Zal wel weer een flinke kerstborrel achter de kiezen hebben.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Timmerfrans maakt zichzelf compleet ongeloofwaardig zo
Terecht offerquote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Ik zou graag een teelbal inwisselen als ik de SocialDeal-reclame nooit meer zou hoeven te horen
Zo te zien gaat het niet de albumversie van Close To The Edge worden, getuige het aantal platen dit uur.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1626 What's Love Got To Do With It Tina Turner![]()
1625 Cocaine J.J. Cale![]()
1624 Skandal Im Sperrbezirk Spider Murphy Gang![]()
1623 Working Class Hero John Lennon![]()
1622 Blinded By The Light Manfred Mann's Earth Band![]()
![]()
1621 She's The One Robbie Williams![]()
1620 Close To The Edge Yes![]()
1619 Rivers Of Babylon Boney M.![]()
1618 Forever Man Eric Clapton![]()
1617 Moon Over Bourbon Street Sting![]()
1616 Rosie Claw Boys Claw![]()
"Don't push me 'cause I'm close to the edge. I'm trying not to lose my head, ha-ha."quote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het niet de albumversie van Close To The Edge worden, getuige het aantal platen dit uur.
Anders zou het op het randje worden, denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef Ferdo het volgende:
Zo te zien gaat het niet de albumversie van Close To The Edge worden, getuige het aantal platen dit uur.
Dat wordt knippen. Beetje zoals bij de Tubular Bells versiequote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mijn jongste Pippie lepelt hem soms random op.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Ik zou graag een teelbal inwisselen als ik de SocialDeal-reclame nooit meer zou hoeven te horen
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat wordt knippen. Beetje zoals bij de Tubular BALLS versie
z'n teelbal ?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn jongste Pippie lepelt hem soms random op.
Oke, ik heb alweer een beter duo gevonden, helaas wel diep in de nachtquote:Op donderdag 26 december 2019 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker wel, Sandstorm is gewoon een inwisselbaar tranceplaatje waarin weinig gebeurt. Bagagedrager wel top natuurlijk.
En dit tweetal mag er ook zijnquote:0794. Tame Impala🇦🇺 - The Less I Know the Better (2015) [4 - 5u]
0793. Leonard Cohen🇨🇦 - You Want It Darker (2016) [4 - 5u]
quote:0765. Gorillaz - Clint Eastwood (2001) [6 - 7u]
0764. Crowded House - Don't Dream It's Over (1987) [6 - 7u]
Veel stemlijstgenot diep in de nacht dit jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 13:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oke, ik heb alweer een beter duo gevonden, helaas wel diep in de nacht
[..]
En dit tweetal mag er ook zijn
[..]
1100 en 1099quote:Op donderdag 26 december 2019 13:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oke, ik heb alweer een beter duo gevonden, helaas wel diep in de nacht
[..]
En dit tweetal mag er ook zijn
[..]
SOOOWWWWWWWWquote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Ik tune ervoor uitquote:Op donderdag 26 december 2019 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig draaien ze een beperkte versie van die zenuwenplaat Close to the Edge.
Bij mij ook, 1e 2 komende nacht tussen 3 en 4quote:Op donderdag 26 december 2019 13:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Veel stemlijstgenot diep in de nacht dit jaar
Ik doe graag mee..quote:Op donderdag 26 december 2019 13:05 schreef MielMonteur het volgende:
Super leuk grapje met poedersuiker haha want dat lijkt op cocaïne hahaquote:Op donderdag 26 december 2019 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
Honderd keer beter dan die coverartiest Eric Claplong.
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 26 december 2019 13:15 schreef BillDauterive het volgende:
JJ Cale zakt ook weer met zijn drie inzendingen. Jammer. Vanavond krijgen we After Midnight al te horen.
Dat is wel een whole lotta Rosie zegquote:
Wat was dít dan met die kreunende vrouw aan de telefoonquote:
het nummer van Rosiequote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat was dít dan met die kreunende vrouw aan de telefoon
Gijs blijft eeuwig 15, denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bart, lees je mee?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Skandal um Rosie got it made, got it made, got it made. Zou leuke mashup zijn
Ze zitten wel in hetzelfde uurquote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Skandal um Rosie got it made, got it made, got it made. Zou leuke mashup zijn
Was zijn vriendinquote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kind? Is ondertussen oma!quote:Op donderdag 26 december 2019 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Heeft dat kind zo langzamerhand geen mobiel nummer?
Prachtig gedicht...quote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Tot mijn positieve verrassing stond "Homeless" er in.
Tot mijn negatieve verrassing was de uitvoerende (uitsluitend): Paul Simon.
Paul doet bijna niks in dat nummer.
De credits komen toe aan "Ladysmith Black Mambazo".
De aanwezigen in de studio wisten weinig raad met dit nummer..
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
En dat is niet okquote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Ferdo het volgende:
Dit gaat ook langzaam maar zeker richting uitgang.
Aan het einde hoor je Paul wel, maar inderdaad is het het koor dat de show steelt.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bijna 200 plaatsen gezakt...so fucking crazy.quote:
Duurde ook wel even voor ik deze versie meer ging waarderen om heel eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam er pas later achter dat dit nummer niet van Green Day is.
Kans is groot dat volgend jaar deze rond plek 1940/45 staatquote:Op donderdag 26 december 2019 13:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bijna 200 plaatsen gezakt...so fucking crazy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |