Dude er wordt juist vandaag de dag gemiddeld meer goede muziek gemaakt dan pakweg 40-50 jaar geleden, simpelweg omdat er veel meer professionele muzikanten zijn. En omdat er iets als emancipatie heeft plaatsgevonden, waardoor er net zoveel fantastische vrouwelijke artiesten zijnquote:'Voor wie dacht dat vroeger alleen goede muziek werd gemaakt, nou echt niet!'
038, dat is Kerscht met de Ch van Christus...quote:Op donderdag 26 december 2019 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
Zo... de Pippies zien er uit om door een ringetje te halen, ik heb de wijn van gisteren uitgezweet in mijn nieuwe hardloop outfit.
Tijd om naar 038 te gaan en mijn ouders op te zoeken.
De christelijke top 2000 wellicht?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Veel plezierstaat de top2000 daar wel aan
De hele avond DC Lewis met Mijn Gebedquote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De christelijke top 2000 wellicht?
Mijn ouders nemen het geloof erg serieus. Maar mijn vader heeft wel op de Top 2000 gestemd. Met veel Latijns-Amerikaanse muziek!
Haha, je hebt het goed!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
038, dat is Kerscht met de Ch van Christus...
Jij met je vrouwengezeik altijdquote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef Gretzl het volgende:
Gijs bij The Teskey Brothers net
[..]
Dude er wordt juist vandaag de dag gemiddeld meer goede muziek gemaakt dan pakweg 40-50 jaar geleden, simpelweg omdat er veel meer professionele muzikanten zijn. En omdat er iets als emancipatie heeft plaatsgevonden, waardoor er net zoveel fantastische vrouwelijke artiesten zijn
Despacitoquote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn ouders nemen het geloof erg serieus. Maar mijn vader heeft wel op de Top 2000 gestemd. Met veel Latijns-Amerikaanse muziek!
Bachata!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ach, ik ben zelf niet meer gelovig, maar luister eens per jaar graag naar christelijke kerstmissen hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De hele avond DC Lewis met Mijn Gebed
Ik kijk liever naar Kerst Missenquote:Op donderdag 26 december 2019 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ach, ik ben zelf niet meer gelovig, maar luister eens per jaar graag naar christelijke kerstmissen hoor.
Pics!!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Kerst Missen
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Timmerfrans maakt zichzelf compleet ongeloofwaardig zo
Op z'n Fransquote:In niet mis te verstane bewoordingen heeft Frans Timmermans een liefdesbrief aan de Britten geschreven
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan wel graag de versie van Eric Clapton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |