White Flag, ook een jeugdfaffiequote:Op woensdag 25 december 2019 23:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze en White Flag van Dido kan ik goed hebben terwijl het mijn genre niet is.
Je bent zelf stom.quote:
Ga eens even wat snacks voor ons bakken.quote:
Oh shit, dat moet en zal de Wacken versie zijn. Eeuwig zonde dat dat niet prime-time door de Nederlandse ether knalt. Dat zou pas écht een Floorgasm zijn geweest.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is veranderd naar LIVE versie op de lijst, dus ik verwacht Wacken versie, want dat was ook de stemactie die wij hadden opgezet.
die resting bitch face alleen al.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben allergisch voor Rhianna, over zwaar overschatte jengelzangeressen gesproken
Resting fucking geil wijf face bedoel je haha.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die resting bitch face alleen al.
je hebt het liever hoger in de lijst?quote:
Tja.. standaard r&b geproduceerde popquote:Op woensdag 25 december 2019 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben allergisch voor Rhianna, over zwaar overschatte jengelzangeressen gesproken
Gelukkig wel Elan (zit niet echt een Floorgasm in, maar toch) tijdens prime-time. Phantom ook niet slecht, ergens rond 11:45.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oh shit, dat moet en zal de Wacken versie zijn. Eeuwig zonde dat dat niet prime-time door de Nederlandse ether knalt. Dat zou pas écht een Floorgasm zijn geweest.
preciesquote:Op woensdag 25 december 2019 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Resting fucking geil wijf face bedoel je haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |