Ook, maar die ene is inmiddels cultureel erfgoed hier in Amsterdam...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ergste.
I shot the Sheriff, No Woman No Cry, dat zijn Marley nummers
Natural Mysticquote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
De ergste.
I shot the Sheriff, No Woman No Cry, dat zijn Marley nummers
Ik zeg ook niet voor niks "De ergste"quote:Op woensdag 25 december 2019 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook, maar die ene is inmiddels cultureel erfgoed hier in Amsterdam...
Ben dan wel voor Ajax, en vind het wel een leuk nummer, maar niet leuk genoeg om het erin te stemmenquote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Komt door al die Ajax supporters natuurlijk.
Jaloezie mag, want terecht...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet voor niks "De ergste"
Wel allemaal fans die het nummer door-en-door kennen er een special gevoel bij hebbenquote:Op woensdag 25 december 2019 15:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Komt door al die Ajax supporters natuurlijk.
Ik heb nog geen seconde beeld bekeken.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef Zorro het volgende:
Sommige typische vrouwenmaniertjes- en beweginkjes kan ik niet uitstaan.
Carolien (zo heet ze toch) doet precies dat allemaal. Achter elkaar door.
Denk dat op veel plekken de visite inmiddels is gearriveerd, of ze zijn zelf op visite inmiddelsquote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt wel erg rustig hier zo langzamerhand...
Blijft leukquote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
https://pics.me.me/coma-c(...)leon-wa-35828511.png
Geen echte familiebezigheden hier vandaag, dus ik blijf hier nog wel even. Maar ik ben meer een meelezer dan meepraterquote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben gewoon alleen vandaag, Me Myself and my Dogquote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat op veel plekken de visite inmiddels is gearriveerd, of ze zijn zelf op visite inmiddels
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat op veel plekken de visite inmiddels is gearriveerd, of ze zijn zelf op visite inmiddels
Het is heerlijk knullig, leuk achtergrondbeeldquote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde beeld bekeken.
Voegt niks toe, het is een radio evenement...
quote:Op woensdag 25 december 2019 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog geen seconde beeld bekeken.
Voegt niks toe, het is een radio evenement...
Ik ken het op zich wel, maar dat café vind ik echt verschrikkelijk tegenwoordig...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is heerlijk knullig, leuk achtergrondbeeld
Ik moet er nog even inkomen.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is heerlijk knullig, leuk achtergrondbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |