Niet échtquote:Op woensdag 26 december 2018 18:46 schreef Sabata het volgende:
Zo, even koffie gezet. Nog iets gemist? :p
mooiste komt nuquote:Op woensdag 26 december 2018 18:46 schreef Sabata het volgende:
Zo, even koffie gezet. Nog iets gemist?![]()
Wel zo'n hele foute hoop ik?quote:Op woensdag 26 december 2018 18:48 schreef Nizno het volgende:
ik ga ff mn ouders blij maken door toch nog even onverwacht kerstig te doen met mn kersttrui
Doen! Wel roepen hoe we je kunnen herkennen hoor.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:49 schreef Keyos het volgende:
Ben in Hilversum vanaf a.s. vrijdag tot na oud&nieuw, misschien maar een keertje 's nachts dat café opzoeken als alle dagjesmensen met bakjes koffie weg zijn.
Haha, ik zal erover nadenken, ligt eraan of ik de intentie heb om me als een brave burger te gedragenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doen! Wel roepen hoe we je kunnen herkennen hoor.
Ah, de uren dat Gijs zijn Ratelpraatshow heeft bedoel je? Geen ideequote:Op woensdag 26 december 2018 18:50 schreef T3hTommay het volgende:
HALLO ALLEN
Waarom is er tussen 12 en 2 geen DJ aanwezig?
uiteraard, all i want for christmas is a frikandel speciaalquote:
Eenschquote:Op woensdag 26 december 2018 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
boeeee. veel t3 laag dit. schande gele hesjes
Mwah ze kunnen wel wat pit gebruiken in dat café dit jaarquote:Op woensdag 26 december 2018 18:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, ik zal erover nadenken, ligt eraan of ik de intentie heb om me als een brave burger te gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |