquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:38 schreef alopio het volgende:
Zo net maar weer een biertje opengemaakt, het is tenslotte kerst. Denk begin rustig blijkt het een 12% te zijn. Damn
Quadruppel?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:38 schreef alopio het volgende:
Zo net maar weer een biertje opengemaakt, het is tenslotte kerst. Denk begin rustig blijkt het een 12% te zijn. Damn
Als je straks wartaal uitslaat weten we in ieder geval waardoor het komtquote:Op donderdag 26 december 2019 13:38 schreef alopio het volgende:
Vervaarlijk steilquote:Op donderdag 26 december 2019 13:38 schreef alopio het volgende:
Denk begin rustig blijkt het een 12% te zijn. Damn
geen stickertje?quote:
Nee qua hele fles.quote:
Welkom terugquote:Op donderdag 26 december 2019 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis. Nu tot 31 december geen grote verplichtingen behalve kapper en sporten. Heerlijk. Laat de Top 2000 maar beginnen
en posten!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
tot 31 december geen grote verplichtingen behalve kapper en sporten
Dan merken jullie weinig verschil dus met normaalquote:Op donderdag 26 december 2019 13:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als je straks wartaal uitslaat weten we in ieder geval waardoor het komt
Dat zegt ie toch? Sporten?quote:
Oeh, lekker hoor. Welke?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:38 schreef alopio het volgende:
Dichtbij het randje, dat welquote:
quote:
Frank Farian-aidsquote:Op donderdag 26 december 2019 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |