Terecht.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij begint Chris Rea na de kerst al te rijden voor volgend jaar
Nou, Harry Potter hoef ik nu echt niet meer te lezen nadat JK Rowling een terf blijkt te zijnquote:Op woensdag 25 december 2019 23:39 schreef jrwl het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan. Je moet politiek en kunst altijd gescheiden van elkaar houden.
Vergeten op te stemmen om eerlijk te zijn. Normaal gesproken echt niet mjn ding, maar Havana is toch echt een lekker nummer.quote:
Leuk, echt serieus goede zangeres en stiekem ook wel een lekkere meidquote:
Baal naast Echoes en Fear of the Dark ook best erg van Ghost Love Score midden in de nachtquote:Op woensdag 25 december 2019 23:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha geen toeval meer nee, zoveelste stevige nummer Chop Suey, Echoes, Fear Of The Dark, Angel Of Death etc.....
Ja, een van de enige huidige bekende nummers die ik echt kan waarderen. Mooie stem heeft ze ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vergeten op te stemmen om eerlijk te zijn. Normaal gesproken echt niet mjn ding, maar Havana is toch echt een lekker nummer.
hmm, zal d'r zo eens googlen.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jewel ook nog wel eens over gefantaseerd
Ik heb nog NOOIT wekker gezet voor een nummer, maar GLS wil ik het voor doen. Of gewoon nog wakker blijven.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Baal naast Echoes en Fear of the Dark ook best erg van Ghost Love Score midden in de nacht. Wekkertje zetten gaat me wel een beetje te ver.
Havana verdient die hoge positie meer dan bijvoorbeeld die Duurt Te Lang cover. Maar mooi dat ze er in ieder geval in staatquote:
Zal wel de albumversie zijn met Tarja though. Al heb ik er over nagedacht een mooie mail te schrijven met het verzoek de live versie van Wacken te pakken, maar dat heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT wekker gezet voor een nummer, maar GLS wil ik het voor doen. Of gewoon nog wakker blijven.
Het is veranderd naar LIVE versie op de lijst, dus ik verwacht Wacken versie, want dat was ook de stemactie die wij hadden opgezet.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zal wel de albumversie zijn met Tarja though. Al heb ik er over nagedacht een mooie mail te schrijven met het verzoek de live versie van Wacken te pakken, maar dat heeft toch geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |