SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Scherp!quote:Op woensdag 25 december 2019 14:56 schreef MadMaster het volgende:
Hard to handle, het hoogtepunt van dit uur.
En meteen de laatste...
De tellende kraaien?quote:Op woensdag 25 december 2019 14:56 schreef Zorro het volgende:
Deze kraaien zijn een stuk leuker dan die andere
quote:
quote:1914 Buffalo Soldier Bob Marley & The Wailers 7
1913 Karma Chameleon Culture Club 3,5
1912 Politik Coldplay 2,5
1911 Around The World Daft Punk 4
1910 Yours Is No Disgrace Yes 5,5
1909 Per Spoor (Kedeng Kedeng) Guus Meeuwis & Vagant 3,5
1908 To Love Somebody Bee Gees 4,5
1907 Grenade Bruno Mars 4
1906 Tears In The Morning The Beach Boys 6,5
1905 Sacrifice Anouk 2,5
1904 Original Sin INXS 4,5
De Kraaienquote:Op woensdag 25 december 2019 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had het ook nog over die "Ik vind je lekkâh" malloten kunnen hebben
Ja, eerste kerstdag 's middags, iedereen aan de borrel/maaltijd, dus niet de hoogtepunten van de muziekgeschiedenis draaien. Ik begrijp het wel...quote:
Dat is al helemaaaaaal niks.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had het ook nog over die "Ik vind je lekkâh" malloten kunnen hebben
Die vind ik eigenlijk best goed te pruimen in zijn meer recente werk. Z'n oude werk vind ik wel overwegend zwak, vooral Grenade en The Lazy Song.quote:
KOTSquote:
Oh ik heb niet meer de moeite genomen om iets van hem te luisteren na die tijd. Kon ook bijna alleen maar beter natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best goed te pruimen in zijn meer recente werk. Z'n oude werk vind ik wel overwegend zwak, vooral Grenade en The Lazy Song.
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:00 schreef cafca het volgende:
Prima uurtje, maar die Guus mogen ze van mij wel op de trein zetten...
Kookt ze zo slecht?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste uurtje dat ik hier sporadisch meepost, oma wacht met allerlei cakejes, koekjes en hompen vlees. Dat wordt met buikpijn op bed vannacht.
Ik heb eea geluisterd omdat ie op Pinkpop stond. Vond hem daar ook best goed.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb niet meer de moeite genomen om iets van hem te luisteren na die tijd. Kon ook bijna alleen maar beter natuurlijk
Geen mexicano's?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste uurtje dat ik hier sporadisch meepost, oma wacht met allerlei cakejes, koekjes en hompen vlees. Dat wordt met buikpijn op bed vannacht.
Ze is bijna 90, dus koken gaat niet meer zo gemakkelijk, nee.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is bijna 90, dus koken gaat niet meer zo gemakkelijk, nee.
Het voordeel van Davina Michelle, Dreetje Hazes en Disturbed in de lijst is dat ik dit dan wel weer mee vind vallen...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best goed te pruimen in zijn meer recente werk. Z'n oude werk vind ik wel overwegend zwak, vooral Grenade en The Lazy Song.
Wel de Top 2000 op, uiteraard. Dat is al 21 jaar een vereiste.quote:
Mooi dat ze dan nog mee kan doen...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is bijna 90, dus koken gaat niet meer zo gemakkelijk, nee.
Oma's aan de top!quote:Op woensdag 25 december 2019 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal straks mijn oma van 86 even ophalen.
Zeker.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi dat ze dan nog mee kan doen...
Waarin heb je haar ondergedompeld?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Afslankmiddel.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Waarin heb je haar ondergedompeld?
Daarna niet zuipen in de kroeg dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn schoonmoeder van 86 al hier gehad voor de lunch, is nu door naar zwager en schoonzus. Tot zover de kerstverplichtingenquote:Op woensdag 25 december 2019 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat een ding op eerste kerstdag?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarna niet zuipen in de kroeg dan?
Als je "Oma's aan de top" achterstevoren afspeeld hoor je "grote massamoord" !!! #illuminatiquote:Op woensdag 25 december 2019 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma's aan de top!![]()
Ik heb ze helaas niet meer...
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat een ding op eerste kerstdag?
Hier altijd op tweede kerstdag.quote:
Hier is het traditie dat we met vrienden op 1e kerstdag ergens gaan schransen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat een ding op eerste kerstdag?
Hier in Friesland beide, maar eerste dag vaak in kleinere dorpen en dag 2 de grotere feesten.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier altijd op tweede kerstdag.
Wij zuipen ons gewoon thuis lamquote:Op woensdag 25 december 2019 15:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hier in Friesland beide, maar eerste dag vaak in kleinere dorpen en dag 2 de grotere feesten.
Het is dan ook niet zo'n vrolijke tekst.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:09 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nummers van Bob gehoord waar ik blijer van word.
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo'n vrolijke tekst.
Dat eerst natuurlijk. Daarna met het voetbalteam enz. in de kroeg staan.quote:
vergeten daarop te stemmen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die staat er volgens mij niet in, dus bij deze alvast die woorden...
Herstel: Op 201 staat Three Little Birds, als hoogste van Bob zelfs...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die staat er volgens mij niet in, dus bij deze alvast die woorden...
De ergste.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herstel: Op 201 staat Three Little Birds, als hoogste van Bob zelfs...
Daar mag ook wel een 0 tussen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt door al die Ajax supporters natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ergste.
I shot the Sheriff, No Woman No Cry, dat zijn Marley nummers
Ik vond het al vreemd. Hoger dan No woman no cry vind ik ook vreemd trouwensquote:Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook, maar die ene is inmiddels cultureel erfgoed hier in Amsterdam...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ergste.
Natural Mysticquote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ergste.
Ik zeg ook niet voor niks "De ergste"quote:Op woensdag 25 december 2019 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook, maar die ene is inmiddels cultureel erfgoed hier in Amsterdam...
Ben dan wel voor Ajax, en vind het wel een leuk nummer, maar niet leuk genoeg om het erin te stemmenquote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Komt door al die Ajax supporters natuurlijk.
Jaloezie mag, want terecht...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet voor niks "De ergste"
Wel allemaal fans die het nummer door-en-door kennen er een special gevoel bij hebbenquote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Komt door al die Ajax supporters natuurlijk.
Ik heb nog geen seconde beeld bekeken.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef Zorro het volgende:
Sommige typische vrouwenmaniertjes- en beweginkjes kan ik niet uitstaan.
Carolien (zo heet ze toch) doet precies dat allemaal. Achter elkaar door.
Denk dat op veel plekken de visite inmiddels is gearriveerd, of ze zijn zelf op visite inmiddelsquote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt wel erg rustig hier zo langzamerhand...
Blijft leukquote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
https://pics.me.me/coma-c(...)leon-wa-35828511.png
Geen echte familiebezigheden hier vandaag, dus ik blijf hier nog wel even. Maar ik ben meer een meelezer dan meepraterquote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben gewoon alleen vandaag, Me Myself and my Dogquote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat op veel plekken de visite inmiddels is gearriveerd, of ze zijn zelf op visite inmiddels
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat op veel plekken de visite inmiddels is gearriveerd, of ze zijn zelf op visite inmiddels
Het is heerlijk knullig, leuk achtergrondbeeldquote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde beeld bekeken.
Voegt niks toe, het is een radio evenement...
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog geen seconde beeld bekeken.
Voegt niks toe, het is een radio evenement...
Ik ken het op zich wel, maar dat café vind ik echt verschrikkelijk tegenwoordig...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is heerlijk knullig, leuk achtergrondbeeld
Ik moet er nog even inkomen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is heerlijk knullig, leuk achtergrondbeeld
Ja, dat.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat ze familie hebben die aan bezoekjes doet?
Visite komt hier ook pas rond een uur of 16:00quote:Op woensdag 25 december 2019 15:20 schreef MadMaster het volgende:
We mogen pas om 18.30 uur aanschuiven, dus nog geen haast hier...
+1quote:Op woensdag 25 december 2019 15:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is gewoon een goede Coldplay.
There I said it.
Veel te zoet! Maar na een paar glaasjes merk je er niets meer vanquote:Op woensdag 25 december 2019 15:22 schreef MadMaster het volgende:
Witte Glühwein is best goed te doen...
Around the world, around the worldquote:
Valt mee, dit is van een prima wijngebied in Duitsland....quote:Op woensdag 25 december 2019 15:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel te zoet! Maar na een paar glaasjes merk je er niets meer van
Ik kan weinig leuks in de hedendaagse muziek ontdekken, maar The War On Drugs is daar een grote uitzondering op. En allemaal overdagquote:Op woensdag 25 december 2019 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Wow alle liedjes van The War On Drugs komen gewoon netjes overdag. Hoera.
Under The Pressure is wel gezakt. Smakeloosch Land.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Wow alle liedjes van The War On Drugs komen gewoon netjes overdag. Hoera.
Pain is erbij gekomen, dus niet geheel verrassendquote:Op woensdag 25 december 2019 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Under The Pressure is wel gezakt. Smakeloosch Land.
Tabletje onder je tong en relax!quote:Op woensdag 25 december 2019 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier word ik altijd erg nerveus van.
Ik kan me daar iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier word ik altijd erg nerveus van.
Ze waren de titel kennelijk meteen weer vergeten.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:34 schreef Gretzl het volgende:
Huh, we hoorden toch gewoon Around the World net?
Wat is dat dit jaar met Radio 2 metadata
[ afbeelding ]
#werkenbijradio2quote:Op woensdag 25 december 2019 15:34 schreef Gretzl het volgende:
Huh, we hoorden toch gewoon Around the World net?
Wat is dat dit jaar met Radio 2 metadata
[ afbeelding ]
O dus het ligt niet aan mijquote:
Je zou je sowieso kapot moeten schamen voor PSV.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:36 schreef PSVCL het volgende:
schaam me kapot dat die mongool aan PSV is verbonden
Fixedquote:Op woensdag 25 december 2019 15:37 schreef F1gamer het volgende:
Dit nummer is leuk met een paar kratjes op
Ja zal maar geen bier drinken.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:37 schreef F1gamer het volgende:
Dit nummer is leuk met een paar biertjes op
Woordkunstenaarquote:En achter ons vertrekt de trein, omdat de trein nu eenmaal verder moet
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou je sowieso kapot moeten schamen voor PSV.
Ik ben toch meer #teamstoephoerjubileestreetquote:
Is er een origineel van dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:42 schreef Gretzl het volgende:
Zometeen bij #1901 ga ik gewoon op hetzelfde moment het superieure origineel van Robyn draaien. Wie doet er mee?
Ik ben dan waarschijnlijk even de hond aan het uitlaten, sorryquote:Op woensdag 25 december 2019 15:42 schreef Gretzl het volgende:
Zometeen bij #1901 ga ik gewoon op hetzelfde moment het superieure origineel van Robyn draaien. Wie doet er mee?
(ik neem aan dat Calum Scott volgend jaar gewoon voorgoed uit de lijst is verbannen.)
Te vroegquote:
Ik dronk vroeger graag Whiskyquote:Op woensdag 25 december 2019 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even tussendoor: Hoe kom jij aan je username hier?
Die relatie vermoedde ik al, maar wilde het toch even checken, omdat het niet echt een bekende/populaire naam in de whisky wereld is...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:44 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger graag Whisky
Je had 1 nummertje moeten wachten.quote:
ach Uptown Funk was dan wel weer aardig.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:43 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat het er nooit van gekomen is, dat vangen van die granaat...
Als dat al voldoende is, is het een prima lijst natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach Uptown Funk was dan wel weer aardig.
Goedkoop, maar niet verkeerd.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die relatie vermoedde ik al, maar wilde het toch even checken, omdat het niet echt een bekende/populaire naam in de whisky wereld is...
Mies Bouwman ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach Uptown Funk was dan wel weer aardig.
Geeft niks. Dat soort dingen overkomt mijn echtgenoot heel regelmatigquote:Op woensdag 25 december 2019 15:47 schreef Zorro het volgende:
Onthulling: Ik ken dit nummer al lang, maar kom er nu pas acher dat het van de Beach Boys is
Ben jij nog niet op de hoogte van Baby Yoda?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:48 schreef Zorro het volgende:
Wacht. Ik zag net in die appje op TV iets staan van: Hallo baby Yoda.
Zou er echt iemand....???? Echt???
Wat zielig voor dat kind.
Joh er is toch wijven in de overgang muziek nodig.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mies Bouwman ook.
Maar daar draaien ze ook geen platen van...
Ja baas, ben ik weer.quote:
Neequote:Op woensdag 25 december 2019 15:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ben jij nog niet op de hoogte van Baby Yoda?
Was jij dat net op de radio dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:47 schreef Zorro het volgende:
Onthulling: Ik ken dit nummer al lang, maar kom er nu pas acher dat het van de Beach Boys is
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mies Bouwman ook.
Maar daar draaien ze ook geen platen van...
Ik hoorde het jaquote:Op woensdag 25 december 2019 15:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was jij dat net op de radio dan?
Dan hoop ik toch echt dat ze het daarover hadden...quote:
Past Sheeran nog in die opsomming?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
too much Anouk/Blof/Coldplay/Phil Collins/Queen/Sky Radio-muziek/kerstmuziek will kill you
Vooral het instrumentale gedeelte...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:51 schreef InverHouse het volgende:
Er zijn betere nummers van Anouk.
Niet zo ver in de binnenstad inderdaad. Maar moest haar uit de kerk halen, had ze lekker gerummikubt (als dat een woord is).quote:
T is net als de top 2000: er is altijd plek voor nog een notering van Sheeranquote:Op woensdag 25 december 2019 15:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Past Sheeran nog in die opsomming?
Gebeurde dat vóór het zingen?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo ver in de binnenstad inderdaad. Maar moest haar uit de kerk halen
quote:
quote:
Zelfs Kensington valt er in.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Past Sheeran nog in die opsomming?
Mistify en Never Tear Us Apart vind ik toch wel een stuk beter. Maar deze is goed te doen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mn favoriete INXS. En ook weer bij de onderste 100. Gewoon omdraaien die lijst volgend jaar
Curtis, Karen en Bono houden de boel overeind.quote:1903 Little Talks Of Monsters And Men 3,5
1902 Move On Up Curtis Mayfield 8,5
1901 Dancing On My Own Calum Scott ? *
1900 The Way We Were Barbra Streisand 6
1899 Sweet Jane Lou Reed 5
1898 Rape Me Nirvana 3,5
1897 (They Long To Be) Close To You Carpenters 6,5
1896 Love Shack B-52's 1
1895 Eight Days A Week The Beatles 4,5
1894 Blurred Lines Robin Thicke ft. T.I. & Pharrell Williams 6
1893 Mysterious Ways U2 7
* hierbij schijnt synchroon het origineel van Robyn gedraaid te moeten worden
Met hoeveel bands staat ie dit keer in de lijst?quote:
... ik wacht met spanning op het antwoord?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met hoeveel bands staat ie dit keer in de lijst?
Alleen een hit geworden vanwege naakte dames in de clipquote:
Fijne avondquote:Op woensdag 25 december 2019 15:59 schreef MadMaster het volgende:
The Carpenters, B52's (maar met het verkeerde nummer) & U2, voor de rest weinig interessants...
Ik ga even acclimatiseren zonder oordopjes en tablet.
Later!
Foo Fightersquote:Op woensdag 25 december 2019 15:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... ik wacht met spanning op het antwoord?
Da's a Grohl lotta Dave!quote:Op woensdag 25 december 2019 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Foo Fighters
Nirvana
Queens of the Stone Age
Tenacious D - Tribute
Eigenlijk moet Prodigy - Run with the Wolves ook nog ff in de lijst, speelt ie ook op mee.
spotify:track:6aqNCrRA7vs7v6QvRpI50tquote:1903 Little Talks Of Monsters And Men 9,3![]()
![]()
1902 Move On Up Curtis Mayfield 9,5![]()
![]()
![]()
1901 Dancing On My Own Calum Scott 2.4![]()
![]()
![]()
1900 The Way We Were Barbra Streisand ? *
1899 Sweet Jane Lou Reed 5.6
1898 Rape Me Nirvana 2.9
1897 (They Long To Be) Close To You Carpenters![]()
1896 Love Shack B-52's 7.6
1895 Eight Days A Week The Beatles 6.1
1894 Blurred Lines Robin Thicke ft. T.I. & Pharrell Williams 1
1893 Mysterious Ways U2 5
* hierbij is het advies om synchroon het origineel van Robyn te daarin en je radio even te muten
Dancing On My Own, a song by Robyn on Spotify
naakte damesquote:Op woensdag 25 december 2019 16:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Alleen een hit geworden vanwege naakte dames in de clip
Best bevredigend inderdaad.quote:
Ik heb ook visite. Genoeg tijd voor FOK!quote:Op woensdag 25 december 2019 16:06 schreef peaceman het volgende:
We hebben visite dus geen tijd voor fok...
Heb je al broccoli?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:06 schreef peaceman het volgende:
Laat ze maar een account aanmakenquote:Op woensdag 25 december 2019 16:06 schreef peaceman het volgende:
Maakt niks uit... erger dan het origineel kan namelijk niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
spotify:track:6aqNCrRA7vs7v6QvRpI50t
Goddelijk gitaarwerk!!quote:Op woensdag 25 december 2019 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zojuist in de Snob 2000 Death on Two Legs, de enige Queen-plaat die er wel nog bij mag in de T2000 wat mij betreft
Volgensmij meer omdat Pharell Williams op dat moment elke drol in goud om kon zetten.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Alleen een hit geworden vanwege naakte dames in de clip
Prioriteitenquote:Op woensdag 25 december 2019 16:06 schreef peaceman het volgende:
Visitie kan toch ook meedoen? Er zijn op vreemdere manieren triootjes ontstaanquote:Op woensdag 25 december 2019 16:06 schreef peaceman het volgende:
Deze is zooooooo 2012.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze is ook vrij slecht oud geworden.
quote:Op woensdag 25 december 2019 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zojuist in de Snob 2000 Death on Two Legs, de enige Queen-plaat die er wel nog bij mag in de T2000 wat mij betreft
Nóg meer Queen? NEEEE!quote:Op woensdag 25 december 2019 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
WMB mogen er wel meer Queen-nummers in, met name nummers van de eerste twee albums: My Fairy King, White Queen (as it began).
Flash en Now I'm Here mogen er van mij ook nog wel bij hoorquote:Op woensdag 25 december 2019 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Feitelijk gewoon regelrechte schande dat Curtis niet gewoon in de Top 100 staatquote:Op woensdag 25 december 2019 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een regelrechte schande dat dit nummer op weg is naar de uitgang. Geweldig nummer.
In dat opzicht is 1902 dan ook zo'n irritante plek waar mensen al niet meer zoeken als ze platen willen redden. Dat wordt lastig volgend jaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een regelrechte schande dat dit nummer op weg is naar de uitgang. Geweldig nummer.
Kunnen ook prima wat nummers uit. Te begnnen met de binnenkomers van dit jaarquote:Op woensdag 25 december 2019 16:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Flash en Now I'm Here mogen er van mij ook nog wel bij hoor
Het is gelukt met Tim Hardin, dus het kan wel.quote:Op woensdag 25 december 2019 16:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In dat opzicht is 1902 dan ook zo'n irritante plek waar mensen al niet meer zoeken als ze platen willen redden. Dat wordt lastig volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |