SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
There's a club if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home and you cry
And you want to die
Gezellig.
lekker nummer welquote:Op woensdag 25 december 2019 20:28 schreef Idisrom het volgende:
Deze van The Smiths zit in mijn Top 5
Best wel goed serie en van die film The Craftquote:
Reboot nooit gekeken, origineel was prima vermaak. Geen hoogstaand iets, maar keek heerlijk weg.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Best wel goed serie en van die film The Craft
De reboot van Charmed is niet om aan te zien
quote:Op woensdag 25 december 2019 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, deze werd echt ranzig afgekapt.
Serie uit mijn tienerjaren.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Reboot nooit gekeken, origineel was prima vermaak. Geen hoogstaand iets, maar keek heerlijk weg.
Zijn wij volgens mij wel even oud jaquote:Op woensdag 25 december 2019 20:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Serie uit mijn tienerjaren.
Van de reboot 2 afleveringen gezien, maar het acteren was zo slecht en niet om aan te zien.
Jammer dat ze niet helemaal The smiths draaien
Sjors Beker?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Drink er maar even 1 op Sjors. Proost
quote:Op woensdag 25 december 2019 20:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo, dat was het eten weer. Komt op deze manier alleen wel weer snel naar boven
Lowlands stemmers?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:37 schreef Kyran het volgende:
Wat doet dit in de top2000. Overrated doodgeplugged 3fmbandje.
Thunder is het slechtste nummer ooit. Lijkt niet eens op muziek.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Begin bijna te verlangen naar Thunder en Believer als ik dit hoor
Zit tenminste nog een lekkere bas inquote:Op woensdag 25 december 2019 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thunder is het slechtste nummer ooit. Lijkt niet eens op muziek.
Las gisteren dat dat een ontzettende bokkelul is.quote:
Ja iemand vatte een docu samen toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Las gisteren dat dat een ontzettende bokkelul is.
quote:Op woensdag 25 december 2019 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies hebben net gedaan alsof ze heel moe waren, precies zoals we hadden afgesproken.
We zijn weer op de weg naar huis, na een gezellig diner.
Soms zijn ze toch wel nuttig?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies hebben net gedaan alsof ze heel moe waren, precies zoals we hadden afgesproken.
Tactisch ijzersterkquote:Op woensdag 25 december 2019 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ja ditquote:Op woensdag 25 december 2019 20:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze doet me denken aan mn oude Yamaha keyboard. 1 van de ingestelde preset songs
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 25 december 2019 20:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze doet me denken aan mn oude Yamaha keyboard. 1 van de ingestelde preset songs
quote:
Kut.quote:
Over een goeie 5 minuten beton van Phil & Garyquote:Op woensdag 25 december 2019 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn schoonfamilie woont in Betondorp.
Out in the Fieldsquote:Op woensdag 25 december 2019 20:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Over een kleine 10 minuten beton van Phil & Gary
Deze is inderdaad niet erg bijzonder, maar over het algemeen vind ik Coldplay prima, ook de latere platen waar iedereen massaal op haatquote:Op woensdag 25 december 2019 20:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vind dit ook echt geen leuke Coldplay
Hence: Coldplay
De kritiek is soms wel een beetje overdreven, jaquote:Op woensdag 25 december 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Deze is inderdaad niet erg bijzonder, maar over het algemeen vind ik Coldplay prima, ook de latere platen waar iedereen massaal op haat
Als die korter is, vind ik het primaquote:Op woensdag 25 december 2019 20:50 schreef BobW het volgende:
In de singleversie is helaas een solo weggelaten, die zullen ze wel draaien.
Of je zegt gewoon dat je niet langer wilt blijven/liever thuis de Top 2000 wil luisteren.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
Dit!quote:Op woensdag 25 december 2019 20:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dit nog nooit gehoord
Maar klinkt wel leuk
Scherp.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:55 schreef Zorro het volgende:
"Death is just a heartbeat away"
Daar had hij dan wel gelijk in.
Zelf is ie er ook niet knapper op geworden.quote:
RJD zelf komt natuurlijk nog voorbij met Love is All.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
Dit doet me er aan denken dat Dio ook in deze lijst moet.
Holy Diver om te beginnen.
Volgend jaar even actie opzetten.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
Dit doet me er aan denken dat Dio ook in deze lijst moet.
Holy Diver om te beginnen.
Ik snap die liefde voor Stargazer nooit zo.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
RJD zelf komt natuurlijk nog voorbij met Love is All.
Maar inderdaad Dio mag er wel in, ook bijvoorbeeld Stargazer van Rainbow![]()
quote:Op woensdag 25 december 2019 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
RJD zelf komt natuurlijk nog voorbij met Love is All.
Maar inderdaad Dio mag er wel in, ook bijvoorbeeld Stargazer van Rainbow![]()
Mistreated is toch vooral een Deep Purple nummer.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap die liefde voor Stargazer nooit zo.
Doe mij maar Mistreated, Kill The King, Long Live Rock n Roll of zo.
Het is toch altijd tijd voor Queen?quote:
quote:1842 A Winter's Tale Queen 5
1841 Amsterdam Coldplay 4
1840 Mr. Tambourine Man The Byrds 6
1839 Green Eyes Coldplay 4,5
1838 Novocaine For The Soul Eels ?
1837 Woman From Tokyo Deep Purple 6,5
1836 Als De Morgen Is Gekomen Jan Smit 2
1835 Wer Bisto Twarres 2,5
1834 Try A Little Tenderness Otis Redding 8
1833 Shut Up And Dance Walk The Moon 3,5
1832 Love Never Felt So Good Michael Jackson & Justin Timberlake 5,5
1831 Ocean of Night Editors 5
1830 That Was Yesterday Foreigner 8
1829 Why Annie Lennox 8
Terechte opmerking dit welquote:Op woensdag 25 december 2019 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is toch altijd tijd voor Queen?
Daar heb je een punt. Mijn favoriet is de live versie van Rainbow. Met Dio. Vandaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mistreated is toch vooral een Deep Purple nummer.
Kill the Kingquote:Op woensdag 25 december 2019 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap die liefde voor Stargazer nooit zo.
Doe mij maar Mistreated, Kill The King, Long Live Rock n Roll of zo.
Wat zijn de NFL jongens vandaag aan het doen?quote:
+quote:Op woensdag 25 december 2019 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is toch altijd tijd voor Queen?
En deze van Jan Smit dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee keer Coldplay en ook nog Twarres, dat gun je niemand.
De weg omhoog komt er al aan, uurtje daarna heeft o.a. 2x Genesis, Tanita, Eagles, Bee Gees en natuurlijk Kill Bill... ehm Santa Esmeraldaquote:
Ik ken hem. Denk dat ik hetzelfde album heb. Goede versie van Still I’m Sad ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Mijn favoriet is de live versie van Rainbow. Met Dio. Vandaar.
Vretenquote:Op woensdag 25 december 2019 20:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat zijn de NFL jongens vandaag aan het doen?
Er wordt de hele dag gebasketbald hoor!
Jûgdsnétîment inderdoad.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Dat nummer van Twarres is wel aardig toch, of is dat mijn jeugdsentiment speaking?
Ik weet niet of jij het darten volgt, maar dit is het opkomst nummer van Michael Smithquote:
Otis brengt daarna wel redding.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vretenin het weekend weer verder!
Time Machine on the Silver Mountainquote:Op woensdag 25 december 2019 21:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Omtrent Dio: Tijdmachine is nog altijd het beste wat hij ooit gemaakt heeft jongens 😎
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:03 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Omtrent Dio: Tijdmachine is nog altijd het beste wat hij ooit gemaakt heeft jongens 😎
Ik switch tussen de wedstrijden meestal naar andere dingen, dus die opkomsten mis ik meestal.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het darten volgt, maar dit is het opkomst nummer van Michael Smith
niet haten op twarres!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:05 schreef Kyran het volgende:
842 A Winter's Tale Queen![]()
1841 Amsterdam Coldplay![]()
![]()
![]()
1840 Mr. Tambourine Man The Byrds
1839 Green Eyes Coldplay![]()
![]()
![]()
1838 Novocaine For The Soul Eels
1837 Woman From Tokyo Deep Purple![]()
1836 Als De Morgen Is Gekomen Jan Smit![]()
![]()
![]()
1835 Wer Bisto Twarres![]()
1834 Try A Little Tenderness Otis Redding:?
1833 Shut Up And Dance Walk The Moon![]()
1832 Love Never Felt So Good Michael Jackson & Justin Timberlake![]()
1831 Ocean of Night Editors
1830 That Was Yesterday Foreigner![]()
1829 Why Annie Lennox
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog altijd benieuwd of er ooit wel eens metal fans naar een concert van Dio de rapper zijn geweest.’
Dat kan heel niequote:Op woensdag 25 december 2019 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Amsterdam is een hele mooie van Coldplay.
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Amsterdam is een hele mooie van Coldplay.
Heerlijk album, A Rush of Blood to the Headquote:Op woensdag 25 december 2019 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Wow Green Eyes ook nog, die is NOG mooier!
Coldplay en mooi is een contradictio in terminis.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een haat voor Coldplay - Amsterdam.
Zo'n mooi liedje.
Titeltrack is ook een pareltje.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:07 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk album, A Rush of Blood to the Head
Waarom, vraag ik me af?quote:Op woensdag 25 december 2019 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Annie lennox zakt ook steeds verder weg
Ik heb Clocks altijd een leuk liedje gevondenquote:Op woensdag 25 december 2019 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Coldplay en mooi is een contradictio in terminis.
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Otis brengt daarna wel redding.
Niks.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wat heeft deze tekst eigenlijk met Amsterdam te maken?
Niks, t is puur dat ze het daar geschreven hebben blijkbaarquote:Op woensdag 25 december 2019 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wat heeft deze tekst eigenlijk met Amsterdam te maken?
Eels is als een goed medicijn voor de ziel.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:10 schreef noodgang het volgende:
Zometeen Eels.dat kan zelfs 2 keer Coldplay niet verpesten
Kan je je brutale mond even houden?quote:Op woensdag 25 december 2019 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit zou mooi moeten zijn?
Ik hoor het niet, qua stem niet en qua nummer niet. Definitie van een kabbelnummer dit.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit zou mooi moeten zijn?
Vind ik juist een fijne stem, maar hij zou meer in het laag moeten doen.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Op zich is dit geen slecht nummer, maar de stem van Chris Martin... Bleh
Nee.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je je brutale mond even houden?
Die hoor ik oneindig veel lieverquote:Op woensdag 25 december 2019 21:12 schreef Isorden het volgende:
Dit is origineel van Nothing but Thieves toch?
Uitstekende suggestie.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Sur Le Port d’Amsterdam van Jacques Brel kunnen staan
Ik had tijdens dit nummer Old Amsterdam kunnen eten.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Of Amsterdamned van Lois Lane.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga jou ook niet lastig vallen als er weer zo'n walgelijk pathetisch doremifasol liedje van Spinvis voorbij komt.quote:
Koffieplanter zou dit een meelijwekkende poging noemen.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga jou ook niet lastig vallen als er weer zo'n walgelijke pathetisch doremifasol liedje van Spinvis voorbij komt.
Of het halve oeuvre van Johnny Jordaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@Koffieplanter zou dit een meelijwekkende poging noemen.
Dat is nep-kaas, heeft een keerl mij laatst uitgelegd.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had tijdens dit nummer Old Amsterdam kunnen eten.
ManiGODquote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga jou ook niet lastig vallen als er weer zo'n walgelijke pathetisch doremifasol liedje van Spinvis voorbij komt.
Psst, Mani is fan van Spinvis.quote:
Bewijs het maar.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Psst, Mani is fan van Spinvis.
Ok, ok, ok, er is soepquote:Op woensdag 25 december 2019 21:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stefan & Lisette is het beste Nederlandstalige liedje ooit.
Dat vind ik Wees niet bang voor mijn lul van Doe Maar.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stefan & Lisette is het beste Nederlandstalige liedje ooit.
Bewijs het maar.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan dit liedje op gitaar spelen, ik heb het wel eens voor mijn vriendin gespeeld, maar die heeft bruine ogen.
Oke ik ga het dit keer doen, ik beloof het.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke ik ga het dit keer doen, ik beloof het.
Zijn vast geen echte Keerlsquote:Op woensdag 25 december 2019 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay boert niet echt goed dit jaar.
Ik eet het maar zeer zelden.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is nep-kaas, heeft een keerl mij laatst uitgelegd.
Oh, das mooi klote danquote:Op woensdag 25 december 2019 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ben er weer. Rottige kerst gehad sinds ik opeens weer last van angstaanvallen kreeg vandaag. Wel lekker gegeten bij de broer.
Alles goed hier?
Ik voel je pijn, sterkte!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ben er weer. Rottige kerst gehad sinds ik opeens weer last van angstaanvallen kreeg vandaag. Wel lekker gegeten bij de broer.
Alles goed hier?
Welkom terug M!quote:Op woensdag 25 december 2019 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Net twee keer Coldplay gehad, dus nee, gaat niet best.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Alles goed hier?
Heb ik die twee dan weer mooi vermeden.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net twee keer Coldplay gehad, dus nee, gaat niet best.
Had er een hele tijd geen last meer van. Nu in combinatie met veel drank en overgangen werd het me toen even weer te veel.Hopelijk gaat het dus weer minder als ik het rustig aan doe de komende dagen.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Klote die angstaanvallen. Hopelijk raak je er snel vanaf, @:MTheBassman
Lekker rustig hier zitten postenquote:Op woensdag 25 december 2019 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had er een hele tijd geen last meer van. Nu in combinatie met veel drank en overgangen werd het me toen even weer te veel.Hopelijk gaat het dus weer minder als ik het rustig aan doe de komende dagen.
Spelen ze meestal niet. Ze hebben ook best veel nummersquote:Op woensdag 25 december 2019 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik Eels zag speelden ze dat nummer niet eens.
Bij de muziek heb je soms ook vreselijke overgangen, maar die zullen vast niets triggerenquote:Op woensdag 25 december 2019 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had er een hele tijd geen last meer van. Nu in combinatie met veel drank en overgangen werd het me toen even weer te veel.Hopelijk gaat het dus weer minder als ik het rustig aan doe de komende dagen.
Schandalig dat die er niet instaat. Burn moet er ook in,quote:Op woensdag 25 december 2019 21:25 schreef BobW het volgende:
Ik heb Highway Star er tevergeefs proberen in te stemmen
Kut, die ben ik gewoon glad vergeten tijdens het stemmenquote:Op woensdag 25 december 2019 21:25 schreef BobW het volgende:
Ik heb Highway Star er tevergeefs proberen in te stemmen
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Net op tijd voor Jan Smit en Twarres
Ik schakel wel terug naar femke.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Net op tijd voor Jan Smit en Twarres
lekkere ouwe lullen rock, altijd goed.quote:
Neil Young kwam niet naar Pukkelpop 2013 want de gitarist had een blessure dus speelde Eels Cinnamon Girl coverquote:Op woensdag 25 december 2019 21:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Spelen ze meestal niet. Ze hebben ook best veel nummersHangt van de bui van E af wat ze spelen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |