Die hoor ik oneindig veel lieverquote:Op woensdag 25 december 2019 21:12 schreef Isorden het volgende:
Dit is origineel van Nothing but Thieves toch?
Uitstekende suggestie.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Hier had ook Sur Le Port d’Amsterdam van Jacques Brel kunnen staan
Ik had tijdens dit nummer Old Amsterdam kunnen eten.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Of Amsterdamned van Lois Lane.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga jou ook niet lastig vallen als er weer zo'n walgelijk pathetisch doremifasol liedje van Spinvis voorbij komt.quote:
Koffieplanter zou dit een meelijwekkende poging noemen.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga jou ook niet lastig vallen als er weer zo'n walgelijke pathetisch doremifasol liedje van Spinvis voorbij komt.
Of het halve oeuvre van Johnny Jordaan.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2019 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@Koffieplanter zou dit een meelijwekkende poging noemen.
Dat is nep-kaas, heeft een keerl mij laatst uitgelegd.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had tijdens dit nummer Old Amsterdam kunnen eten.
ManiGODquote:Op woensdag 25 december 2019 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga jou ook niet lastig vallen als er weer zo'n walgelijke pathetisch doremifasol liedje van Spinvis voorbij komt.
Psst, Mani is fan van Spinvis.quote:
Bewijs het maar.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Psst, Mani is fan van Spinvis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |