SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Het origineel van Paul de Leeuw is mooier.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, Het origineel van Paul de Leeuw is mooier.
Ik nooit maar mijn vader wel en die is in Januari 4 jaar doodquote:Op donderdag 26 december 2019 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even uit de kast komen:
Ik ben 3 keer bij Soldaat van Oranje aanwezig geweest.
En jij?
Oei, dat is een pittige belofte.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:11 schreef Zorro het volgende: [..] Nooit. Bij geen enkele musical. En ik durf te beloven dat dat nooit zal gebeuren ook
Klinkt plausibel.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:13 schreef Poppejans het volgende:
Origineel van Paul de leeuw is beter
Ik heb het probleem dat ik hier automatisch de Leeuw ga horen en dat maakt het er niet beter op. Op zich is het best prima.quote:
quote:
Het 1 is hopelijk geen gevolg van het ander...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:14 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik nooit maar mijn vader wel en die is in Januari 4 jaar dood
Arriveerde ze met haar Pausmobiel?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:14 schreef Bugno3 het volgende:
Mijn jaarlijkse weetje bij deze plaat:
Ik heb in Rome een keer een middag met Laura op het terras doorgebracht
zij zat verderop op het terras?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:14 schreef Bugno3 het volgende:
:-Dquote:
Weet zij dat ook?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:14 schreef Bugno3 het volgende:
Die is wel mooier ja.quote:
Nee, zeker niet. Maar echt om aan te geven hoe lang het al draait en toen was het al een gedoe. Zijn vrouw was al bang niet bijtijds aan kaarten te komen. En niet vanwege mijn vaders gezondheid.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het 1 is hopelijk geen gevolg van het ander...
Op 9 bvquote:Op donderdag 26 december 2019 10:17 schreef molloot200 het volgende:
Dat dit op 1663 staat is onbegrijpelijkHad zo veel hoger gekunnen
Die van Justin Bieber is dan weer een tikkie minder.quote:
Nee, nummer 9 moesten ze dit jaar leeg laten.quote:
Makkelijk top 100 materiaalquote:Op donderdag 26 december 2019 10:17 schreef molloot200 het volgende:
Dat dit op 1663 staat is onbegrijpelijkHad zo veel hoger gekunnen
Top2000 is al jaren dood....quote:Op donderdag 26 december 2019 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De top 2000 sterft wel een beetje, mocht een nummer als deze eruit vallen
Dat zou bijzonder matig zijn jaquote:Op donderdag 26 december 2019 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het is al tijden niet goed gesteld met de lijstquote:Op donderdag 26 december 2019 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
ow? vertel...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is al tijden niet goed gesteld met de lijst
Luister maar.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Top2000 is al jaren dood....
Wansmaak Nederland, gelukkig hebben wij hier wel verstand van goede muziekquote:Op donderdag 26 december 2019 10:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het is al tijden niet goed gesteld met de lijst
Nee hoor, mute button wordt weer fanatiek gebruiktquote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dat hebben we ook van vele andere nummers gezegd... en zie ons nu. We zijn er en luisteren nog steeds.
Ik heb YT er ondertussen naast.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dat hebben we ook van vele andere nummers gezegd... en zie ons nu. We zijn er en luisteren nog steeds.
Oh ja dat jaar wanneer opeens Mijn Leven Is Van Mij langskwam op eerste kerstdag. Stenders schrok er ook vanquote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor liever dit dan Pia Douwes.
Preciesquote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Wansmaak Nederland, gelukkig hebben wij hier wel verstand van goede muziek
je hebt nog een paar dagen...quote:
Nu moet ik wel zeggen dat als die Nederlandstalige meuk van Boef, Lil'Kleine enzo ooit de lijst gaat bestormen, dan haak ik wel af.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Als er 2000x Bløf instaat blijven we ook luisteren, al is het alleen maar om 7 dagen te klagenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Tsja, acht jaar geleden klaagden we dat Killing In The Name, Song 2, Born Slippy.nuxx etc er NIET in stonden. Er is in die tijd veel bereikt.quote:
Dat blijft mooiquote:Op donderdag 26 december 2019 10:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oh ja dat jaar wanneer opeens Mijn Leven Is Van Mij langskwam op eerste kerstdag. Stenders schrok er ook van
Nouja, ik zit dit jaar anders echt wel op een kantelpunt. Heb nog geen uur gehoord waarvan ik dacht "lekker uur". Af en toe wat leuke nummers.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
En een van de beste van hem staat er niet eens in (You Need Me, I Don't Need You) of één van de vele samenwerkingen uit dit jaar, zoals die met Eminem en 50 Cent. Alleen maar dezelfde skyradio hapquote:Op donderdag 26 december 2019 10:19 schreef alopio het volgende:
Elke scheet van Ed moet er ook echt in
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is in die tijd veel bereikt.
typisch een zin voor in een liedjequote:Op donderdag 26 december 2019 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, acht jaar geleden klaagden we dat Killing In The Name, Song 2, Born Slippy.nuxx etc er NIET in stonden. Er is in die tijd veel bereikt.
Maar wat nou als er muren omheen staan?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, acht jaar geleden klaagden we dat Killing In The Name, Song 2, Born Slippy.nuxx etc er NIET in stonden. Er is in die tijd veel bereikt.
Qua rap is het nu gelukkig nog beperkt tot Snelle, Diggy Dex, Opposites en De Jeugd en da's ook wel meer dan genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat als die Nederlandstalige meuk van Boef, Lil'Kleine enzo ooit de lijst gaat bestormen, dan haak ik wel af.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee hoor, mute button wordt weer fanatiek gebruikt
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua rap is het nu gelukkig nog beperkt tot Snelle, Diggy Dex, Opposites en De Jeugd en da's ook wel meer dan genoeg.
Als zulke meuk de lijst overneemt ben ik klaar.
En dat terwijl er dit jaar maar 90 nieuwe liedjes zijn en er grotendeels bagger van de laatste jaren uit is. Het zit in je hoofd, niet in je hart.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, ik zit dit jaar anders echt wel op een kantelpunt. Heb nog geen uur gehoord waarvan ik dacht "lekker uur". Af en toe wat leuke nummers.
Hopelijk ook voor het laatstquote:
quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 26 december 2019 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs dan niet, hij zingt zo enorm zeikerigquote:Op donderdag 26 december 2019 10:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohh dit is best mooi (wanneer Douwe zingt)
je zou er een column over moeten schrijven...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar ondertussen zijn er wel veel parels uit de jaren 60 verdwenen en vervangen door nummers zoals dit
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef Fred_B het volgende:
Jacqueline met haar Vinexwijkmuziek staat dan ook gewoon twee keer zo vaak in de voorkeuzelijst als Jacques Brel.
De revival van krezip, denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef asco het volgende:
Van welke reclame heeft dit een notering te danken?
Ik denk dat ik dan alleen maar 'OK Boomer' antwoorden terug krijgquote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
je zou er een column over moeten schrijven...
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef Fred_B het volgende:
Jacqueline met haar Vinexwijkmuziek staat dan ook gewoon twee keer zo vaak in de voorkeuzelijst als Jacques Brel.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn cover van de Kelly Family, Jacob's Song, komt ook nog langs vanmiddag
Jongens... het is nog vroeg hé.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jacob's Song van Douwe Bob
En dat staat er dan gelukkig ook in blijkbaar
ik ga wel serieus erop reageren hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 10:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alleen maar 'OK Boomer' antwoorden terug krijg
Of is er iemand dood?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef asco het volgende:
Van welke reclame heeft dit een notering te danken?
Jawel staat erinquote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jacob's Song van Douwe Bob
En dat staat er dan gelukkig ook in blijkbaar
Ja, maar er is zeker ook een hoop rommel uit gegaan. Manuela worden we ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:24 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar ondertussen zijn er wel veel parels uit de jaren 60 verdwenen en vervangen door nummers zoals dit
Dan weet je meteen wie je niet meer serieus hoeft te nemenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan alleen maar 'OK Boomer' antwoorden terug krijg
God behoud ons voor de revival van Kanequote:Op donderdag 26 december 2019 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De revival van krezip, denk ik
Zat vorig jaar ook al op hetzelfde kantelpunt. En nu is Buffalo Springfield eruit, nog net geen laatste druppel.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat terwijl er dit jaar maar 90 nieuwe liedjes zijn en er grotendeels bagger van de laatste jaren uit is. Het zit in je hoofd, niet in je hart.
Matig ook.. Van Kelly Family is natuurlijk David's Songquote:Op donderdag 26 december 2019 10:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Jongens... het is nog vroeg hé.
In het geheel niet zelfs.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alweer Norah.... ze kwam niet.....
Arm kind
quote:
Dat staat je vrij.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat vorig jaar ook al op hetzelfde kantelpunt. En nu is Buffalo Springfield eruit, nog net geen laatste druppel.
Als ik hier niet zou posten zou ik sowieso al niet meer luisteren.
Tja matige lover. Maar ja niet elke man kan en FOK!er zijn met 35cm in z’n broek natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alweer Norah.... ze kwam niet.....
Arm kind
Dan ga ik losquote:
Dit is heerlijk man.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef peaceman het volgende:
Mensen die dit mooi vinden hebben weinig levenslust
Het zijn mensen die kennelijk zelf ook weinig komen.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:26 schreef peaceman het volgende:
Mensen die dit mooi vinden hebben weinig levenslust
qua nieuwe binnenkomers en uitvallers was 2019 niet eens zo'n slecht jaar inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat staat je vrij.
Ik merk ook dat de lijst een paar jaar geleden een stukje sterker was (2012-2014 waren sterke jaren)
Maar vind hem wel vrij stabiel sinds.. 2017.
Ik ga dan weg denk ikquote:
Tom? Indiana?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had zij niet een bekende pa ofzo?
Ravi Shankar, de oude sitargod, dacht ikquote:Op donderdag 26 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gras is groen, regen is natquote:Op donderdag 26 december 2019 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een hele slechte tekst van Bluf.
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 26 december 2019 10:29 schreef molloot200 het volgende:
Ten opzichte van de twee nummers hiervoor is Blof nog de betere van de 3
(help dit is vloeken in de kerk vrees ik)
Haar vader was van de jingel jengel herrie (sitar)quote:Op donderdag 26 december 2019 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:30 schreef Fred_B het volgende:
De 35 beste platen allertijden. Daar moet deze echt bij inderdaad.
Ja dat vind ik ook wel bijzonderquote:Op donderdag 26 december 2019 10:30 schreef Fred_B het volgende:
De 35 beste platen allertijden. Daar moet deze echt bij inderdaad.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:30 schreef ok01 het volgende:
Ik vind dit nog een prima nummer van Blof
Door zijn kad.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
is dit geschreven door zijn zoon?
Zonder tekst was deze best prima.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:30 schreef ok01 het volgende:
Ik vind dit nog een prima nummer van Blof
Ze hebben ook een nummer over Wijd Open toch.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:30 schreef peaceman het volgende:
het zat erin, maar wilde niet komen?
ehm...
Later is dan ook allang begonnen.quote:
Vergeleken met hun andere nummers welquote:
gatverdamme!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben ook een nummer over Wijd Open toch.
De dag die je wist dat zou komenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
ik mis drie a'squote:Op donderdag 26 december 2019 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zolang je de 3JS maar niet mist.
Ligt er over een paar jaar wel uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:33 schreef Fred_B het volgende:
Dit springt er opeens wel heel erg uit.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:34 schreef Pumpalov het volgende:
Vroeger verstond ik dus altijd "love that dick" en ik vond het maar een raar nummer
Je wordt oud, Mex...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds ik wat actiever de Evergreen Top 1000 luister vind ik het ook wat minder erg om die plaatjes hier niet meer te horen. Sommige van die nummers moet je echt niet vaker horen.
En het was een Lovely Day....quote:
Goedemorgen!quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
A lovely gaaaaaaaaaaaaaaaay
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:34 schreef Pumpalov het volgende:
Vroeger verstond ik dus altijd "love that dick" en ik vond het maar een raar nummer
Ik dacht altijd dat ie Germany zei.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:34 schreef Pumpalov het volgende:
Maar dit staat al jaren rond 1500.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ligt er over een paar jaar wel uit.
quote:
Er zijn grenzen aan het toelaatbare.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ie Germany zei.
Morgen wordt sowieso beter dan gister. De angstaanval gister deed me slecht, maar een goede nachtrust deed me wel weer even goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
En het was een Lovely Day....
Grapje
Het is nu later.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:37 schreef Pumpalov het volgende:
Soms heeft van dik hout wel prima nummertjes.
Soms is niet nu.
Maar daarvoor stond het een paar op 1200, en er moeten de komende jaren meer nummers voor keerls en leraren in enzo dus dan verdwijnt ie zo, hupsakee, uit de lijstquote:Op donderdag 26 december 2019 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit staat al jaren rond 1500.
Goed rusten, makker.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Morgen wordt sowieso beter dan gister. De angstaanval gister deed me slecht, maar een goede nachtrust deed me wel weer even goed.
Ik moest helaas wel veel nummers overslaan, maar mijn gemoedstoestand gaat voort.
als de morgen is gekomenquote:
Het wordt steeds vroeger laat.quote:
Dat lijkt me nagenoeg een feit.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Stil in mij vind ik echt geweldig. Gewoon zonder reden.
Dat is ook het enige nummer van ze.
Ja ik ook dusquote:Op donderdag 26 december 2019 10:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ie Germany zei.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Morgen wordt sowieso beter dan gister. De angstaanval gister deed me slecht, maar een goede nachtrust deed me wel weer even goed.
Ik moest helaas wel veel nummers overslaan, maar mijn gemoedstoestand gaat voort.
Angst en paniek is naar. Sterktequote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tja er zijn zat nummers in de top 2000 die door vocaal begaafde zangers/zangeressen gezongen worden en die toch helemaal kut zijn...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat dit nummer wordt gezongen door iemand die totaal niet kan zingen, want het is best wel mooi.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Tering, wat een kutstem.
Zonder verdoving die stembanden verwijderen om verdere schade zien te voorkomen...
Ik snap niet dat dit gedrocht al zo lang bestaat.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat dit nummer wordt gezongen door iemand die totaal niet kan zingen, want het is best wel mooi.
pas goed op jezelf!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De mijne ook.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan die stem van Martin Buitenhuis wel hebben.
Het hoeft allemaal niet perfect, het komt wel oprecht over.
Mensen die niks zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 10:39 schreef satecl het volgende:
De tekst is niks, de stem is niks, muziek is niks. Wie stemt hier op!?
Ticket to the topicsquote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar stemmen voor Gerard Joling, ticket to the tropics
Teveel drank in korte tijd, te veel overgangen waar ik aan moest wennen, de hectiek van het leven. Gisteren piekte dat toen ik nog van veel te veel drank de dag daarvoor naar het kerstdiner ging. Gelukkig heeft mijn broer het ook gehad dus heeft me goed geholpen.Het zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Ik moet rustig aan doen de komende dagen.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed rusten, makker.
Wat was er gebeurd? Als je geen zin hebt om te vertellen, hoeft natuurlijk niet.
Dat is wel een lekker nummertje.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar stemmen voor Gerard Joling, ticket to the tropics
Prima tijd van het jaar om het even rustig aan te doenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Teveel drank in korte tijd, te veel overgangen waar ik aan moest wennen, de hectiek van het leven. Gisteren piekte dat toen ik nog van veel te veel drank de dag daarvoor naar het kerstdiner ging. Gelukkig heeft mijn broer het ook gehad dus heeft me goed geholpen.Het zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Ik moet rustig aan doen de komende dagen.
En daar is geen betere oplossing voor dan de lijst der lijsten en voetbal kijken
Nou datquote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker nummertje.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Ik weet nergens van, maar sterkte en goed dat het beter gaat
quote:
Bedankt allemaal, ik zal lekker rusten vandaag, dan zal het allemaal goedkomenquote:
Met een hamburger op het toiletquote:Op donderdag 26 december 2019 10:41 schreef satecl het volgende:
Klasse dit. Elvis. Scheen wel een grote artiest te zijn wat jaartjes terug. Volgens mij inmiddels overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |