KOTSquote:
Oh ik heb niet meer de moeite genomen om iets van hem te luisteren na die tijd. Kon ook bijna alleen maar beter natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2019 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best goed te pruimen in zijn meer recente werk. Z'n oude werk vind ik wel overwegend zwak, vooral Grenade en The Lazy Song.
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:00 schreef cafca het volgende:
Prima uurtje, maar die Guus mogen ze van mij wel op de trein zetten...
Kookt ze zo slecht?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste uurtje dat ik hier sporadisch meepost, oma wacht met allerlei cakejes, koekjes en hompen vlees. Dat wordt met buikpijn op bed vannacht.
Ik heb eea geluisterd omdat ie op Pinkpop stond. Vond hem daar ook best goed.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb niet meer de moeite genomen om iets van hem te luisteren na die tijd. Kon ook bijna alleen maar beter natuurlijk
Geen mexicano's?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste uurtje dat ik hier sporadisch meepost, oma wacht met allerlei cakejes, koekjes en hompen vlees. Dat wordt met buikpijn op bed vannacht.
Ze is bijna 90, dus koken gaat niet meer zo gemakkelijk, nee.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is bijna 90, dus koken gaat niet meer zo gemakkelijk, nee.
Het voordeel van Davina Michelle, Dreetje Hazes en Disturbed in de lijst is dat ik dit dan wel weer mee vind vallen...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk best goed te pruimen in zijn meer recente werk. Z'n oude werk vind ik wel overwegend zwak, vooral Grenade en The Lazy Song.
Wel de Top 2000 op, uiteraard. Dat is al 21 jaar een vereiste.quote:
Mooi dat ze dan nog mee kan doen...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is bijna 90, dus koken gaat niet meer zo gemakkelijk, nee.
Oma's aan de top!quote:Op woensdag 25 december 2019 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal straks mijn oma van 86 even ophalen.
Zeker.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi dat ze dan nog mee kan doen...
Waarin heb je haar ondergedompeld?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Afslankmiddel.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Waarin heb je haar ondergedompeld?
Daarna niet zuipen in de kroeg dan?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb mijn schoonmoeder van 86 al hier gehad voor de lunch, is nu door naar zwager en schoonzus. Tot zover de kerstverplichtingenquote:Op woensdag 25 december 2019 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat een ding op eerste kerstdag?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarna niet zuipen in de kroeg dan?
Als je "Oma's aan de top" achterstevoren afspeeld hoor je "grote massamoord" !!! #illuminatiquote:Op woensdag 25 december 2019 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma's aan de top!![]()
Ik heb ze helaas niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |