Uiteraard.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat een ding op eerste kerstdag?
Hier altijd op tweede kerstdag.quote:
Hier is het traditie dat we met vrienden op 1e kerstdag ergens gaan schransen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat een ding op eerste kerstdag?
Hier in Friesland beide, maar eerste dag vaak in kleinere dorpen en dag 2 de grotere feesten.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier altijd op tweede kerstdag.
Wij zuipen ons gewoon thuis lamquote:Op woensdag 25 december 2019 15:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hier in Friesland beide, maar eerste dag vaak in kleinere dorpen en dag 2 de grotere feesten.
Het is dan ook niet zo'n vrolijke tekst.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:09 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nummers van Bob gehoord waar ik blijer van word.
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo'n vrolijke tekst.
Dat eerst natuurlijk. Daarna met het voetbalteam enz. in de kroeg staan.quote:
vergeten daarop te stemmen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die staat er volgens mij niet in, dus bij deze alvast die woorden...
Herstel: Op 201 staat Three Little Birds, als hoogste van Bob zelfs...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die staat er volgens mij niet in, dus bij deze alvast die woorden...
De ergste.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herstel: Op 201 staat Three Little Birds, als hoogste van Bob zelfs...
Daar mag ook wel een 0 tussen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt door al die Ajax supporters natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ergste.
I shot the Sheriff, No Woman No Cry, dat zijn Marley nummers
Ik vond het al vreemd. Hoger dan No woman no cry vind ik ook vreemd trouwensquote:Op woensdag 25 december 2019 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |