Hahaha geniaalquote:Op woensdag 26 december 2018 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard, all i want for christmas is a frikandel speciaal
Iron Maiden man? Is al gespot.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:52 schreef Keyos het volgende:
Is die kale rocker er trouwens al weer geweest? Geen Top 2000 zonder dat die uitkeringstrekker in beeld is natuurlijk.
Oh, ik dacht door de OP dat er echt geen DJ tussen 12 en 2 zatquote:Op woensdag 26 december 2018 18:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ah, de uren dat Gijs zijn Ratelpraatshow heeft bedoel je? Geen idee
Iron Maiden man bedoel je? Helaasquote:Op woensdag 26 december 2018 18:52 schreef Keyos het volgende:
Is die kale rocker er trouwens al weer geweest? Geen Top 2000 zonder dat die uitkeringstrekker in beeld is natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh, ik dacht door de OP dat er echt geen DJ tussen 12 en 2 zatPrima, dank!
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een voor mij nieuwe woordgrap, gefeliciteerd
KrimpFoleyquote:Op woensdag 26 december 2018 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoort er niks meer van, zal tegenwoordig wel HuishoudFoley zijn
oh jij kon niet achterblijven natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoort er niks meer van, zal tegenwoordig wel HuishoudFoley zijn
ik gok dat Ellen iedereen omver blies eigenlijk, wel ff andere kaliberquote:Op woensdag 26 december 2018 18:57 schreef Keyos het volgende:
Dit lijkt me zo'n nummer die live niet aan te horen is door valsheid, beetje als een concert van Mariah Carey.
Kijk dat bedoel ik. Is toch zo'n een-of-andere-talentenjacht-winnaresje?quote:
Keane kwam toch zo? Kane niet volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2018 19:00 schreef Keyos het volgende:
Zitten al klaar voor de Nickelback van de lage landen Kane.
Nee joh, groots songwriter en zangeres. Als ze niet zo introvert zou zijn, waarschijnlijk de grootste popster van vandaagquote:Op woensdag 26 december 2018 19:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik. Is toch zo'n een-of-andere-talentenjacht-winnaresje?
Gelukkig maar, kan gelijk door naar de Hans Anders.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Keane kwam toch zo? Kane niet volgens mij
ik ben geen maatstaf hoor, ik ken weinig ‘recente’ muziek. En symph kijkt gelukkig geen talentenjachten meerquote:Op woensdag 26 december 2018 19:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik. Is toch zo'n een-of-andere-talentenjacht-winnaresje?
Verstopt zij haar gezicht niet meestal. Heb de goede voor me toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee joh, groots songwriter en zangeres. Als ze niet zo introvert zou zijn, waarschijnlijk de grootste popster van vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |