SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Meervoud.quote:
WAT ZEG JE?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:29 schreef Isorden het volgende:
luister naar het geluid van een schreeuwende dag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Barry Hay heeft zijn dodenbonus ook wel aardig verzilvert dit jaarHay is niet dood, Hay leeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:32 schreef Schakeltopia het volgende:
mandy , daar heb ik goeie gevoelens bij![]()
bedankt mandy
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:31 schreef Isorden het volgende:
Stond dit nummer er nooit eerder in?
Madonna, de Dijk en Ilse de Langequote:Op woensdag 25 december 2019 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
28 dec. tussen 5 en 6 komen drie van mijn stemnummers.
Oma met rollator gaat nog sneller dan dit nummerquote:Op woensdag 25 december 2019 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan niet zoveel met dit nummer.
Nouja, hoe raad je het!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Madonna, de Dijk en Ilse de Lange
Stuk beter jaquote:Op woensdag 25 december 2019 23:34 schreef Martinello het volgende:
Stiekem wel een heerlijk nummer. En Barry is er steeds natuurlijker uit gaan zien
[ afbeelding ]
Je hoeft ook alleen maar te luisteren...verder hoef je niksquote:Op woensdag 25 december 2019 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan niet zoveel met dit nummer.
Inderdaad, die speelde nog mee in Entouragequote:Op woensdag 25 december 2019 23:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar is Mandy Moore gebleven dan?
eerst Adam Curry, nu Gene Wilderquote:Op woensdag 25 december 2019 23:34 schreef Martinello het volgende:
Stiekem wel een heerlijk nummer. En Barry is er steeds natuurlijker uit gaan zien
[ afbeelding ]
Even gekeken en denk dat ik weet welke.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
28 dec. tussen 5 en 6 komen drie van mijn stemnummers.
Da's niet echt een grap.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik miste die grap al. Gelukkig stel jij me niet teleur!
Ja hahaquote:Op woensdag 25 december 2019 23:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
eerst Adam Curry, nu Gene Wilder
zitten echt een paar lekkere fills tussen, mee eensquote:Op woensdag 25 december 2019 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fijn drumnummer, natuurlijk niet in het echt want dat lukt me niet.
Aww, zonde.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vannacht ook nog Tonight, Tonight
toevallig dat die ook tonight gespeeld wordt?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Worden alle kerstliedjes nou ook voor 27 dec. gedraaid?quote:Op woensdag 25 december 2019 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
toevallig dat die ook tonight gespeeld wordt?
Ik ruik manipulatie.
er zal vast wel eentje nog erlangs glippen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Worden alle kerstliedjes nou ook voor 27 dec. gedraaid?
die vind ik stukken minder.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
volgens mij begint Chris Rea na de kerst al te rijden voor volgend jaarquote:Op woensdag 25 december 2019 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Worden alle kerstliedjes nou ook voor 27 dec. gedraaid?
Haha geen toeval meer nee, zoveelste stevige nummer Chop Suey, Echoes, Fear Of The Dark, Angel Of Death etc.....quote:Op woensdag 25 december 2019 23:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
toevallig dat die ook tonight gespeeld wordt?
Ik ruik manipulatie.
Ach stel je niet aan. Je moet politiek en kunst altijd gescheiden van elkaar houden.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:37 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje is toch ietsjes minder na Billy Corgan's transfobe rant.
Sowieso Wham! op 332quote:Op woensdag 25 december 2019 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
er zal vast wel eentje nog erlangs glippen.
Terecht.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij begint Chris Rea na de kerst al te rijden voor volgend jaar
Nou, Harry Potter hoef ik nu echt niet meer te lezen nadat JK Rowling een terf blijkt te zijnquote:Op woensdag 25 december 2019 23:39 schreef jrwl het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan. Je moet politiek en kunst altijd gescheiden van elkaar houden.
Vergeten op te stemmen om eerlijk te zijn. Normaal gesproken echt niet mjn ding, maar Havana is toch echt een lekker nummer.quote:
Leuk, echt serieus goede zangeres en stiekem ook wel een lekkere meidquote:
Baal naast Echoes en Fear of the Dark ook best erg van Ghost Love Score midden in de nachtquote:Op woensdag 25 december 2019 23:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha geen toeval meer nee, zoveelste stevige nummer Chop Suey, Echoes, Fear Of The Dark, Angel Of Death etc.....
Ja, een van de enige huidige bekende nummers die ik echt kan waarderen. Mooie stem heeft ze ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vergeten op te stemmen om eerlijk te zijn. Normaal gesproken echt niet mjn ding, maar Havana is toch echt een lekker nummer.
hmm, zal d'r zo eens googlen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jewel ook nog wel eens over gefantaseerd
Ik heb nog NOOIT wekker gezet voor een nummer, maar GLS wil ik het voor doen. Of gewoon nog wakker blijven.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Baal naast Echoes en Fear of the Dark ook best erg van Ghost Love Score midden in de nacht. Wekkertje zetten gaat me wel een beetje te ver.
Havana verdient die hoge positie meer dan bijvoorbeeld die Duurt Te Lang cover. Maar mooi dat ze er in ieder geval in staatquote:
Zal wel de albumversie zijn met Tarja though. Al heb ik er over nagedacht een mooie mail te schrijven met het verzoek de live versie van Wacken te pakken, maar dat heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT wekker gezet voor een nummer, maar GLS wil ik het voor doen. Of gewoon nog wakker blijven.
Het is veranderd naar LIVE versie op de lijst, dus ik verwacht Wacken versie, want dat was ook de stemactie die wij hadden opgezet.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zal wel de albumversie zijn met Tarja though. Al heb ik er over nagedacht een mooie mail te schrijven met het verzoek de live versie van Wacken te pakken, maar dat heeft toch geen zin.
White Flag, ook een jeugdfaffiequote:Op woensdag 25 december 2019 23:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze en White Flag van Dido kan ik goed hebben terwijl het mijn genre niet is.
Je bent zelf stom.quote:
Ga eens even wat snacks voor ons bakken.quote:
Oh shit, dat moet en zal de Wacken versie zijn. Eeuwig zonde dat dat niet prime-time door de Nederlandse ether knalt. Dat zou pas écht een Floorgasm zijn geweest.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is veranderd naar LIVE versie op de lijst, dus ik verwacht Wacken versie, want dat was ook de stemactie die wij hadden opgezet.
die resting bitch face alleen al.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben allergisch voor Rhianna, over zwaar overschatte jengelzangeressen gesproken
Resting fucking geil wijf face bedoel je haha.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die resting bitch face alleen al.
je hebt het liever hoger in de lijst?quote:
Tja.. standaard r&b geproduceerde popquote:Op woensdag 25 december 2019 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben allergisch voor Rhianna, over zwaar overschatte jengelzangeressen gesproken
Gelukkig wel Elan (zit niet echt een Floorgasm in, maar toch) tijdens prime-time. Phantom ook niet slecht, ergens rond 11:45.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oh shit, dat moet en zal de Wacken versie zijn. Eeuwig zonde dat dat niet prime-time door de Nederlandse ether knalt. Dat zou pas écht een Floorgasm zijn geweest.
preciesquote:Op woensdag 25 december 2019 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Resting fucking geil wijf face bedoel je haha.
Ik ook, niet op gestemd, maar Rihanna heeft een paar prima nummertjes op haar naam staan.quote:
Man Downquote:Op woensdag 25 december 2019 23:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik ook, niet op gestemd, maar Rihanna heeft een paar prima nummertjes op haar naam staan.
hij mag er wel uit van me als het aan mij lag.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt het liever hoger in de lijst?
zelfs de haters vinden het nummer nu mooierquote:
Zeker, en Shut Up And Drive is mijn guilty pleasurequote:
ja die is idd kutquote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heeft Umbrella het niet gehaald, die is helemaal verschrikkelijk
Eens.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb verder niks met Rihanna, maar dit nummer is zo gek nog niet.
Schijn op jou gekke diamant stem ik ieder jaar op.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Mweh. Geef mij maar Shine on You Crazy Diamond, of Lucy in the Sky.
Het nummer mag er gewoon uit, Dago moet alleen die gifjes blijven postenquote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs de haters vinden het nummer nu mooier
Weten we ook gelijk waar de zangeres van ‘hou je bek en bef me’ haar inspiratie vandaan heeft gehaald.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zeker, en Shut Up And Drive is mijn guilty pleasure
geschreven door Sia deze songquote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig heeft Umbrella het niet gehaald, die is helemaal verschrikkelijk
Staat er al een paar uur jaquote:
Die weet wel wat ze weggeeftquote:
jajaja de nummers worden kleiner en de hits worden groter naarmate de tijd verstrektquote:Op woensdag 25 december 2019 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn we alweer bijna bij nummer 1800.
dit is toegestaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:51 schreef 4-elements het volgende:
Ik kom hier weer even mijn Blof-haat delen.
Blof![]()
![]()
Dat gaat snel!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn we alweer bijna bij nummer 1800.
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:51 schreef Martinello het volgende:
Dit is pas kut, de zeeuwse cryptogrammen.
Ik geloof er niets van, volgens mij hebben ze gewoon nummers 1860-1810 overgeslagen.quote:
Geef mij maar gewoon Marina and the Diamonds. Die gekke diamant kan me gestolen worden, daar val ik tijdens de nachtelijke uren bij in slaapquote:Op woensdag 25 december 2019 23:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Mweh. Geef mij maar Shine on You Crazy Diamond, of Lucy in the Sky.
En Coldplay en Kane en en en...quote:Op woensdag 25 december 2019 23:52 schreef 4-elements het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er maar liefst 24 nummers van Blof in de Top 2000 staan? Als je één nummer hebt gehoord, heb je ze allemaal gehoord... Zelfde geldt overigens voor Kensington.
Join the clubquote:Op woensdag 25 december 2019 23:52 schreef Berkery het volgende:
Hallo, daar ben ik weer na kerstdiner. Please kill me
Nee, je post maar gewoon mee.quote:
dat is idd ook een prima band!quote:Op woensdag 25 december 2019 23:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon Marina and the Diamonds. Die gekke diamant kan me gestolen worden, daar val ik tijdens de nachtelijke uren bij in slaap
Vreemde Wegen is ook wel goed maar volgens mij is dat nooit een single-track geweestquote:Op woensdag 25 december 2019 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Liefs uit Londen en Alles is Liefde zijn de enige Blof-platen die ik wel kan waarderen
Die is de weg ook aardig kwijt geraakt he? Na een briljant eerste album alleen nog maar doorsnee bagger uitgepoept.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon Marina and the Diamonds. Die gekke diamant kan me gestolen worden, daar val ik tijdens de nachtelijke uren bij in slaap
Kane is gelukkig al bijna vergeten. Nu bidden dat ze geen reünie gaan houden, want dan komen ze er ongetwijfeld met meer platen in. Nu gaan ze lekker richting uitgangquote:Op woensdag 25 december 2019 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En Coldplay en Kane en en en...
Sommige mensen houden van middelmaat. Het helpt ook niet dat ze niet echt een onbetwist beste nummer hebben, behalve misschien zoutelande maar dat is ook meer recency bias dat die zo hoog staat. Zo stemt iedereen op andere nummers.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:52 schreef 4-elements het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er maar liefst 24 nummers van Blof in de Top 2000 staan? Als je één nummer hebt gehoord, heb je ze allemaal gehoord... Zelfde geldt overigens voor Kensington.
Alles is Liefde vind ik ook wel aardig, maar er hangt wel zo'n Nederlands romcom sfeertje omheen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Liefs uit Londen en Alles is Liefde zijn de enige Blof-platen die ik wel kan waarderen
In tegenstelling tot luchtbellenquote:
Die heeft dit jaar een prima soloalbum uitgebrachtquote:Op woensdag 25 december 2019 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die is de weg ook aardig kwijt geraakt he? Na een briljant eerste album alleen nog maar doorsnee bagger uitgepoept.
Als het van na 1980 is weet ie opeens behoorlijk weinigquote:Op woensdag 25 december 2019 23:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal Don Leo nog aan petit histoires beginnen tijdens zn shifts?
quote:
+100quote:
Hij is wel iemand van de oude stempel ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het van na 1980 is weet ie opeens behoorlijk weinig
zijn laatste goede CD is dan ook alweer van een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Justin Timberlake heeft ook flinke klappen gehad dit jaar.
Nouja, prima. Van die huis-tuin-en-keukenpop met afgezaagde clichés over de liefde. Vroeger zat er tenminste nog wat originaliteit in.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft dit jaar een prima soloalbum uitgebrachtze heeft de Diamonds uit de bandnaam geschrapt
Leo's zondagavondprogramma is altijd genot.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+100![]()
![]()
![]()
Nu al m'n fave dj na Annemieke. Briljante uitzending had ie laatst met z'n Album Top 25
Zijn nieuwere materiaal vind ik wel minder. Dit blijft geniaal.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Justin Timberlake is wel echt een baas
Was ook een slap aftreksel van Florence met de Machientje.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, prima. Van die huis-tuin-en-keukenpop met afgezaagde clichés over de liefde. Vroeger zat er tenminste nog wat originaliteit in.
Hij houdt wel o.a. van muziek van Sufjan Stevens, Midlake en Lana del Rey. Dan ben je per definitie al een baas. Zal hij vast het nodige over kunnen vertellen ookquote:Op woensdag 25 december 2019 23:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het van na 1980 is weet ie opeens behoorlijk weinig
Cry me Arriva.quote:
Lijkt niet eens op elkaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was ook een slap aftreksel van Florence met de Machientje.
Tuurlijk, want dat klinkt ook oudquote:Op woensdag 25 december 2019 23:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hij houdt wel o.a. van muziek van Sufjan Stevens, Midlake en Lana del Rey. Dan ben je per definitie al een baas. Zal hij vast het nodige over kunnen vertellen ook
Is dat niet die vent die op Justin Timberleek?quote:
Vorige week een slechte Arriva-ervaring gehad. Verder wijd ik me er niet over uit.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:57 schreef Martinello het volgende:
Dit is niet zo best. Zometeen gelukkig Pet Shop Boys
Oneens.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt niet eens op elkaar.
mooi op tijd, ik heb het net weer in de (koel)kast gezet.quote:
Ja, dat moet ik ook eens vaker gaan checken. Had wel laast de uitzending geluisterd waar Eefjequote:Op woensdag 25 december 2019 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leo's zondagavondprogramma is altijd genot.
Oneens met joun oneens.quote:
Zal vast komen door het nieuws, waar kindermishandeling een paar keer was uitgevoerd door MJ dacht ik.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Michael Jackson is trouwens met al z'n platen gezakt dit jaar... die is postmortum gestraft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |