Het is nu later.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:37 schreef Pumpalov het volgende:
Soms heeft van dik hout wel prima nummertjes.
Soms is niet nu.
Maar daarvoor stond het een paar op 1200, en er moeten de komende jaren meer nummers voor keerls en leraren in enzo dus dan verdwijnt ie zo, hupsakee, uit de lijstquote:Op donderdag 26 december 2019 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit staat al jaren rond 1500.
Goed rusten, makker.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Morgen wordt sowieso beter dan gister. De angstaanval gister deed me slecht, maar een goede nachtrust deed me wel weer even goed.
Ik moest helaas wel veel nummers overslaan, maar mijn gemoedstoestand gaat voort.
als de morgen is gekomenquote:
Het wordt steeds vroeger laat.quote:
Dat lijkt me nagenoeg een feit.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:37 schreef Tris het volgende:
[..]
Stil in mij vind ik echt geweldig. Gewoon zonder reden.
Dat is ook het enige nummer van ze.
Ja ik ook dusquote:Op donderdag 26 december 2019 10:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ie Germany zei.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Morgen wordt sowieso beter dan gister. De angstaanval gister deed me slecht, maar een goede nachtrust deed me wel weer even goed.
Ik moest helaas wel veel nummers overslaan, maar mijn gemoedstoestand gaat voort.
Angst en paniek is naar. Sterktequote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tja er zijn zat nummers in de top 2000 die door vocaal begaafde zangers/zangeressen gezongen worden en die toch helemaal kut zijn...quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat dit nummer wordt gezongen door iemand die totaal niet kan zingen, want het is best wel mooi.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Tering, wat een kutstem.
Zonder verdoving die stembanden verwijderen om verdere schade zien te voorkomen...
Ik snap niet dat dit gedrocht al zo lang bestaat.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat dit nummer wordt gezongen door iemand die totaal niet kan zingen, want het is best wel mooi.
pas goed op jezelf!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De mijne ook.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan die stem van Martin Buitenhuis wel hebben.
Het hoeft allemaal niet perfect, het komt wel oprecht over.
Mensen die niks zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 10:39 schreef satecl het volgende:
De tekst is niks, de stem is niks, muziek is niks. Wie stemt hier op!?
Ticket to the topicsquote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar stemmen voor Gerard Joling, ticket to the tropics
Teveel drank in korte tijd, te veel overgangen waar ik aan moest wennen, de hectiek van het leven. Gisteren piekte dat toen ik nog van veel te veel drank de dag daarvoor naar het kerstdiner ging. Gelukkig heeft mijn broer het ook gehad dus heeft me goed geholpen.Het zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Ik moet rustig aan doen de komende dagen.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed rusten, makker.
Wat was er gebeurd? Als je geen zin hebt om te vertellen, hoeft natuurlijk niet.
Dat is wel een lekker nummertje.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar stemmen voor Gerard Joling, ticket to the tropics
Prima tijd van het jaar om het even rustig aan te doenquote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Teveel drank in korte tijd, te veel overgangen waar ik aan moest wennen, de hectiek van het leven. Gisteren piekte dat toen ik nog van veel te veel drank de dag daarvoor naar het kerstdiner ging. Gelukkig heeft mijn broer het ook gehad dus heeft me goed geholpen.Het zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Ik moet rustig aan doen de komende dagen.
En daar is geen betere oplossing voor dan de lijst der lijsten en voetbal kijken
Nou datquote:Op donderdag 26 december 2019 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker nummertje.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Ik weet nergens van, maar sterkte en goed dat het beter gaat
quote:
Bedankt allemaal, ik zal lekker rusten vandaag, dan zal het allemaal goedkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |