Ik heb nog NOOIT wekker gezet voor een nummer, maar GLS wil ik het voor doen. Of gewoon nog wakker blijven.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Baal naast Echoes en Fear of the Dark ook best erg van Ghost Love Score midden in de nacht. Wekkertje zetten gaat me wel een beetje te ver.
Havana verdient die hoge positie meer dan bijvoorbeeld die Duurt Te Lang cover. Maar mooi dat ze er in ieder geval in staatquote:
Zal wel de albumversie zijn met Tarja though. Al heb ik er over nagedacht een mooie mail te schrijven met het verzoek de live versie van Wacken te pakken, maar dat heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT wekker gezet voor een nummer, maar GLS wil ik het voor doen. Of gewoon nog wakker blijven.
Het is veranderd naar LIVE versie op de lijst, dus ik verwacht Wacken versie, want dat was ook de stemactie die wij hadden opgezet.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zal wel de albumversie zijn met Tarja though. Al heb ik er over nagedacht een mooie mail te schrijven met het verzoek de live versie van Wacken te pakken, maar dat heeft toch geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |