Te vroegquote:
Ik dronk vroeger graag Whiskyquote:Op woensdag 25 december 2019 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even tussendoor: Hoe kom jij aan je username hier?
Die relatie vermoedde ik al, maar wilde het toch even checken, omdat het niet echt een bekende/populaire naam in de whisky wereld is...quote:Op woensdag 25 december 2019 15:44 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger graag Whisky
Je had 1 nummertje moeten wachten.quote:
ach Uptown Funk was dan wel weer aardig.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:43 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat het er nooit van gekomen is, dat vangen van die granaat...
Als dat al voldoende is, is het een prima lijst natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach Uptown Funk was dan wel weer aardig.
Goedkoop, maar niet verkeerd.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die relatie vermoedde ik al, maar wilde het toch even checken, omdat het niet echt een bekende/populaire naam in de whisky wereld is...
Mies Bouwman ook.quote:Op woensdag 25 december 2019 15:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach Uptown Funk was dan wel weer aardig.
Geeft niks. Dat soort dingen overkomt mijn echtgenoot heel regelmatigquote:Op woensdag 25 december 2019 15:47 schreef Zorro het volgende:
Onthulling: Ik ken dit nummer al lang, maar kom er nu pas acher dat het van de Beach Boys is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |